تور اروپا 1403

درباره تورهای اروپا ارزان قیمت ِ2025: اگر بخواهیم درباره ارزانترین قیمت تور اروپا و کم هزینه ترین تور اروپا و بهترین قیمت تورهای اروپایی آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز صحبت کنیم تور ایتالیا ، تور فرانسه ، تور اسپانیا ، تور هلند ، تور اتریش ، تور مجارستان یک سفر لوکس دور اروپا گردی، متشکل از بهترین کشورهای اروپایی و تور ارزان ایتالیا و ویزای شینگن ایتالیا به همراه تور ارزان فرانسه به شما پیشنهاد می شود.

تور ارزان اسپانیا، تور ارزان مجارستان، تور ارزان قبرس، تور ارزان هلند، تور ارزان اتریش، تور ارزان جمهوری چک، تور ارزان روسیه، تور ارزان پرتغال، تور ارزان لهستان، تور ارزان سوئد، تور ارزان بلژیک، تور ارزان رومانی، تور ارزان اوکراین، تور ارزان کرواسی، تور ارزان فنلاند، تور ارزان بلفارستان، تور ارزان نروژ، تور ارزان قبرس اروپایی یک تجربه عالی از سفر به اروپا با ویزا شنگن برای شما خواهد بود، با ملت ها و فرهنگ های اروپا کشورهایی با تاریخی غنی آشنا شوید.

تور-ترکیبی-اروپا

راهنمای کامل شرایط و هزینه سفر به اروپا

تور اروپا با گشت های آپشنال و عادی رایگان

تور آپشنال اروپا: بطور میانگین آژانس های هواپیمایی آهنگ پرواز مجری تور اروپا در تور مسافرتی هوایی اروپا خود معمولا 1 گشت یا 2 گشت رایگان را در برنامه سفر بصورت رایگان برای گردشگران ارائه میدهد، گشت های مازاد که در برنامه سفر تور اروپا گنجانده نشده است را میتوانید از تور لیدرها خریداری کرده و از مراکز و جاهای مختلف اروپا بیشتر دیدن نمایید.

خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما اروپا:

بهترین بلیط پرواز اروپا و ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران به اروپا و همچنین بهترین قیمت بلیط اروپا به تهران لحظه آخری چارتر و سیستمی با ایرلاین های ترکیش ایر و امارات ایرلاین و قطر ایرویز و لوفت‌هانزا، پگاسوس، هواپیمایی کی ال ام، آسترین ایرلاینز، ایرفرانس، در سامانه فروش آنلاین آژانس آهنگ پرواز اینترنتی و با کارت شتاب و همچنین با پشتیبانی 24 ساعته و استرداد آنلاین فوری در کمترین زمان را با اطمینان خریداری نمایید.

قیمت بلیط هواپیما اروپا و پرواز چارتر هواپیما اروپا با تخفیف 5%

پرواز اروپا: شما میتوانید برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما مستقیم تهران اروپا تهران با ایران ایر، بلیط هواپیما تبریز اروپا تبریز، بلیط هواپیما مشهد اروپا مشهد، بلیط هواپیما اصفهان اروپا اصفهان، بلیط هواپیما شیراز اروپا شیراز، بلیط هواپیما اهواز اروپا اهواز، ارزانترین قیمت پرواز و بلیط لحظه آخری هواپیما اروپا چارتری و سیستمی بصورت آنلاین از سایت آژانس آهنگ پرواز خریداری کرده یا بصورت تلفنی با واحد فروش بلیط آژانس آهنگ پرواز تماس گرفته و با بهترین قیمت و تخفیف ویژه 2 الی 5% بلیط تهران اروپا خود را رزرو و خریداری نمایید.

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیمای اروپا:

یکی از مزایایی فروش آنلاین بلیت اروپا از آهنگ پرواز، استرداد آنلاین هزینه بلیط هواپیما اروپا یا همان (کنسلی بلیط هواپیما) است. در صورتی که پس از رزرو و خرید بلیط هواپیما اروپا، برنامه سفرتان تغییر پیدا کرده و یا کنسل شده است، به راحتی می‌توانید طبق قوانین کنسلی سازمان هواپیمایی کشوری، بلیط هواپیمای خود را کنسل نمایید. ما نیز پس از استرداد از ایرلاین، پول شما در کمترین زمان ممکن به حسابتان برگردانده خواهد شد. البته این را در نظر داشته باشید با توجه به زمان کنسلی، هزینه‌ های متفاوتی بابت استرداد بلیط، از مبلغ پرداخت‌ شده بعنوان جریمه از بلیط توسط ایرلاین کسر خواهد گردید.

رزرو آنلاین هتل ارزان در اروپا:

در وبسایت فروش آنلاین هتلهای اروپا آژانس آهنگ پرواز، شما براحتی می‌توانید رزرو آنلاین ارزانترین و بهترین هتل های اروپا از 1 تا 5 ستاره و لوکس در مرکز شهر و با دسترسی به مراکز خرید، مترو و اتوبوس و هتل آپارتمان، هتلهای ساحلی و ریزورت ها، سوئیت های ارزان و هاستل را براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو و بصورت تلفنی با شماره 02122074050 تماس گرفته و خریداری نمایید

قیمت تورهای لحظه آخری اروپایی، تور اروپا ارزان لحظه آخری

قیمت تور لحظه آخری ایتالیا

معمولا همه ما برای سفر سیاحتی و تفریحی به اروپا با یک جستجوی ساده تور لحظه آخری اروپا 1403 در موتور جستجوی گوگل (google)، بدون شک اسم تورهای لحظه آخری دیده و شنیده ایم.

در واقع تور لحظه آخری ایتالیا به توری گفته می شود که تور قیمت آفر می گذارند و یا هتل های ایتالیا روی قیمت هتل تخفیف میگذارند که قیمت تور ایتالیا پایین می آید یا اینکه ایرلاین های تور ایتالیا تعداد محدودی جای خالی داشته باشند که قیمت بلیط ارزان ایتالیا به شما ارائه دهند.

به این سه اصل می گویند تور لحظه آخری ایتالیا که فقط آژانس هایی که مجری مستقیم تور ایتالیا هستند.

یک پیشنهاد ویژه

آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز مجری و کارگزار اصلی تور ایتالیا برای شما مسافران عزیز تور ایتالیا ارزان را با خدماتی لوکس و ویزای شینگن ایتالیا رایگان رزرو میکند.

تور لحظه آخری اسپانیا

همه ما بی شک اسم تور لحظه آخری شنیده ایم در واقع تور لحظه آخری اسپانیا به توری گفته می شود که تور قیمت آفر می گذارند و یا هتل های اسپانیا روی قیمت هتل تخفیف میگذارند که قیمت تور اسپانیا پایین می آید.

یا اینکه ایرلاین های تور اسپانیا تعداد محدودی جای خالی داشته باشند که قیمت بلیط ارزان اسپانیا به شما ارائه دهند که به این سه اصل می گویند تور لحظه آخری اسپانیا.

فقط آژانس هایی که مجری مستقیم تور اسپانیا هستند این امکام برایشان فراهم است.

و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری اصلی تور اسپانیا برای شما مسافران عزیز تور اسپانیا ارزان را با خدماتی لوکس و به همراه ویزای شینگن اسپانیا رایگان رزرو می کند.

تور لحظه آخری فرانسه

همه ما بی شک اسم تور لحظه آخری فرانسه شنیده ایم در واقع تور لحظه آخری فرانسه به توری گفته می شود که تور قیمت آفر می گذارند و یا هتل های فرانسه روی قیمت هتل تخفیف میگزارند که قیمت تور فرانسه پایین می آید و یا اینکه ایرلاین های تور فرانسه تعداد محدودی جای خالی داشته باشند که قیمت بلیط ارزان فرانسه به شما ارائه دهند.

به این سه اصل می گویند تور لحظه آخری فرانسه که فقط آژانس هایی که مجری مستقیم تور فرانسه هستند میتوانند برای شما تور لحظه آخری فراهم کنند.

و اما یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری اصلی تور فرانسه برای شما مسافران عزیز تور ایتالیا ارزان را با خدماتی لوکس و ویزای شینگن فرانسه رایگان رزرو می کند.

تور-ترکیبی-اروپا

ضمانتنامه بازگشت از سفر تور اروپا چیست و مبلغ آن چقدر میباشد؟

ضمانت بازگشت از سفر اروپایی

آژانسهای هواپیمایی مورد تایید سفارتخانه های اروپایی طبق توافق و تهعد، مستلزم به بازگرداندن مسافرین اعزام شده به اتحادیه اروپا میباشند.

بر همین اساس مبلغی را در راستای بازگشت مسافرین تور اروپا به عنوان ضمانت حسن انجام کار یا همان ضمانت بازگشت از سفر را از مسافرین تور اروپا اخذ مینمایند و پس از اتمام سفر و بازگشت به ایران و رویت مسافر و همچنین رویت مهر خروج از اتحادیه اروپا حوزه شینگن، ضمانت نامه بازگشت از سفر را که میتواند شامل وجه نقد یا چک رومزدار و یا ضمانت نامه بانکی باشد را به مسافر مرجوع نماید.

