تور داخلی 1403

درباره تور داخلی ارزان 2025: اگر بخواهیم درباره تورهای داخلی هوایی و تورهای داخلی زمینی آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز در شمال تهران صحبت کنیم، تور کیش و تور قشم، یک سفر لوکس از بهترین جزیره های زیبای ایران زمین و تور اصفهان، تور شیراز، تور یزد، تور تبریز، تور کرمانشاه، تور مشهد، تور چابهار و تور بندرعباس و تور شمال، تور گیلان ماسوله یک تجربه عالی از سفر به مناطق تاریخی و مذهبی و فرهنگی را برای شما خواهد بود. در این سفرهای شما به مردمان و فرهنگ های مختلف و گویشهای مختلف شهرها و تاریخی غنی ایران آشنا خواهید شد.

راهنمای کامل شرایط و هزینه سفرهای داخلی:

خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما شهرهای داخلی:

بهترین بلیط پرواز داخلی و ارزانترین قیمت بلیط هواپیماهای داخلی و همچنین بهترین قیمت بلیط های داخلی لحظه آخری چارتر و سیستمی با ایرلاین های ایران ایر، ماهان، آسمان، آتا، کیش ایر، زاگرس، کاسپی، ایران ایرتور، معراج و... در سامانه فروش آنلاین آژانس آهنگ پرواز اینترنتی و با کارت شتاب و همچنین با پشتیبانی 24 ساعته و استرداد آنلاین فوری در کمترین زمان را با اطمینان خریداری نمایید.

رزرو آنلاین هتل داخلی:

در وبسایت فروش آنلاین هتلهای داخلی آژانس آهنگ پرواز، شما براحتی می‌توانید رزرو آنلاین ارزانترین و بهترین هتل های داخلی از 1 تا 5 ستاره و لوکس در مرکز شهر و با دسترسی به مراکز خرید، هتل آپارتمان، هتلهای ساحلی و ریزورت ها، سوئیت های ارزان و هاستل را براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو و خریداری نمایید.

رزرو اینترنتی تور داخلی و هتل داخلی و بلیط داخلی و خرید آنلاین تورهای داخلی ارزان قیمت هوایی و زمینی از همه شهرهای ایران:

تور داخلی 1404: رزرو و خرید پکیج بهترین و ارزانترین قیمت تور ویژه داخلی هوایی 2023 و تور کامل داخلی به صورت اقساط و خرید ارزان ترین بلیط هوایی داخلی به تهران و بلیط پرواز چارتر هواپیما داخلی و برنامه ریزی سفر رویایی به شرهای داخلی با تور هوایی ارزان لوکس وی آی پی داخلی 1403 و گشتهای مفرح تفریحی و تاریخی شاد بی نظیر و مرتب به همراه راهنمای محلی و تور لیدر داخلی با تخفیف تور ارزان داخلی زمینی بصورت تورهای گروهی و انفرادی شهری با ترانسفر رایگان فرودگاههای داخلی و با بلیط هواپیما ارزان قیمت داخلی را با آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز کارگزار رسمی و مجری مستقیم تورهای ۱ شب و ۲ روزه داخلی در ایران تجربه نمایید. و همچنین میتوانید برای پیش خرید تور هوایی داخلی و همچنین برای پیش خرید پکیج تور داخلی و رزرو تور داخلی و بهترین قیمت تور داخلی 1403 و تور داخلی هوایی و تور لحظه آخری داخلی به انضمام بازدید از مکانهای دیدنی داخلی و اماکن تفریحی گردشگری داخلی و دانستنیهای گردشگری مفید و ضروری درباره تورهای ترکیبی داخلی و خارجی و در رابطه با شرایط پکیج تور داخلی و سفرهای تورهای لحظه آخری داخلی ارزان قیمت و رزرو هتل در تورهای داخلی و تور هوایی داخلی را در این صفحه مشاهده خواهید کرد، پس با ما همراه شوید و از قیمت و هزینه و خدمات سفر داخلی و تور ایرانگردی 1403 و تورهای بومگردی 1403 بیشتر بدانید تا ارزانترین و کم هزینه ترین روش سفر با تور داخلی هوایی را انتخاب نموده و از یک مسافرت کم هزینه و تور خیلی ارزان قیمت خانوادگی و بین المللی داخلی ارزان لذت ببرید:

