تور شیراز 1403

درباره شهر و تور شیراز ارزان قیمت 2025: هیچ تردیدی وجود ندارد که شهر شیراز یکی از توریستی ترین و تاریخی ترین و بینظیرترین شهرهای زیبای ایران است. شیراز در مرکز استان فارس و در بخش جنوب کشور قرار دارد. شهر توریستی شیراز از نظر جمعیت و بزرگی ششمین شهر ایران به شمار می رود که از دیرباز تا کنون همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است دیدنی هایش کم نیست و یادآور سلسله های تاریخی ایران عزیز میباشد. و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آژانس آهنگ پرواز مجری اصلی تور 2 شب و 3 روزه شیراز برای شما مسافران عزیز تور شیراز ارزان قیمت را با خدماتی لوکس رزرو میکند.

راهنمای کامل شرایط و هزینه سفر به شیراز

خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما شیراز:

بهترین بلیط پرواز شیراز و ارزانترین قیمت بلیط شیراز به تهران و همچنین بهترین قیمت بلیط تهران به شیراز لحظه آخری چارتر و سیستمی با ایرلاین های ایران ایر، ماهان، آسمان، آتا، کیش ایر، زاگرس، کاسپی، ایران ایرتور، معراج و... در سامانه فروش آنلاین آژانس آهنگ پرواز اینترنتی و با کارت شتاب و همچنین با پشتیبانی 24 ساعته و استرداد آنلاین فوری در کمترین زمان را با اطمینان خریداری نمایید.

قیمت بلیط هواپیما شیراز و پرواز چارتر هواپیما شیراز با تخفیف 5%

پرواز شیراز: شما میتوانید برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما مستقیم تهران شیراز تهران، بلیط هواپیما تبریز شیراز تبریز، بلیط هواپیما مشهد شیراز مشهد، بلیط هواپیما اصفهان شیراز اصفهان، بلیط هواپیما اهواز شیراز اهواز، ارزانترین قیمت پرواز و بلیط لحظه آخری هواپیما شیراز چارتری و سیستمی بصورت آنلاین از سایت آژانس آهنگ پرواز خریداری کرده یا بصورت تلفنی با واحد فروش بلیط آژانس آهنگ پرواز تماس گرفته و با بهترین قیمت و تخفیف ویژه 2 الی 5% بلیط تهران شیراز خود را رزرو و خریداری نمایید.

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما شیراز:

یکی از مزایایی فروش آنلاین بلیت شیراز از آهنگ پرواز، استرداد آنلاین هزینه بلیط هواپیما شیراز یا همان (کنسلی بلیط) است. در صورتی که پس از رزرو و خرید بلیط هواپیما شیراز، برنامه سفرتان تغییر پیدا کرده و یا کنسل شده است، به راحتی می‌توانید طبق قوانین کنسلی سازمان هواپیمایی کشوری، بلیط هواپیمای خود را کنسل نمایید. ما نیز پس از استرداد از ایرلاین، پول شما در کمترین زمان ممکن به حسابتان برگردانده خواهد شد. البته این را در نظر داشته باشید با توجه به زمان کنسلی، هزینه‌ های متفاوتی بابت استرداد بلیط، از مبلغ پرداخت‌ شده بعنوان جریمه از بلیط توسط ایرلاین کسر خواهد گردید.

رزرو آنلاین هتل شیراز:

در وبسایت فروش آنلاین هتلهای شیراز آژانس آهنگ پرواز، شما براحتی می‌توانید رزرو آنلاین ارزانترین و بهترین هتل های شیراز از 1 تا 5 ستاره و لوکس در مرکز شهر و با دسترسی به مراکز خرید، هتل آپارتمان و سوئیت های ارزان و هاستل را براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو و خریداری نمایید.

تفاوت قیمت تور ارزان شیراز آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با دیگر شرکت ها

تور شیراز یک سفر بسیار لوکس زیبا و بیاد ماندنی است که آژانس هواپیمایی و جهانگردی آهنگ پرواز با سابقه درخشان 19 ساله خود در اجرای تورهای مسافرتی گروهی و انفرادی شیراز، در زمینه تورهای داخلی توری کامل از نظر خدمات بلیط هواپیما تا ترانسفر فرودگاهی ویژه ( VIP ) و خدمات رزرو هتل ۳، ۴ و ۵ ستاره و تور لیدر را به صورت کاملا حرفه ای در تور ۶ شب و ۷ روزه شیراز ارزان قیمت به شما عزیزان ارائه دهد، به همین دلیل موضوع هزینه و قیمت تور ۳ روزه شیراز برای شما بسیار ارزانتر از جاهای دیگر خواهد شد، برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

منظور از بیمه مسافرتی تور شیراز چیست؟

خرید آنلاین بیمه نامه مسافرتی تور شیراز: در زمان رزرو و خرید تور شیراز پرسنل آژانس آهنگ پرواز بیمه نامه مسافرتی را همراه با واچر هتل شیراز و بلیط هواپیمای شیراز به شما تحویل خواهند داد. بیمه نامه مسافرتی چیست؟ بیمه نامه مسافرتی در اصل پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه شده که پس از آغاز سفر به خارج بروز می دهد و یا عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که مبتلا به آن یا آغاز آن پس از آغاز سفر به خارج بوده و باعث درخواست امداد از طرف بیمه شده یا نمایندگان وی شود. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بیمه نامه اختصاصی برای تورهای شیراز به شما ارائه میدهد که سقف ارزش آن بالاتر از شرکت های مسافرتی دیگر میباشد.

