تور چابهار 1403

درباره شهر و تور چابهار ارزان قیمت 2025: سفر با خاطرات به یاد ماندنی به منطقه بینظیر چابهار و با تور چابهار هوایی که از قدیمی ترین شهرهای ایران که سال هاست در زمینه گردشگری فعالیت قابل توجهی داشته و به یکی از قطب های اصلی در گردشگری ایران تبدیل شده است. امکانات و تفریحاتی درجه یک در شهر توریستی چابهار همیشه بهترین مقصد برای سفرهای داخلی بوده است، تور ارزان چابهار با هوایی مطبوع از گردشگران استقبال میکند. و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری اصلی تور 2 شب و 3 روزه چابهار برای شما مسافران عزیز تور چابهار ارزان را با خدماتی لوکس رزرو میکند.

راهنمای کامل شرایط و هزینه سفر به چابهار

خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما چابهار:

بهترین بلیط پرواز چابهار و ارزانترین قیمت بلیط چابهار به تهران و همچنین بهترین قیمت بلیط تهران به چابهار لحظه آخری چارتر و سیستمی با ایرلاین های ایران ایر، ماهان، آسمان، آتا، کیش ایر، زاگرس، کاسپی، ایران ایرتور، معراج و... در سامانه فروش آنلاین آژانس آهنگ پرواز اینترنتی و با کارت شتاب و همچنین با پشتیبانی 24 ساعته و استرداد آنلاین فوری در کمترین زمان را با اطمینان خریداری نمایید.

قیمت بلیط هواپیما چابهار و پرواز چارتر هواپیما چابهار با تخفیف 5%

پرواز چابهار: شما میتوانید برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما مستقیم تهران چابهار تهران، بلیط هواپیما تبریز چابهار تبریز، بلیط هواپیما مشهد چابهار مشهد، بلیط هواپیما اصفهان چابهار اصفهان، بلیط هواپیما شیراز چابهار شیراز، بلیط هواپیما اهواز چابهار اهواز، ارزانترین قیمت پرواز و بلیط هواپیما چابهار چارتری و سیستمی بصورت آنلاین از سایت آژانس آهنگ پرواز خریداری کرده یا بصورت تلفنی با واحد فروش بلیط آژانس آهنگ پرواز تماس گرفته و با بهترین قیمت و تخفیف ویژه 2 الی 5% بلیط تهران چابهار خود را رزرو و خریداری نمایید.

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما چابهار:

یکی از مزایایی فروش آنلاین بلیت چابهار از آهنگ پرواز، استرداد آنلاین هزینه بلیط هواپیما چابهار یا همان (کنسلی بلیط) است. در صورتی که پس از رزرو و خرید بلیط هواپیما چابهار، برنامه سفرتان تغییر پیدا کرده و یا کنسل شده است، به راحتی می‌توانید طبق قوانین کنسلی سازمان هواپیمایی کشوری، بلیط هواپیمای خود را کنسل نمایید. ما نیز پس از استرداد از ایرلاین، پول شما در کمترین زمان ممکن به حسابتان برگردانده خواهد شد. البته این را در نظر داشته باشید با توجه به زمان کنسلی، هزینه‌ های متفاوتی بابت استرداد بلیط، از مبلغ پرداخت‌ شده بعنوان جریمه از بلیط توسط ایرلاین کسر خواهد گردید.

رزرو آنلاین هتل چابهار:

در وبسایت فروش آنلاین هتلهای چابهار آژانس آهنگ پرواز، شما براحتی می‌توانید رزرو آنلاین ارزانترین و بهترین هتل های چابهار از 1 تا 5 ستاره و لوکس در مرکز شهر و با دسترسی به مراکز خرید، هتل آپارتمان، هتلهای ساحلی و ریزورت ها، سوئیت های ارزان و هاستل را براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو و خریداری نمایید

تفاوت قیمت تور ارزان چابهار آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با دیگر شرکت ها

تورهای مسافرتی ارزان قیمت چابهار: تور ۱۰ شب و 11 روزه چابهار یک سفر بسیار لوکس زیبا و بیاد ماندنی است که آژانس هواپیمایی و جهانگردی آهنگ پرواز با سابقه درخشان 19 ساله خود در اجرای تورهای مسافرتی گروهی و انفرادی چابهار، در زمینه اجرای تورهای داخلی، توری کامل از نظر خدمات بلیط هواپیما تا ترانسفر فرودگاهی ویژه ( VIP ) و خدمات رزرو هتل ۳ و ۴ و ۵ ستاره و تور لیدر را به صورت کاملا حرفه ای در تور ۶ شب و ۷ روزه چابهار ارزان قیمت به شما عزیزان ارائه دهد و به همین دلیل موضوع هزینه و قیمت تور ۳ روزه چابهار برای شما بسیار ارزانتر از جاهای دیگر خواهد شد، برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

منظور از بیمه مسافرتی تور چابهار چیست؟

خرید آنلاین بیمه نامه مسافرتی تور چابهار: در زمان رزرو و خرید تور چابهار پرسنل آژانس آهنگ پرواز بیمه نامه مسافرتی را همراه با واچر هتل چابهار و بلیط هواپیمای چابهار به شما تحویل خواهند داد. بیمه نامه چیست؟ بیمه نامه مسافرتی در اصل پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه شده که پس از آغاز سفر به خارج بروز می دهد و یا عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که مبتلا به آن یا آغاز آن پس از آغاز سفر به خارج بوده و باعث درخواست امداد از طرف بیمه شده یا نمایندگان وی شود. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بیمه نامه اختصاصی برای تورهای تور چابهار به شما ارائه میدهد که سقف ارزش آن بالاتر از شرکت های مسافرتی دیگر میباشد.

