تور آسیایی 1403

تورهای خارجی ارزان قیمت آسیایی 2025: رزرو و خرید پکیج بهترین و ارزانترین قیمت تور ویژه آسیایی 2025 به صورت اقساط و خرید ارزان ترین بلیط هوایی آسیایی به تهران و بلیط پرواز چارتر هواپیما شهرهای تهران به آسیایی و برنامه ریزی سفر رویایی و بیادماندنی به کشورهای خارجی با تورهای هوایی لوکس وی آی پی آسیایی و گشتهای تاریخی و تفریحی شاد بی نظیر و مرتب به همراه راهنمای محلی فارسی زبان و تور لیدر آسیایی با تخفیف تور ارزان آسیایی هوایی بصورت تورهای شهری گروهی و انفرادی با بلیط هواپیما ارزان قیمت خارجی و رزرو تور آسیایی و بهترین قیمت تور آسیایی 1404 و تور آسیایی هوایی به انضمام بازدید از مکانهای دیدنی آسیای شرقی و اماکن تفریحی گردشگری آسیا و دانستنیهای گردشگری مفید و ضروری درباره تورهای ترکیبی آسیایی و در رابطه با شرایط پکیج تور آسیایی و سفرهای تورهای لحظه آخری آسیایی ارزان قیمت و رزرو هتل در تورهای اسیایی و تور هوایی ارزان آسیایی را در این صفحه مشاهده خواهید کرد، پس با ما همراه شوید و از قیمت و هزینه و خدمات تور آسیای شرقی و تور کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتر بدانید تا ارزانترین تور و کم هزینه ترین روش سفر با تور آسیایی هوایی را انتخاب نموده و از یک مسافرت کم هزینه و تور خیلی ارزان قیمت خانوادگی و بین المللی آسیایی ارزان لذت ببرید.

راهنمای کامل شرایط و هزینه سفرهای آسیایی

خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما کشورهای قاره آسیا:

بهترین بلیط پرواز کشورهای آسیایی و ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران به کشورهای آسیایی و همچنین بهترین قیمت بلیط کشورهای آسیایی به تهران لحظه آخری چارتر و سیستمی با ایرلاین های ترکیش ایر و امارات ایرلاین و قطر ایرویز در سامانه فروش آنلاین آژانس آهنگ پرواز اینترنتی و با کارت شتاب و همچنین با پشتیبانی 24 ساعته و استرداد آنلاین فوری در کمترین زمان را با اطمینان خریداری نمایید.

رزرو آنلاین هتل آسیایی:

در وبسایت فروش آنلاین هتلهای آسیایی آژانس آهنگ پرواز، شما براحتی می‌توانید رزرو آنلاین ارزانترین و بهترین هتل های آسیایی از 1 تا 5 ستاره و لوکس در مرکز شهر و با دسترسی به مراکز خرید، هتل آپارتمان، هتلهای ساحلی و ریزورت ها، سوئیت های ارزان و هاستل را براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو و خریداری نمایید

قیمت تورهای خارجی آسیایی ارزان هوایی + ارزانترین تور آسیایی

تور آسیایی ارزان قیمت 1404: اگر بخواهیم درباره تورهای مسافرتی خارجی هوایی و زمینی آژانس مسافرتی و هواپیمایی و گردشگری آهنگ پرواز در سعادت آباد تهران صحبت کنیم، تور آسیایی ترکیه استانبول و تور آسیایی ترکیه انتالیا و تور آسیایی آنکارا ترکیه، تور آسیایی مارماریس ترکیه، تور آسیایی بدروم ترکیه، تور آسیایی ازمیر ترکیه و تور آسیایی کوش آداسی تور آسیایی ترکیه، تور آسیایی آلانیا ترکیه یک سفر لوکس از بهترین کشورهای آسیایی و تور آسیایی تایلند، تور آسیایی مالزی، تور آسیایی هند، تور آسیایی دبی، تور آسیایی ارمنستان، تور آسیایی مالدیو، تور آسیایی کره جنوبی، تور آسیایی ژاپن، تور آسیایی گرجستان، تور آسیایی باکو آذربایجان و تور آسیایی مالدیو یک تجربه عالی از سفر به آسیا را برای شما خواهد بود. در این سفرهای شما به ملت ها و فرهنگ های آسیایی و کشور های با تاریخی غنی آشنا خواهید شد.

رزرو آنلاین و اینترنتی تور، هتل و بلیط و آنلاین تور ارزان آسیایی + قیمت تور لحظه آخری آسیایی 1404 + آفر تور آسیایی

تور ارزان آسیایی + آفر تور آسیایی 1404 با هواپیما: معمولا و قطعاَ ما با جستجو تور آسیایی 1404 در موتور جستجوی گوگل ( google )، بدون شک کلمه تور لحظه آخری ارزان آسیای یا تور ارزان آسیای لحظه آخری و بلیط لحظه آخری آسیایی را بارها دیده و شنیده ایم، در حقیقت تور لحظه آخری یا تور ارزان قیمت آسیایی و یا تور آفر خورده آسیایی به تورهایی اطلاق میشود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای یک تور تکمیل نگردیده و فروشنده یا برگزار کننده تور در جهت جلوگیری از ضرر، مجبوراً قیمت تور را با تخفیف به متقاضی ارایه میکند که در این صورت قیمت تور آسیای با این شرایط پایین خواهد آمد. یا اینکه ایرلاین های تور آسیای تعداد محدودی صندلی، یا جای خالی موجود داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به ارایه قیمت بلیط ارزان آسیای به شما خواهند شد، که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری آسیای یا تور ارزان آسیای گفته خواهد شد. این اتفاق معمولاً در آژانس هایی که مجری مستقیم تور آسیای هستند انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و متاسفانه سیاسی تاثیرات فراوانی را در اجرا و قیمت تور آسیای خواهد داشت. معمولاً اوایل هفته ها و همچنین نیمه دوم فروردین ( بعد از تعطیلات نوروزی 1404 ) و همچنین مهر ماه هم بعلت بازگشایی مدارس بهترین زمان برای سفر ارزان آسیایی هستند. البته شما از بعد از ژانویه 2025 یعنی اوایل بهمن تا اواسط اسفند ماه هم میتوانید از تور ارزان آسیایی بهره لازم را ببرید.