رزرو آسان تور ارزان شیراز در آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز

تورهای مسافرتی ارزان قیمت شیراز: آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز برای تسهیل در رزرو و خرید آنلاین هتل شیراز و دریافت آنی واچر هتل، بلیط هواپیمای شیراز، بیمه مسافرتی، تلاش فراوانی را انجام داده و توانسته تمامی خدمات مسافرتی در شیراز را با بهترین و ارزانترین نرخ های موجود در بازار گردشگری، با کلیه پروازهای داخلی و ارزانترین قیمت و لوکس ترین هتل های شیراز با قیمت ارزان در اختیار شما قرار دهد . یکی دیگر از ویژگی های سایت آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز این است که مشخصات هتل مورد نظر شما از نظر کیفیت ، خدمات هتل و لوکیشن و با ارائه توضیحات در سایت قرار داده شده است ، کافیست فقط هتل مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده و بر روی آن کلیک نماید تا تمامی مشخصات برای شما نمایش داده شود و اگر هتل مد نظر شما در سایت یافت نشد و یا پروازی که شما میخواهید در سایت وجود نداشت ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با بهترین قیمت بلیت چارتری هواپیما شیراز و هنل ارزان قیمت و خدمات مورد نظر را برای شما رزرو نمایند.

تور لوکس شیراز با آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز چه امکاناتی دارد ؟

همانطور که میدانیم مطمئنا تور لوکس شیراز با تور ۱۰ شب و 11 روزه شیراز عادی تفاوت قابل توجهی خواهد داشت. رزرو بهترین بلیط هواپیما، تشریفات cip فرودگاهی، اقامت در هتل های ۴و ۵ ستاره با بهترین خدمات و امکانات رفاهی و نزدیکی به مراکز تفریحی و توریستی از جمله نکاتی است که در درون تور لوکس شیراز نهاده شده. اما نکته ای ویژه باید در نظر داشت اینست که با رزرو تور شیراز در آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز میتوانید سفری لوکس با صرف هزینه کم و باور نکردنی تجربه کنید و لذت ببرید .

تور شیراز، شهر شعر و تاریخ:

شیراز اولین شهر در داشتن بیش ترین عنوان پایتخت در دوره های مختلف تاریخی است. باغ های نارنجستان قوام متعلق به خاندان قوام در دوره ی قاجار، باغ عفیف آباد، باغ دلگشا، جهان نما و ارم از باغ های بسیار زیبا در تور شیراز ارزان است. نمی شود از جاذبه های شیراز سخن گفت و نامی از مسجد نصیر الملک شیراز نیاورد.این مسجد در دوران قاجاریه ساخته شده و هنوز از نظر کاشی کاری و مقرنس کاری از زیباترین مساجد ایران است. بازی رنگ ها و نور در این مسجد، هر توریستی را به وجد می آورد. هرکسی با دیدن عکس مسجد نصیرالملک وسوسه می شود تا برنامه سفرش به تور شیراز لحظه آخری را بچیند. حافظیه از مهمترین جاذبه های گردشگزی شیراز است که حتی در بعضی از سالها بیشترین آمار بازدیدکننندگان را به خود اختصاص داده است.تمامی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در سفر به شیراز حتما از آرامگاه حافظ بازدید می کنند. از این رو در برنامه تورهای مسافرتی به شیراز از حافظیه ولذت بردن از فضای مصفای آرامگاه این شاعرپرآوازه در الویت قرار دارد. دروازه قرآن یکی از دروازه های به جای مانده از دوران قدیم شیراز که امروزه به عنوان یکی از آثار تاریخی این شهر به حساب می آید و در ورودی شمالی شیراز قرار دارد. بازار وکیل از جمله زیباترین بناهای سنتی و تاریخی ایران است و کربوط به دوره ی زندیه و در نزدیکی ارگ کریم خان می باشد. صنایعی که در این بازار بفروش می رسد شامل: فرش، قالی و قالیچه های دست بافت و ماشینی، صنایع دتی ، زیورآلات صنعتی و نقره فروشی های بسیار زیبا، پارچه و پرده می باشد.معماری این بازار بسیار سنتی و جالب است به گونه ای که در ساخت این بنا از مصالح گچ،آهک و آجر استفاده شده است و ستون های آن که از سنگ های تراشیده شده است باعث شده که این بنا محکمترین و استوارترین بنای دوران زندیه باشد.در سرزمین پهناور فارس، مکان های بسیار تماشایی وجود دارد.از بناهای کوچک و بزرگ و تاریخی گرفته تا جاذبه های فرهنگی و طبیعی که مسافران زیادی را از دور و نزدیک به سوی تور شیراز فرا می خواند .

غذاهای محلی شیراز را می شناسید؟

در تور شیراز در کنار تجربه دیدن مکان های بینظیر، غذاهای محلی شیراز نیز بخشی از جذابیت های سفر به این شهر تماشایی است. با ما همراه باشید تا غذاهای محلی شیراز را به شما معرفی کنیم. ۱- اولین و معروف ترین غذا در میان غذاهای محلی شیراز، کلم پلو است. ۲- آش انار یکی دیگر از غذاهای خوش طعم شیراز بشمار می رود. ۳- آش کوفته سبزی از خوشمزه ترین غذاهای محلی این ناحیه است. ۴- شیرازی پلو یکی از غذاهای محلی شیراز است که حتی نام آن نیز از نام شهر شیراز گرفته شده است.