رزرو آسان تور چابهار ارزان در آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز

آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز برای تسهیل در رزرو و خرید آنلاین هتل چابهار و دریافت آنی واچر هتل، بلیط هواپیمای چابهار، بیمه مسافرتی، تلاش فراوانی را انجام داده و توانسته تمامی خدمات مسافرتی در چابهار را با بهترین و ارزانترین نرخ های موجود در بازار گردشگری ، با کلیه پروازهای داخلی و ارزانترین قیمت و لوکس ترین هتل های چابهار با قیمت ارزان در اختیار شما قرار دهد . یکی دیگر از ویژگی های سایت آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز این است که مشخصات هتل مورد نظر شما از نظر کیفیت، خدمات هتل و لوکیشن و با ارائه توضیحات در سایت قرار داده شده است ، کافیست فقط هتل مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده و بر روی آن کلیک نماید تا تمامی مشخصات برای شما نمایش داده شود و اگر هتل مد نظر شما در سایت یافت نشد و یا پروازی که شما میخواهید در سایت وجود نداشت ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با بهترین قیمت بلیت چارتری هواپیما چابهار و هنل ارزان قیمت و خدمات مورد نظر را برای شما رزرو نمایند .

با چه وسیله ای بهتر است به تور چابهار برویم ؟

بهترین گزینه برای سفر با تور چابهار، برای کسانی که از مسافت های طولانی خوششان نمی آید، سفر با هواپیما به چابهار است که البته آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بلیط هواپیما را با ارزانترین قیمت به همراه تخفیف های عالی از تهران و مشهد برای شما رزرو میکند تا در هزینه هایتان صرفه جویی شود. برای اطلاع از تور لحظه آخری چابهار با کارشناسان تیم ما در ارتباط باشید .

تور لوکس چابهار با آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز چه امکاناتی دارد ؟

همانطور که میدانیم مطمئنا تور لوکس با تور عادی تفاوت قابل توجهی خواهد داشت. رزرو بهترین بلیط هواپیما با بهترین نرخ، تشریفات cip فرودگاهی، اقامت در بهترین هتل ها با بهترین خدمات و امکانات رفاهی و نزدیکی به مراکز تفریحی و توریستی از جمله نکاتی است که در درون تور لوکس چابهار نهاده شده. اما نکته ای ویژه باید در نظر داشت اینست که با رزرو تور چابهار از مبدأ تهران و مشهد در آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز می توانید سفری لوکس با "صرف هزینه کم و باورنکردنی "تجربه کنید و لذت ببرید.

تور چابهار, سرزمین سحرانگیز:

چابهار دورترین نقطه ایران از پایتخت و تنها شهر بندری کشور که در پس آن می توانید نمای اقیانوس را ببینید که در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته، شهرساحلی چابهار در کنار دریای عمان و اقیانوس هند واقع شده است و در نتیجه منطقه آزاد چابهار از نظر بازرگانی موقعیتی استراتژیک و خاص دارد و همین باعث رونق و اهمیت بیشتر این شهر شده است. شاید زمانی که اسم ساحل می آید، معمولا یاد سواحل ماسه ای شمال و دریای مازندران می افتیم اما ساحل صخره ای تور خیلی ارزان چابهار یک تجربه ای متفاوت است.این ساحل با ارتفاع بلند و موج های سهمگین تا ارتفاع ۵ متر، جلوه ای متفاوت از طبیعت بی نظیر تور چابهار است.جلوه های طلوع و غروب خورشید از زیباترین مناظر دیدنی در ساحل بندر چابهار است.بندر چابهار لقب هندوستان ایران را ازآن خود کرده است.گردش در هوای معتدل بهاری چابهار در روزهای پاییز و زمستانی بهترین آپشن سفر به این منطقه می باشد. در واقع تجربه ی کویر و دریا را در ساحل بندر چابهار می توان احساس کرد. هرطرف در تور چابهار را که نگاه کنیم چیزی پیدا می شود که درگیرمان کند، از تالاب لیپار گرفته تا کوه های مریخی و بندهایی مثل بندر بریس.دریاچه لیپار با رنگ صورتی افسونگرش،جنگل های حرا در خلیج گواتر که تا نیمه در آب ایستاده اند،درخت انجیر معابد،تپه گل افشان و کوه های مینیاتوری یا مریخی برجسته ترین چشم اندازهای و جاذبه های گردشگری چابهار هستند.روستا قلعه و مسجد جامع تیس و مسجد جامه دزک،غارهای بان مسیتی،گل افشان تنگ ، خلیج پزم،بندر رمین،درخت انجیر، منطقه حفاظت شده گاندو،بندر گواتر از بارزترین جاذبه های گردشگری چابهار به شمار می رود. بقایای شهر سوخته که روزگاری پررونق ترین و متمدن ترین شهردنیای باستان به شمار می رفت،گرچه در فاصله ای چندصد کیلومتری بندر چابهار قرار گرفته، اما گل سرسبد گردشگری تاریخی جنوب شرق ایران محسوب می شود و اغلب در برنامه سفر گردشگرانی که به چابهار ارزان سفر می کنند و به تاریخ و تمدن علاقه دارند، قرار می گیرد .