تور ارزان داخلی + قیمت تور لحظه آخری داخلی + آفر تور داخلی

قیمت تور ارزان داخلی + آفر تور داخلی با هواپیما: معمولا و قطعاَ ما با جستجو تور داخلی در موتور جستجوی گوگل، بدون شک کلمه تور لحظه آخری ارزان داخلی یا تور خیلی ارزان داخلی لحظه آخری و بلیط لحظه آخری داخلی را بارها دیده و شنیده ایم، در حقیقت تور لحظه آخری یا تور ارزان قیمت داخلی و یا تور آفر خورده داخلی به تورهایی اطلاق میشود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای یک تور تکمیل نگردیده و فروشنده یا برگزار کننده تور در جهت جلوگیری از ضرر، مجبوراً قیمت تور را با تخفیف به متقاضی ارایه میکند که در این صورت قیمت تور داخلی با این شرایط پایین خواهد آمد. یا اینکه ایرلاین های تور داخلی تعداد محدودی صندلی، یا جای خالی موجود داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به ارایه قیمت بلیط ارزان داخلی به شما خواهند شد، که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری داخلی یا تور ارزان داخلی گفته خواهد شد. این اتفاق معمولاً در آژانس هایی که مجری مستقیم تور داخلی هستند انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و متاسفانه سیاسی تاثیرات فراوانی را در اجرا و قیمت تور داخلی خواهد داشت. معمولاً اوایل هفته ها و همچنین نیمه دوم فروردین ( بعد از تعطیلات نوروزی 1404 ) و همچنین مهر ماه هم بعلت بازگشایی مدارس بهترین زمان برای سفر ارزان داخلی هستند. البته شما از بعد از ژانویه 2025 یعنی اوایل بهمن تا اواسط اسفند ماه هم میتوانید از تور ارزان داخلی بهره لازم را ببرید.

اما یک پیشنهاد ویژه: آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم و اصلی تور داخلی در ایران برای شما مسافران عزیز تور داخلی ارزان قیمت را با خدماتی بی نظیر و لوکس رزرو و اجرا مینماید

قیمت تور داخلی + پیش خرید تور داخلی + هزینه تور داخلی

تضمین بهترین قیمت تور مسافرتی داخلی 1404: بیشترین لذت و هیجان سفرهای داخلی ارزان با تور داخلی در ابتدای آن با خرید یک تور ارزان قیمت داخلی هوایی شروع میشود، بنابراین یکی از پیشنهاد های ما پیش خرید تور ارزان داخلی با بهترین و ارزانترین قیمت مناسب تور داخلی است، در واقع پیش خرید تور یعنی اینکه شما حداقل ۲ الی ۳ ماه قبل تر از تاریخ سفر تور داخلی خود را رزرو و خرید نمایید، که در این صورت قیمت سفر با تور داخلی برای شما ارزانتر خواهد بود، این را هم باید در نظر بگیرید که پیش خرید تور داخلی و قیمت تور داخلی ارزان و لوکس را باید از یک آژانس مسافرتی معتبر استعلام و خرید نمایید. آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز مجری مستقیم و کارگزار تورهای داخلی با کادر متخصص و مجرب خود توانسته در پکیج خود قیمت تورهای داخلی را ارزان و مناسب با خواسته های مسافرین تور داخلی و با خدماتی ویژه به شما عزیزان ارائه نماید. آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز خدمات ویژه ی را برای تور ماه عسل داخلی برای عروس و دامادهای عزیز از لحاظ قیمت تور و خدمات مازاد بعنوان هدیه ی ناقابل در نظر گرفته است.