آژانس مسافرتی، هواپیمایی آهنگ پرواز در کلیه مسیرهای تور اروپایی، ضمانت نامه بازگشت از سفر را با ارايه رسید از کلیه مسافرین تور اروپا بطور قطع و بدون مماشات و ملاحظه ی دریافت و پس از بازگشت از سفر آن را در اختیار مسافرین تور اروپا قرار میدهد.

مبلغ ضمانتنامه بازگشت از سفر تور اروپا بستگی به شرایط سفرها و تعداد ویزاهای معتبر نظیر ویزای شینگن و ویزای کانادا و ویزای انگلیس و آمریکا و ژاپن و همچنین وضعیت ورود و خروج مسافرین به خارج از کشور میباشد، هم اکنون حداقل مبلغ ضمانتنامه بازگشت از سفر تور اروپا ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون و حداکثر ۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان توسط کارگزار تور 15 روزه اروپا در نظر گرفته شده است.

ارزانترین-تور-اروپا

تور دور اروپا ارزان یا تور اروپا گردی ارزان قیمت

تور دور اروپا 1403

تورهای دور اروپا یا همان تور ترکیبی اروپا گردی که در حوزه شینگن و محدوده ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا اجرا میشود میتواند صرفه اقتصادی خوبی را برای مسافرین تور 20 روزه دور اروپا ایجاد نماید.

شما با اخذ ویزای شینگن یکی از کشورهای حوزه شینگن میتوانید به تمامی ۲۷ کشور عضو شینگن بدون محدودیت مرزی سفر نمایید.

همکاران ما در آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز میتوانند با انتخاب شما از کشورهای مورد نظر خود در حوزه شینگن، ارزانترین تور ترکیبی اروپا ۲۰۲۵ را به تعداد شبهای دلخواه شما ترتیب اثر داده و تمامی امکانات کامل را با کمترین هزینه تور ترکیبی اروپایی فراهم نماید.

تورهای ترکیبی اروپا میتواند از چند کشور یا چند شهر زیبا و مهم و اروپایی مورد علاقه شما تشکیل شود که مسافرین خواهان ارزانترین تور ترکیبی اروپا بصورت انفرادی یا گروهی از آن بهره لازم را در جهت صرفه اقتصادی برخوردار نماید.

در تورهای ترکیبی و تور دور اروپا معمولاً انتخاب ۳ یا ۴ نقطه شهری یا کشوری مناسب ترین نوع انتخاب یک تور تقریباً کامل اروپایی میباشد، لذا افزودن کشورهای مازاد در این نوع تور به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود چرا که در این صورت تمامی وقت و فرصت مسافرین در فرودگاها و جاده های بین شهری یا بین کشوری طی خواهد شد.

تور ترکیبی ایتالیا اسپانیا فرانسه به مدت حدوداً ۱۰ روز از معروف ترین و رایج ترین تورهای دور اروپا با پکیج قیمت فوق العاده مناسب کمترین قیمت تور ۸ شب و 9 روزه اروپا و خدمات کامل تور، میتواند یکی از پیشنهادهای آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز به مسافرین خواهان تور ترکیبی دور اروپا باشد.

تور-دور-اروپا

قیمت تور اروپا 1403، پیش خرید تور اروپا، هزینه تور اروپا

تضمین بهترین قیمت و خدمات تور مسافرتی اروپا 1403

بیشترین لذت و هیجان سفر خارجی ارزان قیمت با تور اروپایی هوایی در ابتدای آن با خرید تور ۳ شب و 4 روز ارزان قیمت اروپایی هوایی شروع میشود.

بنابراین یکی از پیشنهاد های ما پیش خرید تور خیلی ارزان اروپا در تعطیلات فروردین 1404 با بهترین و ارزانترین هزینه تور و قیمت مناسب تور ۴ روزه در تعطیلات خرداد ماه 1404 اروپا است.

منظور از پیش خرید تور اروپا

در اصل منظور از پیش خرید یعنی اینکه شما حداقل ۲ الی ۳ ماه قبل تر از تاریخ سفر تور لاکچری اروپا خود را رزرو هزینه و خریداری نمایید، که در اینصورت قیمت سفر با تور ۵ شب و 6 روزه اروپا برای شما ارزانتر خواهد بود، این را هم باید در نظر بگیرید پیش خرید تور اروپا و قیمت تور اروپا ارزان و لوکس را باید از یک آژانس مسافرتی معتبر استعلام و خرید نمایید.

آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز مجری مستقیم و کارگزار تور اروپایی با کادر مجرب خود توانسته در پکیج خود قیمت تور اروپا را ارزان و مناسب با خواسته های مسافرین تور اروپایی و با خدماتی ویژه و همچنین اخذ ویزای شینگن اروپا به شما عزیزان ارائه نماید.

قیمت تور لحظه آخری اروپا 1403، آفر تور اروپا، تور اروپا لحظه آخری

ارزانترین و بهترین قیمت تور لحظه آخری اروپا، آفر تور اروپا با هواپیمای ترکیش و قطر ایرویز

همه ما برای سفر به قاره اروپا با یک جستجوی ساده تور ارزان لحظه آخری اروپا در گوگل بی شک اسم تور لحظه آخری اروپا و بلیط هواپیما لحظه آخری اروپا را شنیده ایم.

در واقع تور لحظه آخری اروپا یا تور آفر خورده 11 شب و 12 روزه اروپا به تورهایی گفته میشود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای تور اروپا تکمیل نگردیده و فروشنده یا اپراتور در جهت جلوگیری از ضرر، مجبوراً قیمت را با تخفیف به متقاضی ارایه میکند که در این صورت هزینه و قیمت تور 4 شب و 5 روزه اروپا با این شرایط پایین خواهد آمد.

یا اینکه ایرلاین های تور اروپا تعداد محدودی صندلی، جای خالی داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به ارایه قیمت بلیط ارزان اروپا به شما خواهند شد، که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری اروپا گفته خواهد شد.

تور لحظه آخری هوایی اروپا از تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی باید سفر کنید، تور لحظه آخری اروپا از تبریز، تور لحظه آخری اروپا از مشهد، تور لحظه آخری اروپا از اصفهان، تور لحظه آخری خیلی ارزان اروپا از شیراز و از فرودگاه بین المللی شیراز، تور لحظه آخری اروپا از اهواز معمولاً در آژانس هایی که مجری مستقیم تور هفتگی اروپا هستند انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و... تاثیر فراوانی را در اجرا و قیمت تور اروپا خواهد داشت.

تور-لحظه-آخری-اروپا

پکیج تورهای اروپا آهنگ پرواز شامل چه چیزهایی میشود؟

تور هوایی ارزان قیمت اروپا

در پکیچ تور 2 شب و 3 روزه اروپا یا بسته مسافرتی اروپا شما خدمات کامل یک تور ارزان قیمت اروپا را دریافت خواهید کرد.

به صورتی که از بدو ورود به فرودگاه در یکی از شهرهای اروپایی، ترانسفر فرودگاهی (VIP) به سمت هتل در شهرهای اروپا انجام و یک گشت شهری هم در طی چند روزی که در اروپا اقامت خواهید داشت در پکیج تور اروپایی شما قرار خواهد داشت.

لیدرهای ما در طول تور اروپایی، بطور مداوم با شما در ارتباط خواهند بود و در صورت درخواست تورهای دلخواه و آپشنال، تور لیدرهای آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در خدمت شما و همراهان شما خواهند بود تا خاطره ی خوش و فراموش نشدنی را از تور اروپا برایتان رقم خواهند زد.

ترانسفر فرودگاهی از هتل بسمت فرودگاه در اروپا نیز در بسته تور ارزان قیمت اروپای شما در راستای کم کردن هزینه های شما در پکیج تور اروپا گنجانده شده است.

بلیط رفت و برگشت اروپا و رزرو هتل اروپا مورد نظر و دلخواه شما و همچنین اخذ وقت سفارت کشورهای اروپایی و ویزای شینگن اروپا جزو خدمات تور اروپا در پکیج تور اروپا قرار خواهند گرفت.

رزرو آنلاین و اینترنتی تور اروپا و بلیط اروپا و خرید آنلاین تور ارزان اروپا، ارزانترین تور اروپا 2025

تور ارزان اروپا و بهترین فصل و ایام مسافرت به اروپا 1403

گردشگران و مسافران تور ۶ روزه اروپا لازم هست بدانید برای رزرو و خرید پکیج تور خیلی ارزان قیمت اروپا معمولاً اوایل هفته ها (جمعه تا دوشنبه) و همچنین نیمه دوم فروردین (بعد از بدرقه سیزده بدر و تعطیلات نوروزی 1404 ) و همچنین مهر ماه هم بعلت بازگشایی مدارس بهترین زمان برای سفر ارزان اروپایی لحظه آخری هستند.

البته شما از بعد از ژانویه 2025 یعنی اوایل بهمن تا اواسط اسفند ماه هم میتوانید از تور ارزان اروپا لحظه آخری بهره لازم را ببرید.