بندر بریس , بندر صیادی چابهار:

بندر زیبای بریس در پس کوه های مخروطی که گویی تکه هایی از زمین شهاب خورده ی کرده ماه را بر آن نهاده اند، و در امتداد دریای عمان رو به اقیانوس هند واقع شده است. بندری ۲۰۰ ساله که حرفه ی صیادی در آن حرف اول و آخر را میزند . تا دلتان بخواهد در تور چابهار شیرماهی، شوریده و حلوا و میگو می بینید. چیزی که بندر بریس را تماشایی کرده ، قایق ها و لنج های صیادی است و مرغهای دریایی که بالای قایق ها در پروازند . بریس یکی از زیباترین بنادر ایران است ، در ارتفاع که بایستید ، ده ها لنج و قایق ماهیگیری می بینید . ازطرفی برای رسیدن به بندر بریس و دیدن قایق های کوچک و بزرگش باید ۶۴ کیلومتر از مرکز بندر چابهار دور شوید . از کناره های سواحل بینظیر و طلایی مکران به سمت شرق برویم و به جاده ای پرپیج و خم برسید که بین کوه های مینیاتوری و دریای عمان قرار گرفته ، جاده ای که شما را به بندر بریس می رساند . بندر ماهیگیری بریس یکی از روستاهای تور بندر چابهار لحظه آخری است . کوسه ماهی و میگو از عمده صیدهای ماهیگیران بندر بریس است . بندر بریس در تابستان با وزش بادهای موسمی ، خنک ترین بندر جنوبی ایران محسوب شده و به دلیل وزش همین بادها این بندر به بهشت موج سواران ایرانی در تور ارزان چابهار تبدیل شده است.

رزرو هتل چابهار + بهترین هتل های چابهار با تخفیف 50 الی 70 درصد:

قیمت هتل چابهار: برای خرید و رزرو هتل در بندر چابهار هتل های بندر چابهار در قالب هتل های چهار ، سه و دو ستاره میزبان مسافران این شهر ساحلی زیبا در تور ارزان چابهار هستند . انتخاب بهترین هتل هر شهر بر اساس نظرات شخصی افراد متفاوت در تور ۱ هفته ای چابهار است. هتل سه ستاره آذین چابهار از محبوب ترین هتل های چابهار میباشد . هتل چهار ستاره فردوس نیز دیگر هتل محبوب بندر چابهار است . هتل فردوس در ۲ طبقه از ۷۳ فضای اقامتی شیک با امکانات رفاهی مطلوب و مناسب برخوردار است . همچنین هتل آذین در سال 1396 افتتاح شده و دارای ۲۲ اتاق است . این هتل در فاصله ۱.۵ کیلومتری دریا قرار دارد .

هتل چهار ستاره بین‌المللی لاله چابهار در ۲ طبقه دارای فضاهای اقامتی مجهز به کلیه امکانات رفاهی در فضایی آرامش‌بخش در تور چابهار است.

قیمت تور چابهار 1403 + پیش خرید تور چابهار:

تضمین بهترین قیمت تور مسافرتی چابهار 1403: بیشترین لذت و هیجان سفر داحلی ارزان قیمت با تور داخلی چابهار در ابتدای آن با خرید تور ۳ شب و 4 روز ارزان قیمت چابهار هوایی شروع میشود، بنابراین یکی از پیشنهاد های ما پیش خرید ارزان بهترین و ارزانترین قیمت تور ۴ روزه چابهار در تعطیلات خرداد ماه 1403 میباشد، در اصل منظور از پیش خرید تور چابهار یعنی اینکه شما یک ماه قبل تر از تاریخ سفر تور لاکچری چابهار خود را رزرو و خریداری کنید که در این صورت قیمت سفر با تور ۸ روزه چابهار برای شما ارزانتر خواهد بود . این را هم باید در نظر بگیرید پیش خرید تور چابهار و قیمت تور چابهار ارزان و لوکس را باید از یکجای معتبر استعلام نمایید. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم و کارگزار تور چابهار با کادر مجرب خود توانسته در پکیج خود قیمت تور ۸ شب و 9 روزه چابهار ارزان را با خدماتی ویژه و متفاوت به شما عزیزان ارائه نماید.

قیمت تور لحظه آخری چابهار 1403 + آفر تور چابهار + تور چابهار لحظه آخری :

قیمت تور لحظه آخری چابهار + آفر تور چابهار هوایی: معمولا و قطعاَ ما برای سفر سیاحتی و تفریحی به شهر چابهار با یک جستجوی ساده تور ارزان لحظه آخری چابهار در موتور جستجوی گوگل ( google )، بدون شک کلمه تورهای لحظه آخری ارزان چابهار و بلیط هواپیما لحظه آخری چابهار را بارها دیده و شنیده ایم ، در حقیقت تور لحظه آخری یا تور آفر خورده چابهار با هواپیما به تورهایی اطلاق میشود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای یک تور تکمیل نگردیده و فروشنده یا برگزار کننده تور در جهت جلوگیری از ضرر ، مجبوراً قیمت تور را با تخفیف به متقاضی ارایه میکند که در این صورت قیمت تور 4 شب و 5 روزه چابهار با این شرایط پایین خواهد آمد. یا اینکه ایرلاین های تور چابهار تعداد محدودی صندلی، یا جای خالی موجود داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به ارایه قیمت بلیط ارزان چابهار به شما خواهند شد ، که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری چابهار گفته خواهد شد . تور لحظه آخری هوایی چابهار از تهران و تور لحظه آخری چابهار از تبریز و تور لحظه آخری چابهار از مشهد و تور لحظه آخری چابهار از اصفهان و تور لحظه آخری چابهار از شیراز و تور لحظه آخری چابهار از اهواز معمولاً در آژانس هایی که مجری مستقیم تور چابهار هستند انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و متاسفانه سیاسی تاثیرات فراوانی را در اجرای تور لحظه آخری چابهار خواهد داشت .