رزرو تور هوایی شیراز از تمامی شهرهای ایران :

اگر در شهرهای دیگر سکونت دارید و می خواهید تور مسافرتی خود را با آسودگی خاطر از ما تهیه کنید، نگران نباشید چون میتوانید از تمامی شهرهای ایران: تور هوایی شیراز از اهواز، تور هوایی شیراز از کرمانشاه، تور هوایی شیراز از تبریز، تور هوایی شیراز از مشهد، تور هوایی شیراز از اصفهان، تور هوایی شیراز از ساری، تور هوایی شیراز از تهران... به آسانی و با راهنمایی و مشاوره کارشناسان آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز پس از مقایسه نرخ تور ما با دیگر آژانس ها ، تور مدنظر و ارزان قیمت خود با تمامی امکانات را انتخاب کرده و سفری آسوده و لوکس داشته باشید .

رزرو هتل شیراز + بهترین هتل های شیراز با تخفیف 50 الی 70 درصد:

قیمت هتل شیراز: برای خرید و رزرو هتل در تور ۱ هفته ای شهر شیراز و با توجه به توریستی بودن شهر شیراز، اقامتگاه های فراوانی از هتل های پنج ستاره تا اقامتگاه های بومگردی در آن تأسیس شده است . هتل پنج ستاره زندیه، گزینه ای مطلوب برای آنهایی است تمایل به اقامت در هتلی سنتی که دارای حیاط باغ، حمام سنتی و رستوران های متعدد سنتی است را دارند . یکی دیگر از بهترین هتلهای تور شیراز، هتل پنج ستاره بزرگ و لوکس شیراز است که با ۱۴ طبقه در نزدیکی دروازه قرآن شیراز واقع شده است . هتل مجلل دیگری که به معرفی آن می پردازیم ، هتل پنج ستاره پارس شیراز است که انتخابی بسیار عالی برای سفر ماه عسل زوج های جوان در تور شیراز است و دارای اتاق های دوتخته دبل و توئین و رویال سوئیت است . همچنین هتل پنج ستاره پرسپولیس با امکانات متنوع و خدمات بی نظیر با قیمتی مناسب توانسته هر رضایت هر مسافری را در تور ارزان شیراز به خود جلب کند .

قیمت تور شیراز 1403 + پیش خرید تور شیراز :

تضمین قیمت تور مسافرتی شیراز 1403: بیشترین لذت و هیجان سفر داخلی ارزان قیمت با تور داخلی شیراز در ابتدای آن با خرید تور ۳ شب و 4 روز ارزان قیمت شیراز هوایی شروع میشود، بنابراین یکی از پیشنهاد های ما پیش خرید ارزان بهترین و ارزانترین قیمت تور ۴ روزه شیراز در تعطیلات خرداد ماه 1403 میباشد، در اصل منظور از پیش خرید تور لاکچری شیراز یعنی اینکه شما یک ماه قبل تر از تاریخ سفر تور شیراز خود را رزرو و خریداری کنید که در این صورت قیمت سفر با تور ۸ روزه شیراز برای شما ارزانتر خواهد بود . این را هم باید در نظر بگیرید پیش خرید تور شیراز و قیمت تور شیراز ارزان و لوکس را باید از یکجای معتبر استعلام نمایید. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم و کارگزار تور شیراز با کادر مجرب خود توانسته در پکیج خود قیمت تور ۸ شب و 9 روزه شیراز ارزان را با خدماتی ویژه و متفاوت به شما عزیزان ارائه نماید.

قیمت تور لحظه آخری شیراز 1403 + آفر تور شیراز + تور شیراز لحظه آخری :

ارزانترین قیمت تور لحظه آخری شیراز + آفر تور شیراز هوایی : معمولا و قطعاَ ما برای سفر سیاحتی و تفریحی به شهر شیراز با یک جستجوی ساده تور خیلی ارزان لحظه آخری شیراز در موتور جستجوی گوگل ( google )، بدون شک کلمه تورهای لحظه آخری ارزان شیراز و بلیط هواپیما لحظه آخری شیراز را بارها دیده و شنیده ایم ، در حقیقت تور لحظه آخری یا تور آفر خورده شیراز با هواپیما به تورهایی اطلاق میشود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای یک تور تکمیل نگردیده و فروشنده یا برگزار کننده تور در جهت جلوگیری از ضرر ، مجبوراً قیمت تور را با تخفیف به متقاضی ارایه میکند که در این صورت قیمت تور 4 شب و 5 روزه شیراز با این شرایط پایین خواهد آمد . یا اینکه ایرلاین های تور شیراز تعداد محدودی صندلی ، یا جای خالی موجود داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به ارایه قیمت بلیط ارزان شیراز به شما خواهند شد، که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری شیراز گفته خواهد شد . تور لحظه آخری هوایی شیراز از تهران و تور لحظه آخری شیراز از تبریز و تور لحظه آخری شیراز از مشهد و تور لحظه آخری شیراز از اصفهان و تور لحظه آخری تهران از شیراز و تور لحظه آخری شیراز از اهواز معمولاً در آژانس هایی که مجری مستقیم تور شیراز هستند انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و متاسفانه سیاسی تاثیرات فراوانی را در اجرای تور لحظه آخری شیراز خواهد داشت .