اما یک پیشنهاد ویژه جهت خرید آنلاین تور ارزان اروپا لحظه آخری آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز مجری مستقیم و کارگزار اصلی تور اروپا برای شما مسافران عزیز تور 9 شب و ۱۰ روزه اروپا ارزان قیمت را با خدماتی بی نظیر و لوکس و همچنین اخذ ویزای شینگن اروپا رزرو و اجرا مینماید.

شما جهت خرید تور ارزان اروپا میتوانید در تماس با کارشناسان آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز مشاوره و با اعلام شرایط و تاریخ سفر خود از زمان قیمت تور ارزان اروپا مطلع و از این شرایط بهرمند شوید.

آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خدمات ویژه ی را برای تور ماه عسل اروپا برای عروس و دامادهای عزیز از لحاظ قیمت تور و خدمات مازاد بعنوان هدیه ی ناقابل در نظر گرفته است.

تور-ارزان-اروپا

هزینه های جاری روزانه در تور شهرهای اروپا

هزینه های جاری یک مسافر در تور اروپا بستگی به شهر و مکان توریستی که انتخاب می کنید دارد.

در کلیه کشورهای اروپایی واحد پول یورو و بصورت مشترک میباشد، هر چند که همراه داشتن دلار هم مشکلی از بابت مخارج شما بوجود نخواهد آورد.

در شهرهای ارزان اروپایی از لحاظ هزینه میتوان با ۳۰ الی ۴۰ یورو بابت ناهار و شام (در صورتی که صبحانه در هتل صرف گردد) و ۱۵ الی ۲۵ یورو بابت گشت و تفریح روزانه (بجز مواردی مانند موزه و مکانهایی که نیاز به ورودی داشته باشند) سپری نمود.

هزینه وسایل نقلیه را هم میتوان به موارد فوق اضافه کرد، شما با تهیه یک بلیط مترو در حدود ۶ الی ۱۰ یورو به مدت ۲۴ ساعت میتوانید در کل شهر دوری بزنید و از آن لذت ببرید. از مونوریل هم بعنوان رایج ترین وسیله نقلیه در کل اروپا حتی در شهرهای کوچک که طرفداران زیادی را بعلت دسترسی آسان و ارزان بودن (حدود ۲ الی ۳ یورو) میتوان در یک تور ارزان اروپا استفاده نمود.

تور اروپا بهار 1404، قیمت تور بهار اروپا، قیمت تور اروپا فروردین 1404، قیمت تور اروپا اردیبهشت 1404، قیمت تور اروپا خرداد 1404 ( از مارس تا ژوئن 2025 )

تورهای خارجی اروپا بهار 1404

با سفر به قاره توریستی و سرسبز اروپا در فصل زیبای بهار 1404 که به فصل شکوفه ها و غنچه ها معروف میباشد، دلنشین ترین و زیباترین روزهای ابتدایی دلنشین بهاری و آغاز سال جدید و نوروز باستانی 1404 را میتوانید برای خود در تور مجارستان نوروز 1404 با ۵ شب اقامت در بوداپست زیبا با تخفیف ویژه تجربه کنید.

ابتدای بهار 1404 در تقویم کشورمان میتواند فرصتی مناسبی را جهت سفری جذاب با تورهای خارجی اروپا بهار 1404 را با مزایای خوب برایمان در برداشته باشد.

با فرا رسیدن عید نوروز مدارس حدود ۱۵ الی ۱۷ روز تعطیل بوده و دغدغه ی بابت این موضوع نخواهید داشت، با هوای عالی و مطبوع و معتدل (نه گرم و نه سرد) با مناظر بی نظیر و سرسبز اروپا روبه رو خواهید شد.

هزینه‌های روزانه و قیمت هتلها مناسب تر از تابستان بوده و قیمت پروازهای شاید کمی نسبت به زمستان گران شده باشد اما نه به شدت قیمت پروازهای تابستان. و همچنین شما میتوانید از تورهای گروهی نوروزی نیز در این ایام استفاده کرده و با دوستان جدید در این تور ترکیبی از سفر تور اروپا بهار 1404 لذت ببرید.

قیمت تورهای ترکیبی نوروزی مناسب تر و ارزانتر از تورهای انفرادی (۲، ۳، ۴ نفره) خواهد بود.

همراهی تور لیدر فارسی زبان و گشتهای مفرح متنوع و ترانسفر فرودگاهی از مزایای تورهای ترکیبی اروپا 1403 میتواند تلقی شود.

البته در فصل بهار تورهای اروپایی 1404 ازدحام جمعیت کمتری نسبت به تابستان داشته و شما تا آخر فصل بهار این فرصت را خواهید داشت تا از خلوتی تور اروپا و شهرهای آن استفاده نموده و به آرامش دلخواه خود در تور اروپا بهار 1403 برسید.

تور-اروپا-بهار

تور اروپا تابستان 1404، قیمت تور تابستان اروپا، قیمت تور اروپا تیر 1404، قیمت تور اروپا مرداد 1403، قیمت تور اروپا شهریور 1404 (از ژوئن تا سپتامبر 2025)

تورهای خارجی اروپا تابستان 1404

با ورود به خرداد ماه آخرین فصل بهار و شروع فصل تابستان و گرمی هوا ازدحام مسافران و گردشگران از کل دنیا برای گردش و تفریح در شهرهای اروپایی در تابستان 1404 به احتمال زیاد نمیتواند مسبب عدم انتخاب شما برای خرید تور اروپایی در تعطیلات تیر ماه تابستان 1404 پر از هیجان و تاریخ و قدمت و زیبایی و فرهنگی متفاوت تر از ما ایرانیان باشد.

سفر به اروپا در تعطیلات مرداد تابستان 1403 فرصتی مناسب است تا از تعطیلات تابستانی مدارس استفاده کرده و یک سفر رویایی و بیادماندنی در شهرهای زیبای اروپا را برای خود و خانوداه رقم بزنید.

استفاده از تورهای اروپایی گروهی میتواند در کاهش هزینه های تور تابستانی 1404 اروپا تاثیر گذار باشد. چون در تورهای گروهی اروپا در تعطیلات شهریور هزینه هایی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و هزینه تور لیدر همراه در بین کل نفرات گروه تقسیم خواهد شد و از این حیث برتری هزینه ی نسبت به سفر انفرادی در تور اروپا ارزان قیمت خواهید داشت، اما در هزینه های بلیط اروپا و نیز رزرو هتل، گرانترین ایام برای سفر به اروپا تابستان 1404 خواهد بود.

شما بعلت داشتن ویزای شینگن اروپا میتوانید با انتخاب چند شهر از کشورهای مختلف در این سفر، یک تور دور اروپا را با دیدن مکانهای مختلف تاریخی زیبا و همچنین سواحل بینظیر اروپا تجربه نمایید.

تور-اروپا-تابستان

تور اروپا پاییز 1403، قیمت تور پاییز اروپا، قیمت تور اروپا مهر 1403، قیمت تور اروپا آبان 1403 (از سپتامبر تا دسامبر 2024)

تورهای خارجی اروپا پاییز 1403

برنامه سفر اروپا با تور پاییزی اروپا در تعطیلات آبان، پس از تابستان طاقت فرسا و گرم سوزان به اروپا در فصل خزان پاییز که آغازگر فصل سرما و باران در اروپا بعد از یک تابستان سوزان (های سیزن) میباشد میتواند جزوی از تک انتخاب های شما در طول عمر سفرهای اروپایی خاص قرار گیرد.

سفر به اروپا در فصل خزان و زیبای پاییزی قطعا از لحاظ قیمت تور اروپا در فصل پاییز 1404 هم به نفع شما خواهد بود، چون در این فصل قیمت پرواز اروپا حداقل ۴۰ درصد الی ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت و این آپشن میتواند فرصتی مناسب برای دوستداران سفر پاییزی با ارزانترین قیمت تور اروپا در نظر گرفته شود.

فصل پاییز پس از به پایان رسیدن شلوغ ترین فصل سال یعنی تابستان از نظر گردشگر قرار دارد، با سفر پاییزی از جمعیت خیابانهای و مراکز دیدنی و تاریخی اروپا کاسته شده و شما فرصت و زمان بیشتری را دارا خواهید بود تا بتوانید تا از سفر پاییزی اروپایی خود کمال استفاده و لذت را ببرید. همچنین از نظر اخذ ویزا شینگن اروپا هم شرایط به نفع شماست، سفارتخانه ها تقریباَ خلوت خواهند بود و شما زمان زیادی را جهت اخذ ویزا شینگن اروپا از دست نخواهید داد.

در کل میتوان سفر با تور اروپا در تعطیلات مهر ماه پاییز 1403 را با فال نیک گرفت و از پکیج دلخواه تور کشورهای اروپایی سفر رویایی پاییزی اروپایی با برگهای خزان اروپای سرسبز در کنار قیمت خوب و ارزان برای خود خاطره ی خوش ترسیم نمود.