پکیج تور چابهار شامل چه چیزهایی میشود؟

تور هوایی چابهار: بسته مسافرتی یا پکیچ تور ۵ شب و 6 روزه چابهار شما خدمات کامل یک تور ارزان قیمت داخلی را دریافت خواهید کرد. به صورتی که از بدو ورود به فرودگاه چابهار، ترانسفر فرودگاهی به سمت هتل در شهر چابهار انجام و یک گشت شهری هم در طی چند روزی که در شهر چابهار اقامت خواهید داشت در پکیج تور داخلی چابهار شما قرار خواهد داشت. لیدرهای ما در طول سفر شما بطور مداوم با شما در ارتباط خواهند بود و در صورت درخواست تورهای دلخواه و آپشنال ، تور لیدرهای آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در خدمت شما و همراهان شما خواهند بود تا خاطره ی خوش و فراموش نشدنی را از تور چابهار زیبا برایتان رقم خواهند زد . ترانسفر فرودگاهی از هتل بسمت فرودگاه چابهار نیز در بسته تور ارزان قیمت چابهار شما در راستای کم کردن هزینه های شما در پکیج تور چابهار گنجانده شده است.

بلیط داخلی رفت و برگشت چابهار و رزرو هتل چابهار مورد نظر و دلخواه شما جزو خدمات تور چابهار ارزان در پکیج تور چابهار قرار خواهد گرفت .

رزرو اینترنتی تور چابهار و بلیط چابهار و خرید آنلاین تور ارزان چابهار :

تور ارزان چابهار: گردشگران و مسافران تور ۶ روزه چابهار لازم هست بدانید برای رزرو و خرید پکیج تور خیلی ارزان قیمت چابهار معمولاً اوایل هفته ها ( جمعه تا دوشنبه ) و همچنین نیمه دوم فروردین ( بعد از تعطیلات نوروزی 1404 ) و همچنین مهر ماه هم بعلت بازگشایی مدارس بهترین زمان برای سفر با تور ارزان قیمت چایهار لحظه آخری هستند . البته شما از بعد از ژانویه 2025 یعنی اوایل بهمن تا اواسط اسفند ماه هم میتوانید از تور ارزان چابهار لحظه آخری بهره لازم را ببرید . تور ارزان چابهار و اما یک پیشنهاد ویژه : آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم و کارگزار اصلی تور ارزان چابهار برای شما مسافران عزیز تور 9 شب و ۱۰ روزه چابهار ارزان قیمت را با خدماتی بینظیر و لوکس رزرو و اجرا مینماید . شما میتوانید در هر لحظه و هر زمان تور ارزان چابهار را با یک تماس از آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز رزرو و خریداری نمایید و لذت یه سفر ارزان قیمت واقعی و در واقع تور ارزان چابهار واقعی را به منطقه زیبای چابهار با پرداخت کمترین قیمت برای همیشه در خاطرات خود داشته باشین . آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خدمات ویژه ی را برای تور ماه عسل چابهار برای عروس و دامادهای عزیز از لحاظ قیمت تور و خدمات مازاد بعنوان هدیه ی ناقابل در نظر گرفته است .

تور چابهار بهار 1403 + قیمت تور بهار چابهار 1403 ( از مارس تا ژوئن ) :

تور چابهار بهار 1403: با سفر به چابهار زیبا در فصل بهار 1403 که به فصل و ایام بازگشایی شکوفه ها و غنچه ها معروف میباشد، مطبوع ترین و زیباترین روزهای ابتدایی دلنشین بهاری سال جدید را میتوانید برای خود و خانواده در تورهای داخلی چابهار بهار 1403 کشورمان جشن بگیرید. ابتدای بهار 1403 در تقویم کشورمان فرصتی مناسبی را جهت سفر داخلی هوایی با تور چابهار بهار 1403 را با مزایای خوب برایمان در برداشته باشد. با فرا رسیدن عید نوروز مدارس حدود ۱۵ تعطیل بوده و دغدغه ی بابت این موضوع نخواهید داشت، با هوای عالی و مطبوع و معتدل ( نه گرم و نه سرد ) با مناظر بی نظیر و ساحل زیبا و رویایی چابهار روبه رو خواهید شد و این فرصت مناسبی میتواند باشد تا شما از تور چابهار تعطیلات فروردین 1403 به نحو احسن استفاده لازمه را ببرید ، ناگفته نماند تور چابهار فروردین 1403 در نیمه دوم فروردین هم با قیمت مناسب تر از نیمه اول میتواند انتخاب دوم شما نیز تلقی گردد. در تور چابهار اردیبهشت 1403 هزینه‌های روزانه و قیمت هتلها مناسب تر از نوروز و فروردین بوده و قیمت پروازهای چابهار شاید کمی نسبت به زمستان گران شده باشد اما نه به شدت قیمت پروازهای نیمه اول فروردین 1403 و ایام نوروز . همچنین شما میتوانید در صورت نداشتن کودک بالای ۷ سال ( به جهت امتحانات نهایی سال تحصیلی ) از تور چابهار خرداد 1403 نیز در این ایام استفاده کرده و از قیمت مناسب تور چابهار و خلوتی آن از لحاظ مراکز خرید و دیدنی استفاده را برده و لذت ببرید . البته در طول فصل بهار تورهای چابهار 1403 ازدحام جمعیت کمتری نسبت به تابستان داشته و شما تا آخر فصل بهار این فرصت را خواهید داشت تا از خلوتی تور چابهار استفاده نموده و به آرامش دلخواه خود در تور چابهار بهار 1403 برسید.