پکیج تورهای داخلی هوایی شامل چه چیزهایی میشود؟

تور هوایی داخلی 1403: بسته مسافرتی یا پکیچ تورهای داخلی شما خدمات کامل یک تور ارزان قیمت داخلی را دریافت خواهید کرد. به صورتی که از بدو ورود به فرودگاه شهرهای داخلی توریستی ایران، ترانسفر فرودگاهی ( VIP ) به سمت هتل در همان شهر انجام و یک گشت شهری هم در طی چند روزی که در هر شهر توریستی داخلی اقامت خواهید داشت در پکیج تور داخلی شما قرار خواهد داشت. لیدرهای ما در طول سفر شما بطور مداوم با شما در ارتباط خواهند بود و در صورت درخواست تورهای دلخواه و آپشنال، تور لیدرهای آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در خدمت شما و همراهان شما خواهند بود تا خاطره ی خوش و فراموش نشدنی را از تور گردشگری داخلی زیبا برایتان رقم خواهند زد. ترانسفر فرودگاهی از هتل بسمت فرودگاه نیز در بسته تور ارزان قیمت داخلی شما در راستای کم کردن هزینه های شما در پکیج تور داخلی گنجانده شده است.

بلیط داخلی رفت و برگشت داخلی و رزرو هتل مورد نظر و دلخواه شما جزو خدمات تور داخلی ارزان در پکیج تور داخلی قرار خواهد گرفت.

تور داخلی کیش + ارزانترین تور کیش + تور کیش ارزان لحظه آخری :

تور داخلی کیش و بهترین فصل مسافرت به شهرهای داخلی: سفر با خاطرات به یاد ماندنی به جزیره کیش که از قدیمی ترین جزایر خلیج فارس است و سال هاست در زمینه گردشگری فعالیت داشته و به یکی از قطب های اصلی در گردشگری ایران تبدیل شده است. این جزیره زیبا با داشتن امکانات و تفریحاتی درجه یک همیشه بهترین مقصد برای سفرهای زمستانی بوده است. درست زمانی که آب و هوای بسیاری از مناطق ایران سرد است، جزیره کیش با هوایی مطبوع از گردشگران استقبال می کند. و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم تور هفتگی کیش برای شما مسافران عزیز تور کیش ارزان را با خدماتی لوکس رزرو میکند.

تور داخلی مشهد + ارزانترین تور مشهد:

تور مشهد: سفر به یک شهر زیبا سفرهای داخلی بر خلاف آنچه به نظر می رسد بسیار هیجان انگیز تر هستند خصوصا که در طول سفر با تورهای گردشگری همراه شوید. این تورها با ارائه خدمات شان تمام دغدغه های سفرتان را از بین می برند. به علاوه جاذبه ها و دیدنی هایی را معرفی می کنند که شاید تا کنون حتی اسمی از آن ها نشنیده بودید. تورهای گردشگری داخلی در نقاط مختلف ایران برگزار می شوند اما یکی از پرطرفدارترین آن ها تور مشهد است. مشهد سال ها است که پذیرای گردشگران بوده که به دلایل سیاحتی و زیارتی به این شهر سفر کرده اند و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری اصلی تورمشهد برای شما مسافران عزیز تور مشهد ارزان را با خدماتی لوکس رزرو میکند.

تور داخلی قشم + ارزانترین تور قشم:

تور قشم: سفر به جزایر خلیج فارس قشم که یکی از زیباترین جزایر ایران است که به تازگی بیشتر از قبل مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. شاید تا سال ها پیش گردشگری این جزیره زیبا آن قدر ها رونق نیافته بود و بیشتر مسافران آن به قصد تجارت پا به این منطقه می گذاشتند. در حالی که امروزه قشم جزو مراکز پر توریست کشور است که حتی با بسیاری از شهرهای توریستی ایران نیز رقابت می کند و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری اصلی تور قشم برای شما مسافران عزیز تور قشم ارزان را با خدماتی لوکس رزرو می کند.