پکیج تور شیراز شامل چه چیزهایی میشود ؟

تور هوایی شیراز: بسته مسافرتی یا پکیچ تور ۵ شب و 6 روزه شیراز شما خدمات کامل یک تور ارزان قیمت داخلی را دریافت خواهید کرد . به صورتی که از بدو ورود به فرودگاه شیراز، ترانسفر فرودگاهی به سمت هتل در شهر شیراز انجام و یک گشت شهری هم در طی چند روزی که در شهر شیراز اقامت خواهید داشت در پکیج تور داخلی شیراز شما قرار خواهد داشت. لیدرهای ما در طول سفر شما بطور مداوم با شما در ارتباط خواهند بود و در صورت درخواست تورهای دلخواه و آپشنال ، تور لیدرهای آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در خدمت شما و همراهان شما خواهند بود تا خاطره ی خوش و فراموش نشدنی را از تور شیراز زیبا برایتان رقم خواهند زد . ترانسفر فرودگاهی از هتل بسمت فرودگاه شیراز نیز در بسته تور ارزان قیمت شیراز شما در راستای کم کردن هزینه های شما در پکیج تور شیراز گنجانده شده است.

بلیط داخلی رفت و برگشت شیراز و رزرو هتل شیراز مورد نظر و دلخواه شما جزو خدمات تور شیراز ارزان در پکیج تور شیراز قرار خواهد گرفت .

رزرو اینترنتی تور و بلیط و خرید آنلاین تور ارزان شیراز :

تور ارزان شیراز: گردشگران و مسافران تور ۶ روزه شیراز لازم هست بدانید برای رزرو و خرید پکیج تور خیلی ارزان قیمت شیراز معمولاً اوایل هفته ها ( جمعه تا دوشنبه ) و همچنین نیمه دوم فروردین ( بعد از تعطیلات نوروزی 1404 ) و همچنین مهر ماه هم بعلت بازگشایی مدارس بهترین زمان برای سفر با تور ارزان قیمت شیراز لحظه آخری هستند. البته شما از بعد از ژانویه 2025 یعنی اوایل بهمن تا اواسط اسفند ماه هم میتوانید از تور ارزان شیراز لحظه آخری بهره لازم را ببرید. تور ارزان شیراز و اما یک پیشنهاد ویژه : آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم و کارگزار اصلی تور ارزان شیراز برای شما مسافران عزیز تور 9 شب و ۱۰ روزه شیراز ارزان قیمت را با خدماتی بینظیر و لوکس رزرو و اجرا مینماید. شما میتوانید در هر لحظه و هر زمان تور ارزان شیراز را با یک تماس از آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز رزرو و خریداری نمایید و لذت یه سفر ارزان قیمت واقعی و در واقع تور ارزان شیراز واقعی را به منطقه زیبای شیراز با پرداخت کمترین قیمت برای همیشه در خاطرات خود داشته باشین. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خدمات ویژه ی را برای تور ماه عسل شیراز برای عروس و دامادهای عزیز از لحاظ قیمت تور و خدمات مازاد بعنوان هدیه ی ناقابل در نظر گرفته است.

تور شیراز بهار 1403 + قیمت تور بهار شیراز 1403 ( از مارس تا ژوئن ) :

تور شیراز بهار 1403: با سفر به شیراز زیبا در فصل بهار 1403 که به فصل و ایام بازگشایی شکوفه ها و غنچه ها معروف میباشد، مطبوع ترین و زیباترین روزهای ابتدایی دلنشین بهاری سال جدید را میتوانید برای خود و خانواده در تورهای داخلی شیراز بهار 1403 کشورمان جشن بگیرید. ابتدای بهار 1403 در تقویم کشورمان فرصتی مناسبی را جهت سفر داخلی هوایی با تور شیراز بهار 1403 را با مزایای خوب برایمان در برداشته باشد . با فرا رسیدن عید نوروز مدارس حدود ۱۵ تعطیل بوده و دغدغه ی بابت این موضوع نخواهید داشت ، با هوای عالی و مطبوع و معتدل ( نه گرم و نه سرد ) با مناظر بی نظیر و بناهای تاریخی و رویایی شیراز روبه رو خواهید شد و این فرصت مناسبی میتواند باشد تا شما از تور شیراز در تعطیلات فروردین 1403 به نحو احسن استفاده لازمه را ببرید ، ناگفته نماند تور شیراز فروردین 1403 در نیمه دوم فروردین هم با قیمت مناسب تر از نیمه اول میتواند انتخاب دوم شما نیز تلقی گردد. در تور شیراز اردیبهشت 1403 هزینه‌های روزانه و قیمت هتلها مناسب تر از نوروز و فروردین بوده و قیمت پروازهای شیراز شاید کمی نسبت به زمستان گران شده باشد اما نه به شدت قیمت پروازهای نیمه اول فروردین 1403 و ایام نوروز. همچنین شما میتوانید در صورت نداشتن کودک بالای ۷ سال ( به جهت امتحانات نهایی سال تحصیلی ) از تور شیراز خرداد 1403 نیز در این ایام استفاده کرده و از قیمت مناسب تور شیراز و خلوتی آن از لحاظ مراکز خرید و دیدنی استفاده را برده و لذت ببرید . البته در طول فصل بهار تورهای شیراز ازدحام جمعیت کمتری نسبت به تابستان داشته و شما تا آخر فصل بهار این فرصت را خواهید داشت تا از خلوتی تور شیراز 1403 استفاده نموده و به آرامش دلخواه خود در تور شیراز بهار 1403 برسید.