تور-اروپا-پاییز

تور اروپا زمستان 1403، قیمت تور زمستان اروپا، قیمت تور اروپا دی 1403، قیمت تور اروپا بهمن 1403، قیمت تور اروپا اسفند 1403، قیمت تور اروپا آذر 1403 (از دسامبر تا مارس 2025)  

تورهای خارجی اروپا زمستان 1403

مهمترین دلیلی که ممکن است شما زمستان سرد و بوران و برفش را جهت سفر به قاره اروپا 1403 انتخاب کنید، احتمالاَ کم هزینه بودن و ارزان بودن مخارج سفر بعلت محدود بودن متقاضی نسبت به سایر فصل ها در تور اروپا خواهد بود.

در تور اروپا 1403 زمستان واقعی را شما عیناَ لمس و سرمای سوزان و برف و کولاک را تقریباَ از ابتدا زمستان تا انتهای آن باید بعنوان همراه همیشگی خود در نظر داشته باشید.

البته فرصت خرید مناسب با تخفیفات ۵۰ درصد الی ۷۰ درصد برندهای مختلف و معروف میتواند مزیدی بر علت باشد که شما تور 13 روزه اروپا در فصل زمستان را برای خود انتخاب نمایید، البته سایر هزینه ها مانند بلیط هواپیما تقریبا ۴۰ درصد و هزینه هتلها تقریباَ نصف و شما ۵۰ درصد آن را پرداخت خواهید کرد هم میتواند از دلایل جذاب و وسوسه انگیز انتخاب تور اروپا در تعطیلات بهمن ماه زمستان 1403 باشد، در واقع میتوان گفت تور اروپا در فصل زمستان اقتصادی ترین فصل سفر در یک تور ارزان اروپا تعطیلات کریسمس میباشد.

البته این را هم باید در نظر بگیریم که این تخفیفات شامل ایام عید کریسمس و ژانویه 2025 نخواهد شد، چون هزینه بلیط و هتل تقریباَ از ۲۲ - ۲۳ دسامبر تا ۰۷ - ۰۸ ژانویه در اروپا کاملاَ غیر معقول و بسیار گران خواهد بود.

در پکیج های تورهای اروپایی زمستانیه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز قیمت تور اروپا تخفیف ۳۰ درصد الی ۴۰ درصد برای هتل و ۵۰ درصد نیز برای بلیط هواپیما در نظر گرفته شده که این موضوع میتواند فرصتی مناسب برای دوستداران سفرهای اقتصادی ( اکونومی ) و ارزان قیمت در تور اروپا زمستان 1404 درنظر گرفته شود.

تور-اروپا-زمستان

تور اروپا نوروز 1404، تور نوروزی اروپا 1404، قیمت تور اروپا عید نوروز ۱۴۰4 (مارس 2025)

تورهای خارجی نوروزی اروپا 1404 با تخفیف 20 الی 30 درصد

قاعدتاً برنامه ریزی برای سفر هوایی به اروپا در عید نوروز 1404 و تعطیلات نوروزی 1404 و مسافرت به اروپا در نوروز 1404 آن هم از نوع اروپایی سختی و روند خاص خود را خواهد داشت که شما باید از پیش آن را ارزیابی و آنالیز کرده باشید.

گرفتن ویزای شینگن اروپا اولین مرحله سخت برای تور اروپایی خواهد بود. مسافران و متقاضیان برای خرید پکیج تور نوروزی اروپا و اطلاع از قیمت تورهای ارزان اروپایی تعطیلات عید نوروز 1404 و همچنین اخذ ویزای شینگن اروپا میتوانند با پکیجها و تورهای آژانس مسافرتی آهنگ پرواز، که از هم اکنون آماده پیش فروش با کمترین قیمت تور اروپایی نوروز 1404 برای متقاضیان و مسافران دوستار اروپا میباشد تماس گرفته و تور مورد نظر خود را با راهنمایی کارشناسان ما انتخاب نمایند.

تعطیلی مدارس و مشاغل در ایام نوروز و همچنین هوای مطلوب بهاری در اروپای سرسبز میتواند مهمترین دلیل انتخاب تور اروپایی برای مسافرت در ایام عید نوروز 1403 باشد.

شما میتوانید از هم اکنون با مقایسه خدمات تور اروپا نوروز ۱۴۰4 و همچنین قیمت تور اروپا نوروز 1404 آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با سایر آژانس های بازار تور ایران، بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ بفرمایید.

تور-اروپا-نوروز

تور اقتصادی اروپا یا تور کم هزینه اروپا

تورهای اقتصادی ارزان قیمت اروپا معمولاً به تورهایی که جنبه تجاری و بیزنسی دارند اتلاق میشود.

اکثر بازرگانان و تجار که مجبوراً و در راستای تجارت به اروپا سفر میکنند میتوانند با کاهش هزینه های خود یک سفر اقتصادی با تخفیف و مقرون به صرفه اروپایی برای خود تهیه نمایند.

با این تفصیل که در نظر بگیریم یک تور 4 روزه اروپایی قطعاً کفاف کارهای شما را خواهد داد و شما میتوانید با تهیه هتل 3 ستاره در نزدیکی مکانی که شما به آنجا رفت و آمد خواهید داشت امورات خود را رتق و فتق نمایید، چون معمولاً در تورهای تجاری اروپایی شما برای گردش سفر نکرده اید و درجه هتل و کیفیت از نظر امکانات زیاد مد نظر و مورد توجه شما نخواهد بود، بعضی افراد هم صرفاً جهت داشتن ویزای شینگن اروپا اقدام به مسافرت میکنند (قابل توجه متقاضیان ویزای کانادا و ویزای انگلیس !!) هم میتوانند از متقاضیان تور اقتصادی و کم هزینه اروپا تلقی گردند.

تورهای اقتصادی یا همان تور کم هزینه اروپا را قاعدتاً بر خلاف تورهای آسیایی، هزینه های تور باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. برای مثال شما در یک سفر اروپایی هستید و پر هزینه و با مخارج یورویی، شما برای تهیه یک آب معدنی کوچک باید حدود 2 الی 3 یورو باید بپردازید، این یعنی حدود حداقل 90 هزار تومان! هتلهای اروپا هم که کلاً در منوی خود صبحانه را سلف میکنند و شما ناهار و شام را هم باید بیرون...، حالا هزینه تاکسی و ایاب و ذهاب را هم اضافه کنیم....

پس مشاوره و همفکری در یک سفر اقتصادی و کم هزینه اروپایی که از ملزومات سفر اروپایی شما میباشد و میتواند کمک بزرگی در جهت کم کردن هزینه های تور ارزان قیمت اروپا برای شما تلقی گردد.

تور-اروپا

کارگزار تور اروپا و آژانس آهنگ پرواز مجری مستقیم تور اروپا

کارگزار مستقیم هتلهای اروپا و نماینده فروش تورهای اروپایی و مجری تورهای اروپا در ایران

جالب است بدانید آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بهترین مجری مستقیم تورهای اروپایی و کارگزار رسمی تور ۱ شب و ۲ روزه اروپایی در ایران با سال ها تجربه حرفه ای و کادر مجرب خود در خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های گردشگری و مخصوصا اجرا کننده تورهای اروپایی، افتخار می کند تا از شروع مسیر تا انتهای مسیر سفری بیاد ماندنی و شاد را برای شما فراهم کند.

در زمینه هزینه ها نگران قیمت تور دو هفته ای اروپا نباشید، چون تیم آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با ارائه تور لحظه آخری اروپا و با پکیج کامل خدمات خود، شرایطی ویژه را برای شما محیا میکند تا به همراه کمترین و ارزانترین هزینه در سفر تور اروپا، بیشترین لذت را با آرامش خاطر داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

تفاوت قیمت تور ارزان اروپایی آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با دیگر آژانسهای مسافرتی در ایران

تورهای مسافرتی خارجی اروپایی 1403

تور ۱۰ شب و 11 روزه دور اروپا یک سفر بسیار لوکس زیبا است که آژانس هواپیمایی و جهانگردی آهنگ پرواز با سابقه و تجربه درخشان 19 ساله خود در اجرای تورهای مسافرتی گروهی و انفرادی اروپا، توری کامل از نظر خدمات بلیط هواپیما ارزان تا ترانسفر فرودگاهی ویژه و خدمات رزرو هتل ۳، ۴ و ۵ ستاره و تور لیدر را به صورت کاملا حرفه ای در تور اروپا ارزان به شما عزیزان ارائه دهد.

به همین دلیل قیمت تور ۶ شب و ۷ روزه اروپا برای شما بسیار ارزانتر از جاهای دیگر خواهد شد، به علاوه شما ویزای شینگن اروپا را به هم صورت رایگان دریافت خواهید کرد که تقریبا هیچ شرکتی ویزای شینگن اروپا رایگان انجام نمیدهد.

یک پیشنهاد ویژه دیگر آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز شما میتوانید بلیط اروپا لحظه آخری با قیمتی ارزان دریافت کنید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

تور-اروپا-ارزان

رزرو هتل اروپا + بهترین قیمت هتل های اروپا با تخفیف 50 الی 70 درصد

ارزانترین قیمت هتلهای 3 ستاره و 4 ستاره و 5 ستاره در اروپا 1403

برای خرید هتل ارزان قیمت و رزرو هتل خارجی در اروپا همه ما به فکر این هستیم که چه نوع هتلی را در تور ۱ هفته ای اروپا در تعطیلات عید قربان انتخاب کنیم و یا ارزانترین و بهترین قیمت هتل های اروپا از نظر درجه کیفیت هتل چگونه میباشند.