تور داخلی شیراز + ارزانترین تور شیراز:

تور شیراز: هیچ تردیدی وجود ندارد که شهر شیراز یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است. این شهر در استان فارس و در بخش جنوب کشور قرار دارد. شیراز از نظر جمعیت و بزرگی ششمین شهر ایران به شمار می رود که از دیرباز تا کنون همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است دیدنی هایش کم نیست. و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری اصلی تور شیراز برای شما مسافران عزیز تور شیراز ارزان را با خدماتی لوکس رزرو میکند.

تور داخلی اصفهان:

تور اصفهان: اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است و به قدری جاذبه و دیدنی دارد که به لقب نصف جهان نیز معروف شده است. این شهر در طول تاریخ اصلی ترین مقر حکومت ها بوده که به همین دلیل آثار باستانی زیادی از دوران تاریخی مختلف در آن به جای مانده است. اصفهان در قسمت مرکزی ایران قرار دارد و از این جهت دسترسی اغلب استان ها به آن راحت است و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری اصلی تور اصفهان برای شما مسافران عزیز تور اصفهان ارزان را با خدماتی لوکس رزرو می کند.

تور داخلی چابهار:

تور چابهار: سفر با خاطرات به یاد ماندنی تور چابهار از قدیمی ترین شهرهای ایران است که سال هاست در زمینه گردشگری فعالیت داشته و به یکی از قطب های اصلی در گردشگری ایران تبدیل شده است. امکانات و تفریحاتی درجه یک همیشه بهترین مقصد برای سفرهای زمستانی بوده است، تور ارزان چابهار با هوایی مطبوع از گردشگران استقبال میکند. و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری اصلی تور چابهار برای شما مسافران عزیز تور چابهار ارزان را با خدماتی لوکس رزرو میکند.

تورهای داخلی نوروز 1404:

تور نوروزی داخلی 1404: قیمت تورهای خارجی نوروزی سر به فلک کشیده و این بهترین فرصت برای معرفی شهرهای توریستی زیبای ایران زمین به هموطنان عزیزمان در راستای حمایت از تورهای داخلی عید نوروز 1404 میتواند تلقی شود. انتخاب تورهای داخلی نوروزی 1404 میتواند بهترین مکان برای تفریحی دلنشین با آرامشی کامل و ساحلهای واقعآ بینظیر حتی در دنیا برای ایرانیان عزیز و طرفدار تورهای داخلی باشد. پکیج تور نوروز 1404 بصورت هوایی از کلیه شهرهای ایران با پرواز مستقیم و با هتلهای زیبای خود با قیمتی مناسب نسبت به تورهای نوروزی خارجی در آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز آماده و قابل خرید میباشد هر چند سفر بصورت زمینی هم به شهرهای داخلی زیبایها و لذت خاص خود را بهمراه خواهد داشت. تعطیلی مدارس و مشاغل در ایام نوروز 1404 و همچنین هوای مطلوب بهاری و خشک و کویری میتواند مهمترین دلیل انتخاب تورهای داخلی برای مسافرت در ایام عید نوروز 1404 باشد.

تور اقتصادی و کم هزینه تورهای داخلی :

برای تهیه تور اقتصادی و کم هزینه داخلی ارزان شما ابتدا باید از آژانس مورد نظر خود درخواست بلیط چارتری داخلی ارزان قیمت نمایید. معمولاً هم در ایام غیر پیک ( لو سیزن ) تورهای داخلی و پروازهای داخلی هوایی با افت قیمت مواجه میشوند. در کنار بلیط پرواز چارتری ارزان داخلی، شما میتوانید هتل ۲ و یا ۳ ستاره برای اقامت خود در تورهای داخلی هوایی انتخاب نمایید. اگر اهداف تجاری و بیزنسی در سفر با تورهای داخلی هوایی و زمینی در پس اقدام شما قرار دارد، درجه و کیفیت هتل نباید آنچنان برای شما حائز اهمیت بوده باشد، چون شما برای گردش و تفریح با تور داخلی سفر نکرده اید و کم هزینه و اقتصادی بودن تور داخلی برای شما بر هر موضوعی اولویت و ارجحیت خواهد داشت.