تور شیراز تابستان 1403 + قیمت تور تابستان شیراز ( از ژوئن تا سپتامبر ) :

تور شیراز تابستان 1403 : با گرمی هوا از خرداد ماه آخرین فصل بهار و شروع فصل تابستان ازدحام مسافران و گردشگران از سراسر کشورمان برای گردش و تفریح در شهر زیبای و بینظیر شیراز تابستان 1403 به احتمال زیاد نمیتواند مسبب عدم انتخاب شما برای خرید تور داخلی هوایی یا زمینی تابستانی 1403 شیراز پر از هیجان و تاریخ و قدمت و زیبایی و فرهنگی متفاوت و مهمان نواز از فرهنگ های مختلف ایرانیان باشد. سفر به شیراز در تابستان 1403 فرصتی مناسب است تا از تعطیلات تابستانی مدارس استفاده کرده و یک سفر رویایی در شهر زیبای شیراز را برای خود و خانوداه رقم بزنید. استفاده از تورهای شیراز تابستان 1403 گروهی میتواند در کاهش هزینه های تور تابستانی 1403 شیراز تاثیر گذار باشد. چون در تورهای گروهی هوایی شیراز هزینه هایی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری مفرح و هزینه تور لیدر همراه در بین کل نفرات گروه تقسیم خواهد شد و از این حیث برتری هزینه ی نسبت به سفر انفرادی در تور شیراز ارزان قیمت خواهید داشت، اما در هزینه های بلیط شیراز و نیز رزرو هتل، گرانترین ایام برای سفر به شیراز تابستان 1403 خواهد بود. شما بعلت داشتن تور لیدر محلی میتوانید با دیدن مکانهای مختلف تاریخی زیبا و همچنین بنای تخت جمشید در شهر شیراز سفری از نوع خاص داخلی ایران زمین را تجربه نمایید.

تور شیراز پاییز 1403 + قیمت تور پاییز شیراز ( از سپتامبر تا دسامبر ) :

تور شیراز پاییز 1403: برنامه سفر با تور پاییزی به شیراز پس از تابستان طاقت فرسا و گرم سوزان با تور شیراز در فصل خزان پاییز 1403 به لحاظ اتمام سفرهای گردشگری پر ازدحام تابستانی های سیزن ( های سیزن ) ( HIGH SEASON )، میتواند توری با تخفیف و مقرون به صرفه از نظر ارزان شدن قیمت هتلهای داخلی و همچنین قیمت پروازهای داخلی که حدوداَ ۲۰ الی ۴۰ درصد کاهش پیدا میکنند در سبد خرید دوستداران تور شیراز در فصل پاییز 1403 یا افرادی که قصد خرید تور ارزان شیراز دارند قرار گیرد. تور شیراز مهر 1403 از نظر آب و هوایی کمی آفتابی و بسیار دلنشین خواهد بود اما در تور شیراز آبان 1403 و تور شیراز آذر 1403، کم کم با فاصله گرفتن از تابستان سوزان و گرم و همچنین شرجی، کمی بارش باران را هم در این سفر زرد و خزان باید در نظر بگیرید. با شروع پاییز فصل لو سیزن ( LOW SEASON )، فصل خوبی برای خرید در تور چابهار پاییز 1403 میتواند باشد، چون با بازگشایی مدارس در سراسر ایران عزیز ( از ابتدای ماه مهر ) مسافرتهای تورهای داخلی بعلت لو سیزن افت محسوسی پیدا کرده و قیمت اجناس در فروشگاهی البسه بخصوص، با آفرهای خاص و تخفیف‌های فوق العاده‌ی برندها در شهر شیراز عرضه خواهد شد.

تور شیراز زمستان 1403 + قیمت تور زمستان شیراز ( از دسامبر تا مارس ) :

تور شیراز زمستان 1403: اصلی ترین و مهمترین دلیلی که ممکن است شما فصل زمستان سرد و بوران و برفش را جهت سفر با تور داخلی هوایی به شیراز انتخاب کنید، احتمالاَ کم هزینه بودن مخارج سفر بعلت محدود بودن متقاضی نسبت به سایر فصل ها در تور شیراز و زمستان 1403 خواهد بود . تور شیراز دی ماه 1403 قطعاَ سرآغاز زمستان سرد خواهد بود ، هر چند که شیراز زیبا با تاریخ بینظیر و آب و هوای معتدل خود در زمستان میتواند سرپوشی بر سردی و برف و باران زمستانی باشد . اما تور شیراز بهمن 1403 جزو ماهای پرطرفدار بعلت وجود تعطیلات متعدد بهمن ماه در ایران میباشد که فرصت مناسبی را برای مشتاقان تورهای داخلی و سفر به شیراز در زمستان فراهم میاورد ، در آخرین ماه سال تور شیراز اسفند 1403 هم آب و هوای عالی و نزدیک به بهار هم میتواند شما را به سفری چند روزه و ارزان شیراز و قبل از تعطیلات نوروز 1404 ترغیب نماید . البته هزینه های تور شیراز مانند بلیط هواپیما تقریبا با ۲۰ درصد تخفیف و هزینه هتلها تقریباَ شما با ۳۰ درصد تخفیف آن را پرداخت خواهید کرد هم میتواند از دلایل جذاب و وسوسه انگیز انتخاب تور شیراز زمستان 1403 باشد ، در واقع میتوان گفت تور شیراز در فصل زمستان اقتصادی ترین فصل سفر در یک تور ارزان قیمت شیراز میباشد .

البته این را هم باید در نظر بگیریم که این تخفیفات شامل ایام تعلطیلی نخواهد شد ، چون هزینه بلیط و هتل تقریباَ در مناسبتها و تعطیلات داخلی در شیراز کاملاَ غیر عادی و بسیار گران خواهد بود . در پکیج های تورهای داخلی زمستانه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز قیمت تور شیراز تخفیف ۲۰ درصد الی ۳۰ درصد برای هتل و ۳۰ درصد نیز برای بلیط هواپیما در نظر گرفته شده که این موضوع میتواند فرصتی مناسب برای دوستداران سفرهای اقتصادی و ارزان قیمت در تور داخلی شیراز زمستان ۱۴۰۰ درنظر گرفته شود .