برای این که شما بتوانید بهترین هتل را در شهرهای توریستی اروپا انتخاب کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید:

هتلی که در تور ۸ روزه اروپا خود انتخاب میکنید در کدام منطقه از شهر قرار دارد.

چه خدماتی از نظر پذیرایی، خدمات، منو غذایی، گشت رایگان، ترانسفر فرودگاهی دارد؟

مورد بعدی کیفیت اتاقهای آن از نظر سایز تخت، کیفیت تشک تخت، متراژ اتاقها میباشد.

برای داشتن یک تور ۷ شب و 8 روزه اروپا با هتل لوکس و لوکیشن مناسب در مرکز شهر، باید به این چند نکته توجه داشته باشید، و اگر فرصت کافی برای جستجو درباره هتل خود در تور ارزان اروپا را ندارید، کارشناسان ما با اعلام تمامی جزئیات هتل های شهرهای اروپا، شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی خواهند نمود.

رزرو آسان تور ارزان اروپایی در سایت آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز

آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز برای تسهیل در رزرو و خرید آنلاین هتل ارزان اروپا و دریافت آنی واچر هتل، بلیط هواپیمای اروپا، بیمه مسافرتی، تلاش فراوانی را انجام داده و توانسته تمامی خدمات مسافرتی در تورهای هوایی اروپا را با بهترین و ارزانترین نرخ های موجود در بازار گردشگری، با کلیه پروازهای داخلی و خارجی و ارزانترین و لوکس ترین هتل های اروپا با قیمت ارزان در اختیار شما قرار دهد.

یکی دیگر از ویژگی های وبسایت آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز این است که مشخصات هتل مورد نظر شما از نظر کیفیت، خدمات هتل و لوکیشن و با ارائه توضیحات در وبسایت قرار داده است، کافیست فقط هتل مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده و بر روی آن کلیک نماید تا تمامی مشخصات برای شما نمایش داده شود و اگر هتل مد نظر شما در سایت یافت نشد و یا پروازی که شما میخواهید در سایت وجود نداشت، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با بهترین قیمت بلیت چارتری هواپیما اروپا و هتل ارزان قیمت و ویزای رایگان شینگن اروپا و خدمات مورد نظر را برای شما رزرو نمایند.

خرید-تور-اروپا

منظور از بیمه مسافرتی تور اروپایی چیست؟

خرید آنلاین بیمه نامه مسافرتی تور اروپا

در زمان رزرو و خرید تور دو هفته ای اروپایی پرسنل آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بیمه نامه مسافرتی را همراه با واچر هتل اروپایی و بلیط هواپیمای اروپایی با تخفیف بینظیر به شما تحویل خواهند داد.

بیمه نامه مسافرتی چیست؟

بیمه نامه مسافرتی در اصل پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه شده که پس از آغاز سفر به خارج بروز می دهد و یا عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که مبتلا به آن یا آغاز آن پس از آغاز سفر به خارج بوده و باعث درخواست امداد از طرف بیمه شده یا نمایندگان وی شود.

آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بیمه نامه اختصاصی برای تورهای اروپایی به شما ارائه میدهد که سقف ارزش آن بالاتر از شرکت های مسافرتی دیگر میباشد.

تورهای ترکیبی اروپا

تور ترکیبی اروپا 1404

تورهای دور اروپا و تور اروپاگردی یا همان تور ترکیبی اروپا که در حوزه شینگن و محدوده ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا اجرا میشود میتواند صرفه اقتصادی خوبی را برای مسافرین تور دور اروپا ایجاد نماید.

شما با اخذ ویزای شینگن یکی از کشورهای حوزه شینگن میتوانید به تمامی ۲۷ کشور عضو شینگن بدون محدودیت مرزی سفر نمایید.

همکاران ما در آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز میتوانند با انتخاب شما از کشورهای مورد نظر خود در حوزه شینگن، ارزانترین تور ترکیبی اروپا را به تعداد شبهای دلخواه شما ترتیب اثر داده و تمامی امکانات کامل را با کمترین هزینه تور ترکیبی اروپایی فراهم نماید.

تورهای ترکیبی اروپا میتواند از چند کشور یا چند شهر زیبا و مهم و اروپایی مورد علاقه شما تشکیل شود که مسافرین خواهان ارزانترین تور ترکیبی اروپا بصورت انفرادی یا گروهی از آن بهره لازم را در جهت صرفه اقتصادی برخوردار نماید. در تورهای ترکیبی اروپاگردی و تور دور اروپا معمولاً انتخاب ۳ یا ۴ نقطه شهری یا کشوری مناسب ترین نوع انتخاب یک تور تقریباً کامل اروپایی میباشد، لذا افزودن کشورهای مازاد در این نوع تور به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود چرا که در این صورت تمامی وقت و فرصت مسافرین در فرودگاها و جاده های بین شهری یا بین کشوری طی خواهد شد.

تور ترکیبی ایتالیا فرانسه اسپانیا هلند آلمان سوئیس اتریش مجارستان روسیه یونان هلند جمهوری چک و قبرس اروپایی از معروف ترین و رایج ترین تورهای دور اروپا با پکیج قیمت فوق العاده مناسب کمترین قیمت تور اروپا و خدمات کامل تور،میتواند یکی از پیشنهادهای آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز به مسافرین خواهان تور ترکیبی دور اروپا باشد.

خرید-تورترکیبی-اروپا

مدارک لازم جهت اخذ ویزای شینگن تورهای ارزان قیمت اروپا

۱- مدارک شغلی.

۲- مدارک هویتی.

۳- مدارک مالی.

۴- مدارک ملکی

برخی از مدارک درج شده برای اخذ ویزا شینگن اروپا اجباری نیستند، مانند سند ملکی; اما داشتن آنها به صورت پشتیبان شانس شما را برای اخذ ویزا شینگن اروپا افزایش می دهند.

مهمترین مدارک جهت اخذ ویزای توریستی اروپا توسط آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز :

۱- فرم تکمیل شده آنلاین درخواست ویزای شنگن اروپا.

۲- دو قطعه عکس بیومتریک سایز ۳/۵ * ۴/۵.

۳- شناسنامه.

۴- پاسپورت با حداقل اعتبار ۷ ماه از شروع تاریخ سفر.

۵- مدارک شغلی شامل جواز کسب و روزنامه رسمی و یا گواهی اشتغال به کار.

۶- سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان تامین اجتماعی.

۷- پرینت بانکی ۳ ماه گردش مالی با مهر بانک.

۸- نامه تمکن مالی.

۹- رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما در تور اروپا.

۱۰- رزرو هتل برای تعداد شب های اقامت در اروپا.

۱۱- بیمه نامه مسافرتی تور اروپا.

خرید-تورترکیبی-اروپا

قیمت بلیط اروپا و هزینه بلیط هواپیما به اروپا

بلیط اروپا هواپیما

قیمت بلیط هواپیما خارجی از تهران به شهرهای کشورهای اروپایی با پرواز مستقیم تهران به موارد گوناگون و مختلف بستگی دارد.

شما قبل از تهیه بلیط هواپیما به شهرها و کشورهای اروپایی در نظر داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما اروپا در ابتدا به شهر مورد نظر با بعد مسافتی آن و در مرحله بعدی تاریخ سفر رفت و برگشت، نوع هواپیما و ایرلاین مورد نظر و در نهایت انتخاب کلاس پروازی از کلاس اکونومی تا بیزنس کلاس و فرست کلاس که انتخاب میکنید بستگی خواهد داشت.

شما برای مشاهده قیمت و تهیه و رزرو بلیط کشورهای اروپا میتوانید با مراجعه به قسمت قسمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در صفحه اصلی همین وبسایت، با درج اطلاعات لازم پرواز مورد نظر، از قیمت و هزینه بلیط اروپا مطلع گردید.

معنی عبارت O.R در هتلهای تور اروپایی چیست؟

عبارت OR مخفف کلمه ONLY ROOM است که نشان از پرداخت هزینه اتاقه بدون سایر سرویس‌ های لازمه است.

مسافرین تور اروپا که احتیاجی به سرویس صبحانه یا هر وعده‌های غذایی دیگر و ترانسفر و... در هتل را نداشته باشند میتوانند سرویس OR را انتخاب کرده و هزینه های مسافرتی خود را کاهش دهند.

رزرو-هتل-اروپا

معنی عبارت B.B در هتلهای تور اروپا چیست؟

در زمان خرید تور اروپایی سرویس B.B را اگر انتخاب نمایید، هتل به همراه اتاق رزرو شده، سرویس صبحانه را هم در اختیار شما قرار خواهد داد.

عبارت BB مخفف کلمه BED AND BREAKFAST می باشد.

شما با انتخاب سرویس B.B در تور اروپایی فقط صبحانه را میتوانید در هتل میل کنید و برای نهار و شام باید هزینه جدگانه ی را پرداخت نمایید.