کارگزار تور داخلی و مجری مستقیم تور داخلی :

کارگزار و مجری مستقیم تورهای داخلی در ایران: جالب است بدانید بهترین آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در شهرک غرب تهران مجری مستقیم تورهای داخلی هوایی و زمینی و کارگزار رسمی تورهای داخلی در ایران با سال ها تجربه حرفه ای و کادر مجرب خود در خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های گردشگری داخلی و مخصوصا اجرا کننده تور داخلی هوایی افتخار میکند تا از شروع مسیر تا انتهای مسیر سفری بیاد ماندنی و شاد را برای شما فراهم کند. و در زمینه هزینه ها نگران قیمت تور داخلی نباشید، چون تیم آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با ارائه تور لحظه آخری داخلی و با پکیج کامل خدمات خود، شرایطی ویژه را برای شما محیا میکند تا به همراه کمترین و ارزانترین هزینه در سفر تور داخلی، بیشترین لذت را با آرامش خاطر داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

رزرو هتل داخلی:

قیمت هتل داخلی: برای خرید و رزرو هتل در تورهای داخلی همه ما به فکر این هستیم که چه نوع هتلی را در تور داخلی انتخاب کنیم و یا ارزانترین و بهترین قیمت هتل های تورهای داخلی از نظر درجه کیفیت هتل چگونه میباشند. برای این که شما بتوانید بهترین هتل را در شهرهای توریستی تور داخلی انتخاب کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید، هتلی که در تور داخلی خود انتخاب میکنید در کدام منطقه از شهر قرار دارد و چه خدماتی از نظر پذیرایی، خدمات، منو غذایی، گشت رایگان، ترانسفر فرودگاهی دارد؟ مورد بعدی کیفیت اتاقهای آن از نظر سایز تخت، کیفیت تشک تخت، متراژ اتاقها میباشد، برای داشتن یک تور داخلی با هتل لوکس و لوکیشن مناسب در مرکز شهر، باید به این چند نکته توجه داشته باشید، و اگر فرصت کافی برای جستجو درباره هتل خود در تور ارزان داخلی را ندارید، کارشناسان ما با اعلام تمامی جزئیات هتل های شهرهای داخلی، شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی خواهند نمود.

رزرو آسان تور ارزان داخلی در سایت آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز :

آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز برای تسهیل در رزرو و خرید آنلاین هتل داخلی ، بلیط هواپیمای داخلی، بیمه مسافرتی، تلاش فراوانی را انجام داده و توانسته تمامی خدمات مسافرتی در تورهای هوایی داخلی را با بهترین و ارزانترین نرخ های موجود در بازار گردشگری، با کلیه پروازهای داخلی و خارجی و ارزانترین و لوکس ترین هتل های داخلی با قیمت ارزان در اختیار شما قرار دهد . یکی دیگر از ویژگی های سایت آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز این است که مشخصات هتل مورد نظر شما از نظر کیفیت ، خدمات هتل و لوکیشن و با ارائه توضیحات در سایت قرار داده شده است ، کافیست فقط هتل مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده و بر روی آن کلیک نماید تا تمامی مشخصات برای شما نمایش داده شود و اگر هتل مد نظر شما در سایت یافت نشد و یا پروازی که شما میخواهید در سایت وجود نداشت ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با بهترین قیمت بلیت هواپیما داخلی و هتل ارزان قیمت و خدمات مورد نظر را برای شما رزرو نمایند.