تور شیراز نوروز 1404 + تور نوروزی شیراز :

تور نوروزی شیراز ۱۴۰4 با تخفیف 20 الی 30 درصد: قیمت تورهای خارجی نوروزی سر به فلک کشیده و تور شیراز نوروز 1404 بهترین فرصت برای معرفی شهرهای توریستی زیبای ایران زمین به هموطنان عزیزمان در راستای حمایت از تورهای داخلی نوروز ۱۴۰4، علی الخصوص تور شیراز نوروز ۱۴۰4 میتواند تلقی شود. انتخاب تور داخلی شیراز نوروز 1404 میتواند بهترین مکان برای تفریحی دلنشین با آرامشی کامل و تاریخ واقعآ بینظیر حتی در دنیا برای ایرانیان عزیز و طرفدار تورهای داخلی باشد. پکیج تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ بصورت هوایی از کلیه شهرهای ایران با پرواز مستقیم و با هتلهای زیبای خود با قیمتی مناسب نسبت به تورهای نوروزی خارجی در آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز آماده و قابل خرید میباشد هر چند سفر بصورت زمینی هم به شیراز زیبایها و لذت خاص خود را بهمراه خواهد داشت. تعطیلی مدارس و مشاغل در ایام نوروز و همچنین هوای مطلوب بهاری در شیراز خشک و کویری میتواند مهمترین دلیل انتخاب تور داخلی شیراز برای مسافرت در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ باشد.

تور اقتصادی و کم هزینه شیراز :

برای تهیه تور اقتصادی و کم هزینه شیراز شما ابتدا باید از آژانس مورد نظر خود درخواست بلیط چارتری نمایید. معمولاً هم در ایام غیر پیک ( لو سیزن ) تورها و پروازهای داخلی با افت قیمت مواجه میشوند. در کنار بلیط پرواز چارتری ارزان شیراز، شما میتوانید هتل 2 و یا 3 ستاره برای اقامت خود در شیراز انتخاب نمایید. اگر اهداف تجاری و بیزنسی در سفر با تور شیراز در پس اقدام شما قرار دارد، درجه و کیفیت هتل از نظر امکانات نباید آنچنان برای شما حائز اهمیت بوده باشد ، چون شما برای گردش و تفریح به شیراز سفر نکرده اید و کم هزینه و اقتصادی بودن تور شیراز برای شما بر هر موضوعی اولویت و ارجحیت خواهد داشت .

کارگزار مستقیم تور شیراز و مجری مستقیم تور شیراز :

کارگزار مستقیم و نماینده فروش تورهای شیراز و مجری تورهای شیراز در ایران: مجری مستقیم تور شیراز: جالب است بدانید آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بهترین مجری مستقیم تور شیراز و کارگزار رسمی تور ۱ شب و ۲ روزه شیراز در ایران با سال ها تجربه حرفه ای و کادر مجرب خود در خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های گردشگری و مخصوصا اجرا کننده تورهای شیراز افتخار می کند تا از شروع مسیر تا انتهای مسیر سفری بیاد ماندنی و شاد را برای شما فراهم کند . و در زمینه هزینه ها نگران قیمت تور شیراز نباشید ، چون تیم آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با ارائه تور لحظه آخری شیراز و با پکیج کامل خدمات خود ، شرایطی ویژه را برای شما محیا میکند تا به همراه کمترین و ارزانترین هزینه در تور شیراز ، بیشترین لذت را با آرامش خاطر داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید .

قیمت بلیط شیراز و هزینه بلیط هواپیما به شیراز :

خرید آنلاین بلیط شیراز: قیمت بلیط هواپیما از تهران به شیراز با پرواز مستقیم تهران شیراز به موارد گوناگون و مختلف بستگی دارد. شما قبل از تهیه بلیط هواپیما به شیراز در نظر داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به شیراز در ابتدا به بعد مسافتی آن و در مرحله بعدی تاریخ سفر رفت و برگشت، نوع هواپیما و ایرلاین مورد نظر و در نهایت انتخاب کلاس پروازی از کلاس اکونومی تا بیزنس کلاس و فرست کلاس که انتخاب میکنید بستگی خواهد داشت . شما برای مشاهده قیمت و تهیه و رزرو بلیط شیراز میتوانید با مراجعه به قسمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در صفحه اصلی همین سایت ، با درج اطلاعات لازم پرواز مورد نظر ، از قیمت و هزینه بلیط هواپیما به شیراز مطلع گردید.

معنی عبارت O.R در تور شیراز چیست ؟

عبارت OR مخفف کلمه ONLY ROOM است که نشان از پرداخت هزینه اتاقه بدون سایر سرویس‌ های لازمه است. مسافرین تور شیراز که احتیاجی به سرویس صبحانه یا هر وعده‌های غذایی دیگر و ترانسفر و... در هتل را نداشته باشند میتوانند سرویس OR را انتخاب کرده و هزینه های مسافرتی خود را کاهش دهند.