تور چابهار تابستان 1403 + قیمت تور تابستان چابهار ( از ژوئن تا سپتامبر ) :

تور چابهار تابستان 1403 : با گرمی هوا از خرداد ماه آخرین فصل بهار و شروع فصل تابستان ازدحام مسافران و گردشگران از سراسر کشورمان برای گردش و تفریح در شهر زیبای و بینظیر چابهار تابستان 1403 به احتمال زیاد نمیتواند مسبب عدم انتخاب شما برای خرید تور داخلی هوایی یا زمینی تابستانی چابهار 1403 پر از هیجان و تاریخ و قدمت و زیبایی و فرهنگی متفاوت و مهمان نواز از فرهنگ های مختلف ایرانیان باشد. سفر به چابهار در تابستان 1403 فرصتی مناسب است تا از تعطیلات تابستانی مدارس استفاده کرده و یک سفر رویایی در شهر زیبای چابهار را برای خود و خانوداه رقم بزنید. استفاده از تورهای چابهار تابستان 1403 گروهی میتواند در کاهش هزینه های تور تابستانی 1403 چابهار تاثیر گذار باشد. چون در تورهای گروهی هوایی چابهار هزینه هایی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری مفرح و هزینه تور لیدر همراه در بین کل نفرات گروه تقسیم خواهد شد و از این حیث برتری هزینه ی نسبت به سفر انفرادی در تور چابهار ارزان قیمت خواهید داشت، اما در هزینه های بلیط چابهار و نیز رزرو هتل، گرانترین ایام برای سفر به چابهار تابستان 1403 خواهد بود. شما بعلت داشتن تور لیدر محلی میتوانید با دیدن مکانهای مختلف تاریخی زیبا و همچنین سواحل بینظیر شهر چابهار سفری از نوع خاص داخلی ایران زمین را تجربه نمایید.

تور چابهار پاییز 1403 + قیمت تور پاییز چابهار ( از سپتامبر تا دسامبر ) :

تور چابهار پاییز 1403: برنامه سفر با تور پاییزی به چابهار پس از تابستان طاقت فرسا و گرم سوزان با تور چابهار در فصل خزان پاییز 1403 به لحاظ اتمام سفرهای گردشگری پر ازدحام تابستانی های سیزن ( های سیزن ) ( HIGH SEASON )، میتواند توری با تخفیف و مقرون به صرفه از نظر ارزان شدن قیمت هتلهای داخلی و همچنین قیمت پروازهای داخلی که حدوداَ ۲۰ الی ۴۰ درصد کاهش پیدا میکنند در سبد خرید دوستداران تور چابهار در فصل پاییز 1403 یا افرادی که قصد خرید تور ارزان چابهار دارند قرار گیرد. تور چابهار مهر 1403 از نظر آب و هوایی کمی آفتابی و بسیار دلنشین خواهد بود اما در تور چابهار آبان 1403 و تور چابهار آذر 1403، کم کم با فاصله گرفتن از تابستان سوزان و گرم و همچنین شرجی، کمی بارش باران را هم در این سفر زرد و خزان باید در نظر بگیرید. با شروع پاییز فصل لو سیزن ( LOW SEASON )، فصل خوبی برای خرید در تور چابهار پاییز 1403 میتواند باشد، چون با بازگشایی مدارس در سراسر ایران عزیز ( از ابتدای ماه مهر ) مسافرتهای تورهای داخلی بعلت لو سیزن افت محسوسی پیدا کرده و قیمت اجناس در فروشگاهی البسه بخصوص، با آفرهای خاص و تخفیف‌های فوق العاده‌ی برندها در شهر چابهار عرضه خواهد شد.

تور چابهار زمستان 1403 + قیمت تور زمستان چابهار ( از دسامبر تا مارس ) :

تور چابهار زمستان 1403: اصلی ترین و مهمترین دلیلی که ممکن است شما فصل زمستان سرد 1403 و بوران و برفش را جهت سفر با تور داخلی هوایی به چابهار انتخاب کنید، احتمالاَ کم هزینه بودن مخارج سفر بعلت محدود بودن متقاضی نسبت به سایر فصل ها در تور چابهار و زمستان 1403 خواهد بود. تور چابهار دی ماه 1403 قطعاَ سرآغاز زمستان سرد خواهد بود، هر چند که چابهار زیبا با ساحل بینظیر و آب و هوای معتدل خود در زمستان میتواند سرپوشی بر سردی و برف و باران زمستانی باشد . اما تور چابهار بهمن 1403 جزو ماهای پرطرفدار بعلت وجود تعطیلات متعدد بهمن ماه در ایران میباشد که فرصت مناسبی را برای مشتاقان تورهای داخلی و سفر به چابهار در زمستان فراهم میاورد ، در آخرین ماه سال تور چابهار اسفند 1403 هم آب و هوای عالی و نزدیک به بهار هم میتواند شما را به سفری چند روزه و ارزان چابهار و قبل از تعطیلات نوروز 1404 ترغیب نماید. البته هزینه های تور چابهار مانند بلیط هواپیما تقریبا با ۲۰ درصد تخفیف و هزینه هتلها تقریباَ شما با ۳۰ درصد تخفیف آن را پرداخت خواهید کرد هم میتواند از دلایل جذاب و وسوسه انگیز انتخاب تور چابهار زمستان 1400 باشد ، در واقع میتوان گفت تور چابهار در فصل زمستان ۱۴۰۰ اقتصادی ترین فصل سفر در یک تور ارزان قیمت چابهار میباشد .