منظور از بیمه مسافرتی تورهای داخلی چیست ؟

خرید آنلاین بیمه نامه مسافرتی تور داخلی: در زمان رزرو و خرید تور داخلی پرسنل آژانس آهنگ پرواز بیمه نامه مسافرتی را همراه با واچر هتل داخلی و بلیط هواپیمای داخلی به شما تحویل خواهند داد. بیمه نامه مسافرتی چیست؟ بیمه نامه مسافرتی در اصل پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه شده که پس از آغاز سفر به خارج بروز می دهد و یا عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که مبتلا به آن یا آغاز آن پس از آغاز سفر به خارج بوده و باعث درخواست امداد از طرف بیمه شده یا نمایندگان وی شود. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بیمه نامه اختصاصی برای تورهای داخلی به شما ارائه میدهد که سقف ارزش آن بالاتر از شرکت های مسافرتی دیگر میباشد .

قیمت بلیط داخلی و هزینه بلیط هواپیما داخلی :

بلیط داخلی: قیمت بلیط هواپیما داخلی از تهران به شهرهای ایران با پرواز مستقیم تهران به موارد گوناگون و مختلف بستگی دارد. شما قبل از تهیه بلیط هواپیما داخلی در نظر داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما داخلی در ابتدا به شهر مورد نظر با بعد مسافتی آن و در مرحله بعدی تاریخ سفر رفت و برگشت، نوع هواپیما و ایرلاین مورد نظر و در نهایت انتخاب کلاس پروازی از کلاس اکونومی تا بیزنس کلاس و فرست کلاس که انتخاب میکنید بستگی خواهد داشت . شما برای مشاهده قیمت و تهیه و رزرو بلیط داخلی میتوانید با مراجعه به قسمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در صفحه اصلی همین سایت ، با درج اطلاعات لازم پرواز مورد نظر ، از قیمت و هزینه بلیط هواپیما داخلی مطلع گردید .

معنی عبارت O.R در تور داخلی چیست ؟

عبارت OR مخفف کلمه ONLY ROOM است که نشان از پرداخت هزینه اتاقه بدون سایر سرویس‌ های لازمه است. مسافرین تور داخلی که احتیاجی به سرویس صبحانه یا هر وعده‌های غذایی دیگر و ترانسفر و.... در هتل را نداشته باشند میتوانند سرویس OR را انتخاب کرده و هزینه های مسافرتی خود را کاهش دهند .

معنی عبارت B.B در تور داخلی چیست ؟

در زمان خرید تور داخلی سرویس B.B را اگر انتخاب نمایید، هتل به همراه اتاق رزرو شده، سرویس صبحانه را هم در اختیار شما قرار خواهد داد . عبارت BB مخفف کلمه BED & BREAKFAST می باشد. شما با انتخاب سرویس B.B در تور داخلی فقط صبحانه را میتوانید در هتل میل کنید و برای نهار و شام باید هزینه جدگانه ی را پرداخت نمایید

معنی عبارت H.B در تور داخلی چیست ؟

عبارت H.B که بصورت کامل معنی کلمه HALF BOARD میباشد در تور داخلی در واقع شامل اتاق رزرو شده به همراه ۲ وعده غذایی صبحانه + نهار و یا وعده صبحانه + شام میباشد که بستگی به انتخاب شما خواهد داشت. البته ناگفته نماند انتخاب صبحانه + نهار یا وعده صبحانه + شام به نوع سرویس دهی هتل و زمان حضور شما در تور داخلی در فصلهای مختلف سال و شلوغی و خلوتی هتل بستگی دارد.

معنی عبارت F.B در تور داخلی چیست ؟

عبارت F.B که همان کلمه FULL BOARD میباشد معمولاَ در تور داخلی و هتلهای آن رایج میباشد ، بصورتی که شما ۳ وعده غذایی صبحانه + نهار + شام را به همراه اتاق رزرو کرده اید که به این پکیج فول بورد اتلاق میشود . البته در این نوع خرید تور داخلی سلایق هتلها در ارائه نوع غذا فرق داشته و شما باید در بدو ورود به هتل از زمانبندی سرویس غذا و ساعات آن با رزروشن هماهنگ کرده و مطلع باشید.