معنی عبارت H.B در تور شیراز چیست ؟

عبارت H.B که بصورت کامل معنی کلمه HALF BOARD میباشد در تور شیراز در واقع شامل اتاق رزرو شده به همراه ۲ وعده غذایی صبحانه + نهار و یا وعده صبحانه + شام میباشد که بستگی به انتخاب شما خواهد داشت. البته ناگفته نماند انتخاب صبحانه + نهار یا وعده صبحانه + شام به نوع سرویس دهی هتل و زمان حضور شما در تور شیراز در فصلهای مختلف سال و شلوغی و خلوتی هتل بستگی دارد

معنی عبارت F.B در تور شیراز چیست؟

عبارت F.B که همان کلمه FULL BOARD میباشد معمولاَ در تور شیراز و هتلهای آن رایج میباشد، بصورتی که شما ۳ وعده غذایی صبحانه + نهار + شام را به همراه اتاق رزرو کرده اید که به این پکیج فول بورد اتلاق میشود. البته در این نوع خرید تور شیراز سلایق هتلها در ارائه نوع غذا فرق داشته و شما باید در بدو ورود به هتل از زمانبندی سرویس غذا و ساعات آن با رزروشن هماهنگ کرده و مطلع باشید.

تور هوایی شیراز:

برای سفر به شیراز انتخاب مسیر سفر از نوع هوایی و یا زمینی جزوء مهمترین آیتم های تاثیرگذار در قیمت تور شیراز میباشد. اگر تمایل به سفر هوایی و خرید بلیط ارزان قیمت را دارید باید با در نظر داشتن زمان سفر "لو سیزن" (low season) و "های سیزن" (high season) اقدام به خرید بلیط شیراز نمایید . در تور هوایی شیراز قیمت هتلهای شیراز را هم مانند زمان خرید پرواز شیراز ، با توجه به نرخ ارز باید در نظر داشته باشید که در ایام "های سیزن" (high season) قیمت هتل میتواند در انتخاب تعداد شبهای مسافرت شما تاثیرگذار باشد .

لیست آفرهای تور شیراز از تهران و همه شهرهای ایران 1403:

خرید تور و بلیت شیراز از همه شهرهای ایران با پروازهای داخلی برای شما امکان پذیر میباشد، بصورتی که شما تور ۷ شب و 8 روزه شیراز یا همان تور یک هفته ی شیراز خود را از آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز خریداری کرده و اگر شهر سکونت شما جزوء شهرهایی که دارای فرودگاه باشد میتوانید از همانجا به شیراز سفر کرده و دیگر به تهران و فرودگاه بین المللی مهرآباد مراجعه نکنید. برای مثال تور شیراز از تبریز ، تور شیراز از ارومیه ، تور شیراز از اهواز و همچنین تور شیراز از تهران ، تور شیراز از مشهد ، تور شیراز از چابهار ، تور شیراز از اصفهان ، تور شیراز از کیش ، تور شیراز از قشم ، تور شیراز از اردبیل ، تور شیراز از ساری ، تور شیراز از کرج ، تور شیراز از ایلام ، تور شیراز از رشت ، تور شیراز از یزد ، تور شیراز از کرمانشاه ، تور شیراز از سمنان ، تور شیراز از بوشهر ، تور شیراز از کرمان ، تور شیراز از بندرعباس ، تور شیراز از سیستان و بلوچستان ، تور شیراز از گرگان قابل مسافرت بوده و این کار شما را در جهت صرفه جویی زمانی و کوتاه کردن مسیر مسافرت و همچنین یک تور اقتصادی ارزان شیراز و داشتن سفری راحت برقرار خواهد کرد .

تور لوکس شیراز + تور لاکچری شیراز :

اگر میخواهید سفری لوکس به شیراز داشته باشید ابتدا باید از هتلهای لوکس شیراز اطلاعاتی کسب نمایید، هتلهای ۴ ستاره مانند هتل پارسیان شیراز، هتل الیزه، هتل کریم خان، هتل چمران، هتل آریو برزن، هتل پارک سعدی شیراز، هتل پارسه شیراز، هتل رویال، هتل ستارگان شیراز و هتل بین الحرمین جزؤ هتلهای ۴ ستاره لاکچری و همچنین هتل بزرگ شیراز، هتل پارس، هتل زندیه، هتل هما شیراز و هتل پرسپولیس جزؤ هتلهای تاپ ۵ ستاره شیراز میباشند که با تمامی امکانات و خدمات و اینکه همه آنها در مرکز شهر قرار گرفته اند و در کنار اماکن دیدنی از حافظیه و سعدیه و ارگ کریم خان زند و بازار وکیل گرفته تا باغ ارم شیراز و باغ جهان نما و تخت جمشید و پاسارگاد که همه این اماکن بعنوان نه تنها شناسنامه شیراز بلکه شناسنامه تاریخ ایران محسوب میشوند قطعاَ شما را از خرید تور لوکس شیراز راضی خواهند نمود. در کنار اینها پرواز بیزنس کلاس ایران ایر و یا ماهان ایر با یک ترانسفر VIP میتواند یک سفر لوکس و تاپ و لاکچری را برای شما به ارمغان بیاورد.

مزایای خرید تور لحظه آخری شیراز :

یکی از فواید خرید تورهای لحظه آخری شیراز عدم تفاوت کیفیت تور لحظه آخری با تورهای خرید عادی میباشد ، یعنی شما در هواپیما نشسته اید و با خوش شانسی تور لحظه آخری شیراز را خریداری کرده اید و پرداختی شما با مسافران همسفر که حداقل 1/5 برابر شما پرداخت کرده اند متفاوت خواهد بود که این اولین و برترین مزیت تور لحظه آخری شیراز میباشد و شما آن بدست آورده اید و این کام شما را با لذت خرید ارزان تور قیمت شیراز ، جوری دیگر شیرین خواهد کرد .