معنی عبارت H.B در تور اروپا چیست؟

عبارت H.B که بصورت کامل معنی کلمه HALF BOARD میباشد در تور اروپا در واقع شامل اتاق رزرو شده به همراه ۲ وعده غذایی صبحانه + نهار و یا وعده صبحانه + شام میباشد که بستگی به انتخاب شما خواهد داشت.

البته ناگفته نماند انتخاب صبحانه بعلاوه نهار یا وعده صبحانه یعلاوه شام به نوع سرویس دهی هتل و زمان حضور شما در تور اروپا در فصلهای مختلف سال و شلوغی و خلوتی هتل بستگی دارد.

رزرو-هتل-اروپا

معنی عبارت F.B در تور اروپا چیست؟

عبارت F.B که همان کلمه FULL BOARD میباشد معمولاَ در تور اروپا و هتلهای آن رایج میباشد، بصورتی که شما ۳ وعده غذایی صبحانه + نهار + شام را به همراه اتاق رزرو کرده اید که به این پکیج فول بورد اتلاق میشود.

البته در این نوع خرید تور اروپا سلایق هتلها در ارائه نوع غذا فرق داشته و شما باید در بدو ورود به هتل از زمانبندی سرویس غذا و ساعات آن با رزروشن هماهنگ کرده و مطلع باشید.

معنی عبارت ALL در تور اروپا چیست؟

سرویس ALL در تور اروپا در واقع سرویس تکمیل شده F.B یا همان فول بورد میباشد، بصورتی که در سرویس ALL شما علاوه بر دارا بودن ۳ وعده غذایی اصلی، میان وعده‌ و نوشیدنی های مختلف بهمراه مراسم ها و تفریحات هتل را به صورت رایگان میتوانید استفاده نمایید که به این سرویس ALL INCLUSIVE اتلاق میشود.

معنی عبارت UALL در تور اروپا چیست؟

سرویس UALL مخفف کلمه ULTRA ALL INCLUSIVE میباشد که در تور اروپا بیشتر در هتل‌ های ساحلی ارائه میگردد.

در سرویس UALL به شما صورت ۲۴ ساعته میتوانید از کلیه امکانات هتل که شامل ۳ وعده غذایی، نوشیدنی های مخصوص و رایج، میان وعده های مختلف، سرویس اتاق، استخر و ... استفاده نمایید بصورتی که دیگر نیازی برای بیرون رفتن از هتل خود نخواهید داشت.

بنابراین مسافرانی که عازم تور اروپایی میباشند، با انتخاب سرویس UALL از سفر خود نهایت استفاده را کرده و لذت سفر با تمامی امکانات در هتل را تجربه نمایند.

رزرو-هتل-اروپا

پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور در سال 1403:

عوارض خروج از کشور 1403

اگر شما تاکنون به دلایل مختلف گردشگری و تفریح، مسائل تجاری و بیزنسی، پزشکی و درمانی، زیارتی و... از کشورمان خروج کرده اید، قطعاً با کلمه عوارض خروج از کشور آشنایی کامل داشته و آن را هم پرداخت کرده اید.

شما برای سفر با تورهای اروپایی آژانس آهنگ پرواز مجبور به پرداخت عوارض خروج از کشور در سال 1403 میباشید.

افرادی که از پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور معاف میباشند

1- اولین گروهی که از پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور معاف میباشند و مجبور به پرداخت این هزینه نمیباشند کلیه خدمه کشتی و پروازی کشورمان میباشند.

2- متقاضیان سفرهای زیارتی در بازه زمانی اربعین که برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر میکنند هم از پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور معاف میباشند، البته اشخاصی که از طریق مرزهای هوایی به زیارت عتبات عالیات غیر از بازه زمانی اربعین مسافرت میکنند مبلغ ۴۵ هزار تومان را به عنوان عوارض خروج از کشور باید پرداخت نمایند، این مسافران در صورتی که از طریق مرز زمینی یا مرز آبی به زیارت عتبات عالیات در عراق یا سفر زیارتی به سوریه داشته باشند مبلغ ۱۵ هزار تومان مجبور به پرداخت هزینه عوارض خروجی میباشند.

3- دارندگان گذرنامه‌ های سیاسی و خدمت دارند هم جزوء اشخاصی هستند که از پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور معاف میباشند.

4- بیماران و افراد نیاز به درمان در خارج از کشور، که از شورای پزشکی وزارت بهداشت مجوز درمان و پزشکی در خارج از کشور دارا میباشند و همچنین جانبازان عزیز کشورمان که نیازمند به درمان و معالجه از خارج کشورمان میباشند هم از پرداخت عوارض خروجی معاف میباشند به علاوه همراه بیمار هم میتواند حدود ۴۰ تا ۶۰ % تخفیف عوارض خروجی بهره مند گردد.

5- در انتها دانشجویانی که ویزای تحصیل در خارج از ایران را دارند در صورتی که از آخرین ورود و بازگشت به ایران بیش از ۳ ماه گذشته باشد هم جزوء گروهای معاف از پرداخت عوارض خروج میباشند.

مبلغ عوارض خروج از کشور در سال 1403 برای مرتبه اول 520 هزار تومان، برای مرتبه دوم 780 هزار تومان و مرتبه سوم و به بعد 1،070 هزار تومان توسط دولت تعیین گردیده است .

جهت پرداخت اینجا را کلیک نمایید .

تور-ترکیبی-اروپا

تور هوایی اروپا 1403:

برای سفر به اروپا انتخاب مسیر سفر از نوع هوایی و یا زمینی جزوء مهمترین آیتم های تاثیرگذار در قیمت تور اروپا میباشد.

اگر تمایل به سفر هوایی و خرید بلیط ارزان قیمت را دارید باید با در نظر داشتن زمان سفر لو سیزن (low season) و های سیزن (high season) اقدام به خرید بلیط اروپا نمایید.

در تورهای هوایی اروپا قیمت هتلهای اروپا را هم مانند زمان خرید پرواز اروپا صبح به شب، با توجه به نرخ ارز باید در نظر داشته باشید که در ایام های سیزن (high season) قیمت هتل میتواند در انتخاب تعداد شبهای مسافرت شما تاثیرگذار باشد.

لیست آفرهای تور اروپا از تهران و همه شهرهای ایران 1403:

خرید تور هوایی 14 روزه اروپا از همه شهرهای ایران با پرواز داخلی و خارجی برای شما امکان پذیر میباشد، بصورتی که شما تور یک هفته ی کامل اروپا خود را با بهترین قیمت از آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز خریداری کرده و اگر شهر سکونت شما جزوء شهرهایی که دارای فرودگاه بین المللی و بزرگ در ایران باشد میتوانید از همانجا به اقصی نقاط قاره اروپا سفر کرده و دیگر به تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی مراجعه نکنید.

برای مثال ارزانترین تورهای دور اروپا و اروپا گردی از تبریز از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز و با ترکیش ایرلاین انجام میشود، تور اروپا از ارومیه از فرودگاه بین ‌المللی شهید باکری ارومیه برگزار میشود، تور اروپا از اهواز از فرودگاه بین‌المللی اهواز و همچنین تور اروپا از تهران و از فرودگاه بین المللی امام خمینی، تور اروپا از مشهد و از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد اجرا میشود، تور اروپا از یزد و از فرودگاه شهید صدوقی یزد، تور اروپا از ساری و از فرودگاه بین‌المللی ساری، تور اروپا از کرمانشاه و از فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه، تور اروپا از شیراز و از فرودگاه بین‌المللی شیراز، تور اروپا از ایلام و از فرودگاه بین‌المللی ایلام، تور اروپا از اصفهان و از فرودگاه بین‌المللی اصفهان انجام میگیرد، تور اروپا از کیش و از فرودگاه بین‌المللی کیش, تور اروپا از قشم، تور اروپا از رشت و از فرودگاه بین‌المللی رشت، تور اروپا از کرمان، تور اروپا از کردستان، تور اروپا از کرج و از فرودگاه بین‌المللی پیام کرج, تور اروپا از بندرعباس و از فرودگاه بین المللی بندرعباس، تور اروپا از کرمان و فرودگاه بین المللی کرمان قابل مسافرت بوده و این کار شما را در جهت صرفه جویی زمانی و کوتاه کردن مسیر مسافرت و همچنین یک تور اقتصادی ارزان اروپا و داشتن سفری راحت برقرار خواهد کرد.

۱۰ نکته مهم در سفر گردشگری با تور اروپا:

1- پاسپورت تنها مدرک هویتی و شناسایی شما در مسافرت میباشد. از همراه داشتن و همراه بردن پاسپورت نیز در خارج از هتل تا جای ممکن خودداری نمایید.

2- به هیچ عنوان کلیه پولهایتان را با خود همراه نبرید، چون در تمامی اتاقهای هتل‌ها گاوصندوق رمزدار برای نگهداری پولهای شما وجود دارد که امن میباشد. ( علی الخصوص هتلهای 5 ستاره ) بخاطر داشته باشین در بدو ورود رمزگذاری کنید و با خیال راحت استفاده نمایید.