معنی عبارت ALL در تور داخلی چیست ؟

سرویس ALL در تور داخلی در واقع سرویس تکمیل شده F.B یا همان فول بورد میباشد، بصورتی که در سرویس ALL شما علاوه بر دارا بودن ۳ وعده غذایی اصلی، میان وعده‌ و نوشیدنی های مختلف بهمراه مراسم ها و تفریحات هتل را به صورت رایگان میتوانید استفاده نمایید که به این سرویس ALL INCLUSIVE اتلاق میشود .

معنی عبارت UALL در تور داخلی چیست ؟

سرویس UALL مخفف کلمه ULTRA ALL INCLUSIVE میباشد که در تور داخلی بیشتر در هتل‌ های ساحلی ارائه میگردد. در سرویس UALL به شما صورت ۲۴ ساعته میتوانید از کلیه امکانات هتل که شامل ۳ وعده غذایی، نوشیدنی های مخصوص و رایج، میان وعده های مختلف، سرویس اتاق، استخر و... استفاده نمایید بصورتی که دیگر نیازی برای بیرون رفتن از هتل خود نخواهید داشت. بنابراین مسافرانی که عازم تورهای داخلی میباشند، با انتخاب سرویس UALL از سفر خود نهایت استفاده را کرده و لذت سفر با تمامی امکانات در هتل را تجربه نمایند .

تور هوایی داخلی:

برای سفر با تور داخلی انتخاب مسیر سفر از نوع هوایی و یا زمینی جزوء مهمترین آیتم های تاثیرگذار در قیمت تور داخلی میباشد. اگر تمایل به سفر هوایی و خرید بلیط ارزان قیمت را دارید باید با در نظر داشتن زمان سفر لو سیزن ( low season ) و های سیزن ( high season ) اقدام به خرید بلیط داخلی نمایید. در تور هوایی داخلی قیمت هتلهای داخلی را هم مانند زمان خرید پرواز داخلی ، با توجه به نرخ ارز باید در نظر داشته باشید که در ایام های سیزن ( high season ) قیمت هتل میتواند در انتخاب تعداد شبهای مسافرت شما تاثیرگذار باشد .

مزایای خرید تور لحظه آخری داخلی :

یکی از فواید خرید تورهای لحظه آخری داخلی عدم تفاوت کیفیت تور لحظه آخری با تورهای خرید عادی میباشد، یعنی شما در هواپیما نشسته اید و با خوش شانسی تور لحظه آخری داخلی را خریداری کرده اید و پرداختی شما با مسافران همسفر که حداقل 1/5 برابر شما پرداخت کرده اند متفاوت خواهد بود که این اولین و برترین مزیت تور لحظه آخری داخلی میباشد و شما آن بدست آورده اید و این کام شما را با لذت خرید ارزان تور قیمت داخلی، جوری دیگر شیرین خواهد کرد .

معایب خرید تورهای لحظه آخری داخلی :

باید چمدان ها را ببندید و آماده سفر باشید چون هر لحظه ممکن است از آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با شما تماس بگیرند و بلیط و هتل تور لحظه آخری داخلی شما را که از قبل سفارش داده اید را برایتان ارسال کنند که در این صورت شما باید آماده باشید و سریع خودتان را به فرودگاه برسانید. خوش شانس باید باشید که یک هتل خوب و لاکچری در تور لحظه آخری داخلی تخفیف خوبی خورده باشد و برایتان فرش قرمز پهن کند و با حداقل قیمت هتل از شما پذیرایی نماید ، وگرنه در تور لحظه آخری ارزان دیگر حق انتخابی وجود ندارد و شما مجبورید با بعضی کم و کاستی ها کنار بیایید.