تور چابهار نوروز 1404 :

تور نوروزی چابهار ۱۴۰4 با تخفیف 20 الی 30 درصد: قیمت تورهای خارجی نوروزی سر به فلک کشیده و تور چابهار نوروز 1404 بهترین فرصت برای معرفی شهرهای توریستی زیبای ایران زمین به هموطنان عزیزمان در راستای حمایت از تورهای داخلی نوروز 1404، علی الخصوص تور چابهار نوروز ۱۴۰4 میتواند تلقی شود. انتخاب تور داخلی چابهار نوروز 1404 میتواند بهترین مکان برای تفریحی دلنشین با آرامشی کامل و ساحلی واقعآ بینظیر حتی در دنیا برای ایرانیان عزیز و طرفدار تورهای داخلی باشد. پکیج تور چابهار نوروز ۱۴۰۳ بصورت هوایی از کلیه شهرهای ایران با پرواز مستقیم و با هتلهای زیبای خود با قیمتی مناسب نسبت به تورهای نوروزی خارجی در آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز آماده و قابل خرید میباشد هر چند سفر بصورت زمینی هم به چابهار زیبایها و لذت خاص خود را بهمراه خواهد داشت. تعطیلی مدارس و مشاغل در ایام نوروز ۱۴۰۳ و همچنین هوای مطلوب بهاری در چابهار خشک و کویری میتواند مهمترین دلیل انتخاب تور داخلی چابهار برای مسافرت در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ باشد.

تور اقتصادی و کم هزینه چابهار:

برای تهیه تور اقتصادی و کم هزینه چابهار شما ابتدا باید از آژانس مورد نظر خود درخواست بلیط چارتری نمایید. معمولاً هم در ایام غیر پیک ( لو سیزن ) تورها و پروازهای داخلی با افت قیمت مواجه میشوند . در کنار بلیط پرواز چارتری ارزان چابهار، شما میتوانید هتل 2 و یا 3 ستاره برای اقامت خود در چابهار انتخاب نمایید . اگر اهداف تجاری و بیزنسی در سفر با تور چابهار در پس اقدام شما قرار دارد ، درجه و کیفیت هتل از نظر امکانات نباید آنچنان برای شما حائز اهمیت بوده باشد ، چون شما برای گردش و تفریح به چابهار سفر نکرده اید و کم هزینه و اقتصادی بودن تور چابهار برای شما بر هر موضوعی اولویت و ارجحیت خواهد داشت .

کارگزار مستقیم تور چابهار و مجری مستقیم تور چابهار :

کارگزار مستقیم و نماینده فروش تورهای چابهار و مجری تورهای چابهار در ایران: جالب است بدانید آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بهترین مجری مستقیم تور چابهار و کارگزار رسمی تور ۱ شب و ۲ روزه چابهار در ایران با سال ها تجربه حرفه ای و کادر مجرب خود در خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های گردشگری و مخصوصا اجرا کننده تورهای چابهار افتخار می کند تا از شروع مسیر تا انتهای مسیر سفری بیاد ماندنی شاد را برای شما فراهم کند . و در زمینه هزینه ها نگران قیمت تور چابهار نباشید ، چون تیم آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با ارائه تور لحظه آخری چابهار و با پکیج کامل خدمات خود، شرایطی ویژه را برای شما محیا میکند تا به همراه کمترین و ارزانترین هزینه در تور چابهار ، بیشترین لذت را با آرامش خاطر داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید .

قیمت بلیط چابهار و هزینه بلیط هواپیما به چابهار :

خرید آنلاین بلیط چابهار: قیمت بلیط هواپیما از تهران به چابهار با پرواز مستقیم تهران چابهار به موارد گوناگون و مختلف بستگی دارد . شما قبل از تهیه بلیط هواپیما به چابهار در نظر داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به چابهار در ابتدا به بعد مسافتی آن و در مرحله بعدی تاریخ سفر رفت و برگشت، نوع هواپیما و ایرلاین مورد نظر و در نهایت انتخاب کلاس پروازی از کلاس اکونومی تا بیزنس کلاس و فرست کلاس که انتخاب میکنید بستگی خواهد داشت . شما برای مشاهده قیمت و تهیه و رزرو بلیط چابهار میتوانید با مراجعه به قسمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در صفحه اصلی همین سایت ، با درج اطلاعات لازم پرواز مورد نظر ، از قیمت و هزینه بلیط هواپیما به چابهار مطلع گردید.

معنی عبارت O.R در تور چابهار چیست ؟

عبارت OR مخفف کلمه ONLY ROOM است که نشان از پرداخت هزینه اتاقه بدون سایر سرویس‌ های لازمه است. مسافرین تور چابهار که احتیاجی به سرویس صبحانه یا هر وعده‌های غذایی دیگر و ترانسفر و ... در هتل را نداشته باشند میتوانند سرویس OR را انتخاب کرده و هزینه های مسافرتی خود را کاهش دهند .