3- در رستورانهای، مغازه های، فروشگاه ها و همچنین در لابی هتل و رستوران هتل و سر صبحانه وسایل شخصی مانند موبایل و کیف و وجه نقد را روی میز قرار ندهید.

4- لطفاَ بیزنس کارت هتل و آدرس و شماره تلفن هتل بهمراه کپی پاسپورت را در جیب فرزندان خود قرار دهید، تا در صورت گم شدن مشکلی بابت این موضوع بوجود نیاید.

5- اماکن توریستی شهر‌های توریستی اروپا و ایستگاه‌های اتوبوس مترو مکان مناسب برای سارقین و جیب برهای در کمین نشسته توریستها میباشد که این مورد هم باید بسیار مورد توجه شما قرار بگیرد.

6- با اشخاصی که خواهان بازرسی کیف شما هستند حتی بعنوان پلیس، به هیچ وجه همکاری نکنید، چون اکثر این افراد سارق هستند و در قالب لباس پلیس از توریستها سرقت میکنند.

7- اگر زبان خاصی را بلد نیستید که در اروپا به شما کمک نماید، دانستن کلمات و عبارات و اصطلاحات زبان انگلیسی شما را در سطح شهر و فروشگاها و... بسیار کمک کرده و مشکل گشا خواهد بود.

8- مرکز شهرهای اروپا جزوء کوچه ها و خیابان های تو در تو میباشد که باعث سردرگمی میگردد، خواهشمند است حتماَ با گروه تور حرکت کنید و به علايم توجه نمایید.

9- از بار دستی کیف و کوله پشتی و ساک خود مراقبت کنید، بخصوص در اماکن عمومی مانند پارک مترو و فروشگاه ها و موزه ها، چون پلیس‌ها به وسایل رها شده دقت کرده و جمع اوری میکنند و این موضوع زمان شما را در سفر اروپا کلی هدر خواهد داد.

10- لازم به ذکر است اکثر کوچه ها و خیابان‌های اروپا باریک و تنگ بوده و تردد اتوبوس در مکانهای توریستی شهرهای اروپا غیر ممکن میباشد، لذا پوشیدن کفشهای مناسب در زمستان و تابستان جزؤ ملزومات واجب سفر میباشد.

تور-ترکیبی-اروپا

بلیط هواپیما اروپا 140۴، ساعات پروازی کشورهای اروپایی، نوع ایرلاین‌ کشورهای اروپایی، مستقیم یا غیرمستقیم بودن پرواز کشورهای اروپایی = تاثیر مستقیم در هزینه تور اروپا ارزان:

ارزانترین پرواز اروپا با ایرلاین های ایرانی و خارجی و خرید آنلاین بلیط هواپیما اروپا چارتر

شما برای رزرو و خرید ارزان و مقرون بصرفه ترین و ارزانترین بلیط هواپیما و تور اروپا تعطیلات عید فطر، باید ابتدا نوع ایرلاین و ساعات پروازی و زمان ترانزیت را که بسیار تاثیرگزار در قیمت پرواز اروپا و تور اروپا هستند را در نظر بگیرید.

جای بسی خوشحالیست که از چند شهر ایران به سمت اروپا پرواز غیر مستقیم وجود داشته و این کار شما را راحت کرده است. درست است که پرواز مستقیم به اروپا برای شما از لحاظ قیمت، زمان خیلی بصرفه تر خواهد بود، اما مجبوراَ از شهرهای ایران بسمت اروپا پرواز غیر مستقیم باید رزرو و خریداری نمایید. این را در نظر داشته باشید قیمت پرواز غیرمستقیم تهران اروپا حدوداَ ۵۰ درصد از پرواز مستقیم تهران اروپا گرانتر خواهد بود.

گذشته از این‌ موضوع، ساعتهای پروازی هم در قیمت تور اروپا ارزان مجدداَ تاثیر خواهد داشت. معمولاَ بهترین قیمت بلیط اروپا، خرید ساعات پروازی شب میباشد، که میتوان تاثیر مستقیم آن را در تور اروپا مشاهده نمود. ناگفته نماند قیمت بلیط ایرلاین‌های خارجی از قیمت بلیط ایرلاین‌های ایرانی بعلت یک توقف (ترانزیت) در کشور مقصد ایرلاین مربوطه گرانتر می‌باشد، مگر اینکه از فرودگاه بین المللی امام خمینی پرواز مستقیم اروپا تهیه نمایید.

تور لوکس اروپا، تور لاکچری اروپا 1404:

تور لاکچری و لوکس اروپا تفاوت قابل محسوسی در مقایسه با تور اکونومی و اقتصادی اروپا را خواهد داشت. هزینه های شما بالاتر خواهد رفت اما کیفیت تور و مسافرت اروپایی شما هم متفاوت خواهد بود.

غالباً درجه هتلها در اروپا، ۴ ستاره و کیفیت آنها متوسط رو به پایین هستند و شما انتظارات را برآورده نخواهند کرد. توصیه ما این است حتماً برای لاکچری کردن سفر اروپایی خود هتل ۵ ستاره رزرو کنید، که حدوداً شبی باید ۲۰۰ الی ۴۰۰ یورو برای هر نفر پرداخت کنید، ترانسفر VIP بگیرین و با ماشین کلاسیک و روز اروپا مسیر فرودگاه تا هتل را طی نمایید. پرواز بیزنس کلاس خریداری کنید تا مسیر ۴:۳۰ الی ۵ ساعته از تهران تا اروپا را (پرواز مستقیم) در کمال آرامش استراحت کنید و از سرویس های ویژه غذایی و نوشیدنی ها و دسرهای مختلف در طول مسیر بهرمند شوید تا زمان سفر برای شما آزار دهنده نباشد.

رویای سفر لاکچری و تور لوکس اروپایی دور از دسترس نخواهد بود مگر اینکه سر کیسه را شل کرده و برای دلتان خرج کنید. البته داشتن تور لیدر شخصی هم میتواند کمک شایانی در تفریحات روزانه شما داشته باشد، با هزینه روزانه حدود 13۰ تا ۱۶۰ یورو میتوانید یک تور لیدر اختصاصی و در اختیار داشته باشین تا از سفر لوکس اروپا خود کمال استفاده را برده باشید.

تور-اروپا-آهنگ-پرواز

فاصله هوایی تهران تا اروپا چقدر است؟

طول مسیر پرواز مستقیم تهران اروپا حدود 5 الی 5:30 ساعت در مسیر رفت و 4:30 الی 5 ساعت در مسیر برگشت میباشد که کم و زیاد بودن زمان آن به شرایط آب و هوایی بستگی دارد.

البته با پروازهای غیر مستقیم مانند ترکیش، بابت ترانزیت در فرودگاه کشور رابط، حداقل 3 الی 5 ساعت را هم باید به این زمان اضافه نمایید.

مزایای خرید تور لحظه آخری اروپا:

یکی از فواید خرید تورهای لحظه آخری اروپا عدم تفاوت کیفیت تور لحظه آخری با تورهای خرید عادی میباشد، یعنی شما در هواپیما نشسته اید و با خوش شانسی تور لحظه آخری اروپا را خریداری کرده اید و پرداختی شما با مسافران همسفر که حداقل 1/5 برابر شما پرداخت کرده اند متفاوت خواهد بود که این اولین و برترین مزیت تور لحظه آخری اروپا میباشد و شما آن بدست آورده اید و این کام شما را با لذت خرید ارزان قیمت تور اروپا ، جوری دیگر شیرین خواهد کرد.

معایب خرید تورهای لحظه آخری اروپا:

باید چمدان ها را ببندید و آماده سفر باشید چون هر لحظه ممکن است از آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در سعادت آباد تهران با شما تماس بگیرند و بلیط و هتل تور آفری لحظه آخری اروپا شما را که از قبل سفارش داده اید را برایتان ارسال کنند که در این صورت شما باید آماده باشید و سریع خودتان را به فرودگاه برسانید.

خوش شانس باید باشید که یک هتل خوب و لاکچری در تور لحظه آخری اروپا دقیقه ۹۰ تخفیف خوبی خورده باشد و برایتان فرش قرمز پهن کند و با حداقل قیمت هتل از شما پذیرایی نماید، وگرنه در تور لحظه آخری ارزان دیگر حق انتخابی وجود ندارد و شما مجبورید با بعضی کم و کاستی ها کنار بیایید.

تور-اروپا-آهنگ-پرواز

قیمت تور لحظه آخری اروپا به چه آیتم هایی ارتباط دارد؟

قیمت تورهای لحظه آخری اروپا به چند فاکتور مهم بستگی دارد که میتواند تاثیر مستقیم در خرید تور لحظه آخری ارزان اروپا شما داشته باشد.

طول مسیر پروازی، نوع هواپیمای تور، قیمت بلیط، درجه هتل و همچنین تایپ اتاق و خدمات تور اروپا جزؤ اقلام تخفیف دار تور شما محسوب میشود که با ۱۰ الی ۴۰ درصد تخفیف، میتواند لقب تور لحظه آخری اروپایی را در خرید شما پر رنگ نماید.