معایب خرید تورهای لحظه آخری شیراز :

باید چمدان ها را ببندید و آماده سفر باشید چون هر لحظه ممکن است از آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با شما تماس بگیرند و بلیط و هتل تور لحظه آخری شیراز شما را که از قبل سفارش داده اید را برایتان ارسال کنند که در این صورت شما باید آماده باشید و سریع خودتان را به فرودگاه برسانید . خوش شانس باید باشید که یک هتل خوب و لاکچری در تور لحظه آخری شیراز تخفیف خوبی خورده باشد و برایتان فرش قرمز پهن کند و با حداقل قیمت هتل از شما پذیرایی نماید ، وگرنه در تور لحظه آخری ارزان دیگر حق انتخابی وجود ندارد و شما مجبورید با بعضی کم و کاستی ها کنار بیایید .

قیمت تور لحظه آخری شیراز به چه آیتم هایی ارتباط دارد ؟

قیمت تورهای لحظه آخری شیراز به چند فاکتور مهم بستگی دارد که میتواند تاثیر مستقیم در خرید تور لحظه آخری ارزان شیراز شما داشته باشد . طول مسیر پروازی ، نوع هواپیمای تور، قیمت بلیط ، درجه هتل و همچنین تایپ اتاق و خدمات تور شیراز جزؤ اقلام تخفیف دار تور شما محسوب میشود که با ۱۰ الی ۴۰ درصد تخفیف ، میتواند لقب تور لحظه آخری شیراز را در خرید شما پر رنگ نماید . البته تکمیل شدن یا نشدن تور اصلی ترین دلیل ارزان بودن آن میباشد ، که در هر صورت خدمات تور یکسان خواهد بود و تفاوتی با سایر همسفران ، حتی اگر گرانتر از شما خریده باشند هم نخواهد داشت .

قانون و هزینه کنسلی تور لحظه آخری شیراز :

معمولاَ پرواز و هتل تورهای لحظه آخری شیراز چارتری بوده و طبق قانون هزینه در تورهای چارتری هم غیر قابل بازگشت میباشد و مبلغی به شما عودت نخواهد شد که این بزرگترین عیب تور چارتری لحظه آخری شیراز بشمار میرود ، پس باید در خرید تور لحظه آخری ارزان قیمت شیراز در نظر داشته باشین در صورت کنسلی تور توسط شما ، کل هزینه سوخت خواهد شد .

خدمات تور شیراز ، باب میل مسافران:

گشت شهری

راهنمای محلی با تجربه

بلیط رفت و برگشت هواپیما شیراز

ترانسفر بین شهری ( در تورهای ترکیبی )

رزرو هتل ۳ و ۴ و ۵ ستاره با صبحانه بوفه

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی در شهر مبداء

بیمه مسافرتی با پوشش مناسب با مدت اقامت در شیراز

تور اقساطی شیراز:

تور قسطی شیراز: پرداخت هزینه های هتل آن هم با افزایش قیمت نرخ دلار و نرخ یورو و تاثیر آن در هزینه تور داخلی شیراز، امروزه تبدیل به بزرگترین دغدغه و معضل برای مسافران تور شیراز شده و تصمیم گیری برای سفر به شیراز را سخت کرده است . آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خرید تور اقساطی شیراز را برای شما مهیا ساخته و هزینه هتل و خدمات در تور شیراز را بصورت اقساط 3 الی 6 ماهه از شما دریافت خواهد کرد . توجه داشته باشید که شما هزینه پرواز را باید نقداً پرداخت نمایید و برای پرداخت اقساط تور شیراز ، چک شخص مسافر یا همراه مسافر مهمترین فاکتور برای خرید تور شیراز اقساطی میباشد . هیچ تفاوتی در ارائه خدمات تور شیراز از نظر درجه و تایپ هتل اقامت شیراز و همچنین خدمات تور شیراز با تورهای معمولی ( خرید نقدی تور شیراز ) وجود نداشته و تنها تفاوت در مراحل پرداخت هزینه های تور میباشد .

روشهای خرید تورهای شیراز :

1 - خرید آنلاین تور شیراز :

برای خرید تور شیراز بصورت آنلاین، شما میتوانید با ورود به سایت فروش آنلاین آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز ، تور موردنظر خود را رزرو و خریداری نموده و از تخفیف 2/5 درصد بابت خرید آنلاین تور شیراز بهرمند شوید .

2 - خرید تلفنی:

دومین روش خرید تورهای شیراز خرید بصورت تلفنی میباشد، شما در این روش کافیست با کارشناسان بخش تور آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز تماس گرفته و با ارسال مدارک خود از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی و پس از مشاوره و راهنمایی ، تور شیراز را خریداری نمایید .

3 - خرید حضوری :

سومین روش خرید تور داخلی شیراز خرید بصورت حضوری میباشد، شما با جستجوی آدرس آهنگ پرواز در اپلیکیشن گوگل مپس (Google Maps) یا اپلیکیشن ویز (Waze) و یا با جستجو در بخش درباره ما در منو اصلی سایت، با مراجعه به دفتر آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز نسبت به خرید حضوری تور شیراز اقدام نمایید .

تور شیراز با گشت های آپشنال و عادی رایگان

تور آپشنال شیراز: بطور میانگین آژانس های هواپیمایی آهنگ پرواز مجری تور شیراز در تور مسافرتی هوایی و زمینی شیراز خود معمولا 1 گشت یا 2 گشت رایگان را در برنامه سفر بصورت رایگان برای گردشگران ارائه میدهد، گشت های مازاد که در برنامه سفر تور شیراز گنجانده نشده است را میتوانید از تور لیدرها خریداری کرده و از مراکز و جاهای مختلف شیراز بیشتر دیدن نمایید.