معنی عبارت H.B در تور چابهار چیست؟

عبارت H.B که بصورت کامل معنی کلمه " HALF BOARD " میباشد در تور چابهار در واقع شامل اتاق رزرو شده به همراه ۲ وعده غذایی صبحانه + نهار و یا وعده صبحانه + شام میباشد که بستگی به انتخاب شما خواهد داشت . البته ناگفته نماند انتخاب صبحانه + نهار یا وعده صبحانه + شام به نوع سرویس دهی هتل و زمان حضور شما در تور چابهار در فصلهای مختلف سال و شلوغی و خلوتی هتل بستگی دارد

معنی عبارت F.B در تور چابهار چیست؟

عبارت F.B که همان کلمه " FULL BOARD " میباشد معمولاَ در تور چابهار و هتلهای آن رایج میباشد ، بصورتی که شما ۳ وعده غذایی صبحانه + نهار + شام را به همراه اتاق رزرو کرده اید که به این پکیج فول بورد اتلاق میشود . البته در این نوع خرید تور چابهار سلایق هتلها در ارائه نوع غذا فرق داشته و شما باید در بدو ورود به هتل از زمانبندی سرویس غذا و ساعات آن با رزروشن هماهنگ کرده و مطلع باشید .

تور هوایی چابهار :

برای سفر به چابهار انتخاب مسیر سفر از نوع هوایی و یا زمینی جزوء مهمترین آیتم های تاثیرگذار در قیمت تور چابهار میباشد . اگر تمایل به سفر هوایی و خرید بلیط ارزان قیمت را دارید باید با در نظر داشتن زمان سفر "لو سیزن" (low season) و "های سیزن" (high season) اقدام به خرید بلیط چابهار نمایید . در تور هوایی چابهار قیمت هتلهای چابهار را هم مانند زمان خرید پرواز چابهار ، با توجه به نرخ ارز باید در نظر داشته باشید که در ایام "های سیزن" (high season) قیمت هتل میتواند در انتخاب تعداد شبهای مسافرت شما تاثیرگذار باشد .

لیست آفرهای تور چابهار از تهران و همه شهرهای ایران 1403:

خرید تور و بلیت چابهار از همه شهرهای ایران با پروازهای داخلی برای شما امکان پذیر میباشد، بصورتی که شما تور ۷ شب و 8 روزه چابهار یا همان تور یک هفته ی چابهار خود را از آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز خریداری کرده و اگر شهر سکونت شما جزوء شهرهایی که دارای فرودگاه باشد میتوانید از همانجا به چابهار سفر کرده و دیگر به تهران و فرودگاه بین المللی مهرآباد مراجعه نکنید. برای مثال تور چابهار از تبریز ، تور چابهار از ارومیه ، تور چابهار از اهواز و همچنین تور چابهار از تهران ، تور چابهار از مشهد ، تور چابهار از شیراز ، تور چابهار از اصفهان ، تور چابهار از کیش ، تور چابهار از قشم ، تور چابهار از اردبیل ، تور چابهار از ساری ، تور چابهار از کرج ، تور چابهار از ایلام ، تور چابهار از رشت ، تور چابهار از یزد ، تور چابهار از کرمانشاه ، تور چابهار از سمنان ، تور چابهار از بوشهر ، تور چابهار از کرمان ، تور چابهار از بندرعباس ، تور چابهار از سیستان و بلوچستان ، تور چابهار از گرگان قابل مسافرت بوده و این کار شما را در جهت صرفه جویی زمانی و کوتاه کردن مسیر مسافرت و همچنین یک تور اقتصادی ارزان چابهار و داشتن سفری راحت برقرار خواهد کرد.

تور لوکس چابهار + تور لاکچری چابهار:

با توجه به محدودیت هتلهای لوکس در چابهار و هزار افسوس از این اتفاق غیر قابل باور ، تنها هتل لوکس و ۵ ستاره در چابهار هتل لیپار میباشد از هزینه اتاقهای معمولی و استاندارد آن از ۴۰۰ هزار تومان شروع و اتاقهای لاکچری آن تا ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان افزایش پیدا میکند . سایر هتلهای چابهار هم مانند هتل شاهان چابهار ، هتل ونوس ، هتل فردوس و هتل لاله چابهار نیز پذیرای مسافران هستند، اما نه در حد هتلهای لاکچری . پرواز چابهار هم روزانه انجام میشود اما باز با توجه به عدم توجه به گردشگری داخلی ، شما از خرید پرواز بیزنس کلاس چابهار محروم هستید . ساحل چابهار جزؤ بینظیرترین سواحل دنیا میباشد که شما میتوانید از شهر چابهار برای یک استراحت کامل و آرام بخش استفاده نمایید .

مزایای خرید تور لحظه آخری چابهار :

یکی از فواید خرید تورهای لحظه آخری چابهار عدم تفاوت کیفیت تور لحظه آخری با تورهای خرید عادی میباشد ، یعنی شما در هواپیما نشسته اید و با خوش شانسی تور لحظه آخری چابهار را خریداری کرده اید و پرداختی شما با مسافران همسفر که حداقل 1/5 برابر شما پرداخت کرده اند متفاوت خواهد بود که این اولین و برترین مزیت تور لحظه آخری چابهار میباشد و شما آن بدست آورده اید و این کام شما را با لذت خرید ارزان تور قیمت چابهار ، جوری دیگر شیرین خواهد کرد .