البته تکمیل شدن یا نشدن تور اصلی ترین دلیل ارزان بودن آن میباشد، که در هر صورت خدمات تور یکسان خواهد بود و تفاوتی با سایر همسفران، حتی اگر گرانتر از شما خریده باشند هم نخواهد داشت.

قانون و هزینه کنسلی تور لحظه آخری اروپا

معمولاَ پرواز و هتل تورهای لحظه آخری اروپا چارتری بوده و طبق قانون هزینه در تورهای چارتری هم غیر قابل بازگشت میباشد و مبلغی به شما عودت نخواهد شد، که این بزرگترین عیب تور چارتری لحظه آخری اروپا بشمار میرود.

پس باید در خرید تور لحظه آخری ارزان قیمت اروپایی در نظر داشته باشین در صورت کنسلی تور توسط شما، کل هزینه سوخت خواهد شد.

خدمات تور اروپا، باب میل مسافران

گشت شهری.

ویزای شینگن اروپا.

تور لیدر فارسی زبان.

راهنمای محلی با تجربه.

بلیط رفت و برگشت هواپیما اروپا.

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی.

ترانسفر بین شهری (در تورهای ترکیبی)

رزرو هتل ۳ و ۴ و ۵ ستاره با صبحانه بوفه

بیمه مسافرتی با پوشش ۵۰ هزار یورویی و مناسب با مدت اقامت در اروپا

تور لحظه آخری اروپا

تور لحظه آخری اروپا

همه ما بی شک اسم تور لحظه آخری ارزان اروپا شنیده ایم در واقع تور لحظه آخری اروپا به توری گفته می شود که تور قیمت آفر می گذارند و یا هتل های اروپا روی قیمت هتل تخفیف میگذارند که قیمت تور اروپا پایین می آید یا اینکه ایرلاین های تور اروپا تعداد محدودی جای خالی داشته باشند که قیمت بلیط ارزان اروپا به شما ارائه دهند که به این سه اصل می گویند تور لحظه آخری اروپا که فقط آژانس هایی که مجری مستقیم تور 20 روزه دوره اروپا هستند. یک پیشنهاد ویژه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری و کارگزار اصلی تور اروپا برای شما مسافران عزیز تور اروپا ارزان را با خدماتی لوکس و ویزای شینگن اروپا رایگان رزرو میکند.

ارزانترین-تور-اروپا

شرایط اخذ ویزای شینگن اروپا

ویزا شینگن اروپا

آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز از آژانس های معتمد سفارت کشورهای اروپا بوده و مفتخر به اخذ ویزا شینگن توریستی اروپا با بالاترین درصد صدور ویزا شینگن رایگان اروپا در قالب تور اروپا و همینطور انجام تمامی خدمات اخذ ویزا شنگن تضمینی اروپا اعم از تعیین وقت سفارت اروپا، مشاوره در خصوص تهیه مدارک مورد نیاز ویزای اروپا، رزرو هتل و بلیط هواپیما با نرخی بسیار پایین تر از آژانس های همکار انجام می دهد.

تور اقساطی اروپا 2025:

تور اروپا با شرایط اقساطی

پرداخت هزینه های هتل آن هم با محاسبات و افزایش قیمت نرخ دلار و نرخ یورو، امروزه تبدیل به بزرگترین دغدغه و معضل برای مسافران تور اروپا شده و تصمیم گیری برای سفر به اروپا را سخت کرده است.

آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خرید تور اقساطی اروپا را برای شما مهیا ساخته و هزینه هتل و خدمات در تور اروپا را بصورت اقساط ۴ الی ۱۰ ماهه از شما چک صیادی دریافت خواهد کرد.

توجه داشته باشید که شما هزینه ریالی پرواز را باید نقداً پرداخت نمایید و برای پرداخت اقساط تور اروپا، چک شخص مسافر یا همراه مسافر مهمترین فاکتور برای خرید تور اروپا اقساطی میباشد.

هیچ تفاوتی در ارائه خدمات تور اروپا از نظر درجه و تایپ هتل اقامت اروپا، مراحل اخذ ویزا اروپا، ضمانت بازگشت از سفر اروپا و همچنین خدمات تور اروپا با تورهای معمولی (خرید نقدی تور اروپا) وجود نداشته و تنها تفاوت در مراحل پرداخت هزینه های تور میباشد.

در سفر به اروپا چگونه سیم کارت تهیه کنیم؟

در اغلب نقاط شهرهای اروپا دسترسی به اینترنت وجود دارد. شما با یک جستجوی ساده در قسمت وای فای (WIFI) گوشی تلفن همراه میتوانید به اینترنت رایگان عمومی شهرهای اروپا وصل شده و از آن استفاده نمایید، البته با حجم خیلی محدود.

برای اینکه همیشه اینترنت همراه پر سرعت داشته باشید لازم هست که یک سیم کارت مسافری تهیه نمایید تا دغدغه ی برای اینترنت و ارتباطات نداشته باشید.

به هیچ عنوان در ابتدای ورود به فرودگاه کشورهای اروپا سیم کارت نخرید، چون باید مبلغی معادل چندین برابر از داخل شهر باید بابت سیم کارت اروپایی پرداخت نمایید و این میتواند اولین رکب خوردن شما در کنترل هزینه های سفر به اروپا تلقی شود.

روشهای خرید تورهای اروپا

1- خرید آنلاین تور اروپا 

برای خرید تور اروپا بصورت آنلاین، شما میتوانید با ورود به سایت فروش آنلاین آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز، تور موردنظر خود را رزرو و خریداری نموده و از تخفیف ویژه 2/5 درصد بابت خرید آنلاین تور اروپا بهرمند شوید.

2- خرید تلفنی تور اروپا

دومین روش خرید تورهای اروپا خرید بصورت تلفنی میباشد، شما در این روش کافیست با کارشناسان بخش تور آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز تماس گرفته و با ارسال مدارک خود از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی و پس از مشاوره و راهنمایی، تور اروپا را خریداری نمایید.

3- خرید حضوری تور اروپا:

سومین روش خرید تور اروپایی خرید بصورت حضوری میباشد، شما با جستجوی آدرس آهنگ پرواز در اپلیکیشن گوگل مپس (Google Maps) یا اپلیکیشن ویز (Waze) و یا با جستجو در بخش درباره ما در منو اصلی سایت، با مراجعه به دفتر آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز نسبت به خرید حضوری تور اروپا اقدام نمایید.

آدرس رستوران های ایرانی در اروپا:

برای رفتن به رستوران ایرانی در اروپا با یک جستجوی ساده در گوگل به راحتی میتوانید بهترین رستورانهای ایرانی در کشورهای اروپا را پیدا کرده و در فراسوی آبهای ایران نیز از طعم غذاهای بینظیر سنتی ایرانی لذت ببرید.

لازم به یادآوری هست از طریق تور لیدرهای آژانس هواپیمای آهنگ پرواز پیدا کردن رستوران ایرانی در شهرهای اروپا نیز به راحتی امکان پذیر میباشد.

پیش از سفر به اروپا به این نکات توجه داشته باشید

۱- پیش از خرید تور اروپا و یا بلیط هواپیما تهران اروپا، حتما تاریخ انقضای پاسپورت را خود چک بفرمایید. حداقل اعتبار ۶ ماهه پاسپورت از شروع سفر برای خروج از ایران ضروری میباشد.

۲- وسایل و اشیاء غیر مجاز و ممنوعه در پرواز اروپا را از سایت ایرلاینی که بلیط تهیه کرده اید را بررسی نمایید.

۳- مقدار بار مجاز را میتوانید از سایت ایرلاینی که با آن پرواز به اروپا را خریداری کرده اید، بررسی نمایید و یا اینکه از روی بلیط هواپیما اروپا هم قابل تشخیص میباشد.

۴- وضعیت آب و هوایی را در طول مدت زمانی که در اروپا اقامت خواهید داشت را بررسی نمایید و لباس‌های مناسب فصل همراه داشته باشید.

۵- پول خود را از صرافی‌های معتبر (Currency Exchange office) داخل شهر یا فرودگاه تبدیل به دلار یا یورو کنید.

۶- در صورتی که داروی خاصی مصرف میکنید حتماَ نسخه پزشک را همراه خود داشته باشید.

۷- از آژانس هواپیمایی که تور تهران اروپا را خریداری می‌کنید حتما بیمه مسافرتی خود را دریافت نمایید. بیمه مسافرتی در اروپا یکی از موارد ضروری سفر میباشد، چون در صورتی که دچار حادثه‌ای شوید هزینه‌های درمان را بیمه صورت کامل و رایگان تقبل می‌کند، هزینه‌های درمان در اروپا بالاست و در صورت داشتن بیمه مسافرتی در اروپا مشکلی از بابت نخواهید داشت.

۸- علاوه‌ بر بازدید از جاذبه های توریستی و گردشگری اروپا، افراد زیادی برای خرید به مراکز خرید اروپا مراجعه می‌کنند. با آگاهی و اطلاعات از مراکز خرید ارزان اروپا، میتوانید هزینه‌های خریدتان را تا حد امکان کاهش دهید، ضمناَ اطلاع از مکان و زمان حراج‌ها هم کمک‌تان خواهد کرد.