قیمت تور لحظه آخری داخلی به چه آیتم هایی ارتباط دارد ؟

ارزانترین قیمت تورهای لحظه آخری داخلی به چند فاکتور مهم بستگی دارد که میتواند تاثیر مستقیم در خرید تور لحظه آخری ارزان داخلی شما داشته باشد . طول مسیر پروازی، نوع هواپیمای تور، قیمت بلیط، درجه هتل و همچنین تایپ اتاق و خدمات تور داخلی جزؤ اقلام تخفیف دار تور شما محسوب میشود که با ۱۰ الی ۴۰ درصد تخفیف، میتواند لقب تور لحظه آخری داخلی را در خرید شما پر رنگ نماید. البته تکمیل شدن یا نشدن تور اصلی ترین دلیل ارزان بودن آن میباشد ، که در هر صورت خدمات تور یکسان خواهد بود و تفاوتی با سایر همسفران، حتی اگر گرانتر از شما خریده باشند هم نخواهد داشت .

قانون و هزینه کنسلی تور لحظه آخری داخلی :

معمولاَ پرواز و هتل تورهای لحظه آخری داخلی چارتری بوده و طبق قانون هزینه در تورهای چارتری هم غیر قابل بازگشت میباشد و مبلغی به شما عودت نخواهد شد که این بزرگترین عیب تور چارتری لحظه آخری داخلی بشمار میرود، پس باید در خرید تور لحظه آخری ارزان قیمت داخلی در نظر داشته باشید چون در صورت کنسلی تور توسط شما، کل هزینه سوخت خواهد شد.

تور اقساطی داخلی:

تور قسطی داخلی: پرداخت هزینه های هتل آن هم با افزایش قیمت نرخ دلار و نرخ یورو و تاثیر آن در هزینه تور داخلی، امروزه تبدیل به بزرگترین دغدغه و معضل برای مسافران تور داخلی شده و تصمیم گیری برای سفر به داخلی را سخت کرده است. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خرید تور اقساطی داخلی را برای شما مهیا ساخته و هزینه هتل و خدمات در تور داخلی را بصورت اقساط 3 الی 6 ماهه از شما دریافت خواهد کرد. توجه داشته باشید که شما هزینه پرواز را باید نقداً پرداخت نمایید و برای پرداخت اقساط تور داخلی، چک شخص مسافر یا همراه مسافر مهمترین فاکتور برای خرید تور داخلی اقساطی میباشد. هیچ تفاوتی در ارائه خدمات تور داخلی از نظر درجه و تایپ هتل اقامت داخلی و همچنین خدمات تور داخلی با تورهای معمولی ( خرید نقدی تور داخلی ) وجود نداشته و تنها تفاوت در مراحل پرداخت هزینه های تور میباشد.

روشهای خرید تورهای داخلی:

1- خرید آنلاین تور داخلی:

برای خرید تور داخلی بصورت آنلاین، شما میتوانید با ورود به سایت فروش آنلاین آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز، تور موردنظر خود را رزرو و خریداری نموده و از تخفیف 2/5 درصد بابت خرید آنلاین تور داخلی بهرمند شوید.

2- خرید تلفنی:

دومین روش خرید تورهای داخلی خرید بصورت تلفنی میباشد، شما در این روش کافیست با کارشناسان بخش تور آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز تماس گرفته و با ارسال مدارک خود از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی و پس از مشاوره و راهنمایی، تور داخلی را خریداری نمایید.

3- خرید حضوری :

سومین روش خرید تور داخلی خرید بصورت حضوری میباشد، شما با جستجوی آدرس آهنگ پرواز در اپلیکیشن گوگل مپس ( Google Maps ) یا اپلیکیشن ویز ( Waze ) و یا با جستجو در بخش درباره ما در منو اصلی سایت، با مراجعه به دفتر آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز نسبت به خرید حضوری تور داخلی اقدام نمایید.