معایب خرید تورهای لحظه آخری چابهار :

باید چمدان ها را ببندید و آماده سفر باشید چون هر لحظه ممکن است از آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با شما تماس بگیرند و بلیط و هتل تور لحظه آخری چابهار شما را که از قبل سفارش داده اید را برایتان ارسال کنند که در این صورت شما باید آماده باشید و سریع خودتان را به فرودگاه برسانید. خوش شانس باید باشید که یک هتل خوب و لاکچری در تور لحظه آخری چابهار تخفیف خوبی خورده باشد و برایتان فرش قرمز پهن کند و با حداقل قیمت هتل از شما پذیرایی نماید ، وگرنه در تور لحظه آخری ارزان دیگر حق انتخابی وجود ندارد و شما مجبورید با بعضی کم و کاستی ها کنار بیایید .

قیمت تور لحظه آخری چابهار به چه آیتم هایی ارتباط دارد ؟

قیمت تورهای لحظه آخری چابهار به چند فاکتور مهم بستگی دارد که میتواند تاثیر مستقیم در خرید تور لحظه آخری ارزان چابهار شما داشته باشد . طول مسیر پروازی ، نوع هواپیمای تور ، قیمت بلیط ، درجه هتل و همچنین تایپ اتاق و خدمات تور چابهار جزؤ اقلام تخفیف دار تور شما محسوب میشود که با ۱۰ الی ۴۰ درصد تخفیف ، میتواند لقب تور لحظه آخری چابهار را در خرید شما پر رنگ نماید . البته تکمیل شدن یا نشدن تور اصلی ترین دلیل ارزان بودن آن میباشد ، که در هر صورت خدمات تور یکسان خواهد بود و تفاوتی با سایر همسفران ، حتی اگر گرانتر از شما خریده باشند هم نخواهد داشت .

قانون و هزینه کنسلی تور لحظه آخری چابهار :

معمولاَ پرواز و هتل تورهای لحظه آخری چابهار چارتری بوده و طبق قانون هزینه در تورهای چارتری هم غیر قابل بازگشت میباشد و مبلغی به شما عودت نخواهد شد که این بزرگترین عیب تور چارتری لحظه آخری چابهار بشمار میرود ، پس باید در خرید تور لحظه آخری ارزان قیمت چابهار در نظر داشته باشین در صورت کنسلی تور توسط شما، کل هزینه سوخت خواهد شد.

خدمات تور چابهار ، باب میل مسافران :

گشت شهری

راهنمای محلی با تجربه

بلیط رفت و برگشت هواپیما چابهار

ترانسفر بین شهری ( در تورهای ترکیبی )

رزرو هتل ۳ و ۴ و ۵ ستاره با صبحانه بوفه

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی در شهر مبداء

بیمه مسافرتی با پوشش مناسب با مدت اقامت در چابهار

تور اقساطی چابهار :

تور قسطی چابهار: پرداخت هزینه های هتل آن هم با افزایش قیمت نرخ دلار و نرخ یورو و تاثیر آن در هزینه تور داخلی چابهار، امروزه تبدیل به بزرگترین دغدغه و معضل برای مسافران تور چابهار شده و تصمیم گیری برای سفر به چابهار را سخت کرده است. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خرید تور اقساطی چابهار را برای شما مهیا ساخته و هزینه هتل و خدمات در تور چابهار را بصورت اقساط 3 الی 6 ماهه از شما دریافت خواهد کرد. توجه داشته باشید که شما هزینه پرواز را باید نقداً پرداخت نمایید و برای پرداخت اقساط تور چابهار ، چک شخص مسافر یا همراه مسافر مهمترین فاکتور برای خرید تور چابهار اقساطی میباشد . هیچ تفاوتی در ارائه خدمات تور چابهار از نظر درجه و تایپ هتل اقامت چابهار و همچنین خدمات تور چابهار با تورهای معمولی ( خرید نقدی تور چابهار ) وجود نداشته و تنها تفاوت در مراحل پرداخت هزینه های تور میباشد .

روشهای خرید تورهای چابهار:

1- خرید آنلاین تور چابهار:

برای خرید تور چابهار بصورت آنلاین ، شما میتوانید با ورود به سایت فروش آنلاین آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز ، تور موردنظر خود را رزرو و خریداری نموده و از تخفیف 2/5 درصد بابت خرید آنلاین تور چابهار بهرمند شوید .

2- خرید تلفنی :

دومین روش خرید تورهای چابهار خرید بصورت تلفنی میباشد، شما در این روش کافیست با کارشناسان بخش تور آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز تماس گرفته و با ارسال مدارک خود از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی و پس از مشاوره و راهنمایی ، تور چابهار را خریداری نمایید .

3- خرید حضوری :

سومین روش خرید تور داخلی چابهار خرید بصورت حضوری میباشد، شما با جستجوی آدرس آهنگ پرواز در اپلیکیشن گوگل مپس (Google Maps) یا اپلیکیشن ویز (Waze) و یا با جستجو در بخش درباره ما در منو اصلی سایت ، با مراجعه به دفتر آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز نسبت به خرید حضوری تور چابهار اقدام نمایید .

تور چابهار با گشت های آپشنال و عادی رایگان

تور آپشنال چابهار: بطور میانگین آژانس های هواپیمایی آهنگ پرواز مجری تور چابهار در تور مسافرتی هوایی و زمینی چابهار خود معمولا 1 گشت یا 2 گشت رایگان را در برنامه سفر بصورت رایگان برای گردشگران ارائه میدهد، گشت های مازاد که در برنامه سفر تور چابهار گنجانده نشده است را میتوانید از تور لیدرها خریداری کرده و از مراکز و جاهای مختلف چابهار بیشتر دیدن نمایید.