اما یک پیشنهاد ویژه: آژانس هواپیمایی و مسافرتی آهنگ پرواز مجری مستقیم و اصلی تور آسیای برای شما مسافران عزیز تور آسیای ارزان قیمت را با خدماتی بی نظیر و لوکس و همچنین اخذ ویزای کشورهای آسیای رزرو و اجرا مینماید .

قیمت تور آسیایی 1403 + پیش خرید تور آسیایی + هزینه تور آسیایی

تضمین بهترین قیمت تور مسافرتی آسیایی 1404: یشترین لذت و هیجان سفر خارجی ارزان با تور آسیایی هوایی در ابتدای آن با خرید یک تور ارزان قیمت آسیائی هوایی شروع میشود، بنابراین یکی از پیشنهاد های ما پیش خرید تور ارزان آسیایی با بهترین و ارزانترین قیمت مناسب تور آسیایی است، در واقع پیش خرید هوایی خارجی تور یعنی اینکه شما حداقل ۲ الی ۳ ماه قبل تر از تاریخ سفر تور آسیا خود را رزرو و خرید نمایید ، که در این صورت قیمت سفر با تور آسیا برای شما ارزانتر خواهد بود ، این را هم باید در نظر بگیرید که پیش خرید تور آسیایی و قیمت تور آسیا ارزان و لوکس را باید از یک آژانس مسافرتی معتبر استعلام و خرید نمایید . آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم و کارگزار تورهای آسیایی با کادر متخصص و مجرب خود توانسته در پکیج خود قیمت تورهای هفتگی آسیا را ارزان و مناسب با خواسته های مسافرین تور داخلی و با خدماتی ویژه به شما عزیزان ارائه نماید.

تورهای ارزان آسیایی آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز:

ارزانترین تورهای آسیایی 1404 اعم از تور آسیایی استانبول، تور آسیایی آنتالیا، تور آسیایی ترکیه، تور آسیایی ازمیر، تور آسیایی آنکارا، تور آسیایی کوش آداسی، تور آسیایی مارماریس، تور آسیایی بدروم، تور آسیایی دبی، تور آسیایی باکو، تور آسیایی تایلند، تور آسیایی مالزی، تور آسیایی ارمنستان، تور آسیایی گرجستان، تور آسیایی هند، تور آسیایی هندوستان، تور آسیایی ایروان، تور آسیایی تفلیس، تور آسیایی مالدیو، تور آسیایی بالی، تور آسیایی باتومی، تور آسیایی بانکوک، تور آسیایی پاتایا، تور آسیایی سنگاپور، تور آسیایی کوالالامپور، تور آسیایی قطر، تور آسیایی عمان، تور آسیایی لبنان، تور آسیایی ترکیبی، تور ترکیبی آسیا ، تور آسیا شرقی، تور آسیا ترکیبی، تور اسیا گردی و تور آسیای شرقی از مجموعه تورهای ارزان آسیایی آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در ایران میباشد. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خدمات ویژه ی را برای تور ماه عسل آسیایی برای عروس و دامادهای عزیز از لحاظ قیمت تور و خدمات مازاد بعنوان هدیه ی ناقابل عروسی در نظر گرفته است .

تورهای آسیایی نوروز 1404 + تور آسیایی ارزان لحظه آخری :

تورهای نوروزی خارجی آسیایی 1404: قاعدتاً برنامه ریزی برای سفر در تعطیلات و مسافرت در ایام عید نوروز آن هم از نوع آسیایی سختی و روند خاص خود را خواهد داشت که شما باید از پیش آن را ارزیابی و آنالیز کرده باشید. گرفتن ویزای در تورهای آسیایی ۱۴۰4 اولین مرحله سخت برای تور آسیا خواهد بود. مسافران و متقاضیان برای خرید پکیج تور نوروزی آسیایی ۱۴۰4 و اطلاع از قیمت تورهای ارزان آسیایی نوروز 1404 میتوانند با پکیجها و تورهای آژانس مسافرتی آهنگ پرواز، که از هم اکنون آماده پیش فروش با کمترین قیمت تور آسیایی عید نوروز 1404 برای متقاضیان و مسافران دوستار تور آسیا میباشد تماس گرفته و تور مورد نظر خود را با راهنمایی کارشناسان ما انتخاب نمایند. تعطیلی مدارس و مشاغل در ایام نوروز و همچنین هوای مطلوب بهاری در کشورهای آسیایی سرسبز میتواند مهمترین دلیل انتخاب تور آسیایی برای مسافرت در ایام عید نوروز 1404 باشد.

شما میتوانید از هم اکنون با مقایسه خدمات تور آسیا نوروز 1404 و همچنین قیمت تور آسیا نوروز 1404 آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با سایر آژانس های بازار تور ایران، بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ بفرمایید.

تور اقتصادی آسیایی یا تور کم هزینه آسیایی:

تورهای اقتصادی یا تور کم هزینه آسیایی معمولاً به تورهایی که جنبه تجاری و بیزنسی دارند اتلاق میشود. اکثر بازرگانان و تجار که مجبوراً و در راستای تجارت به تور آسیایی سفر میکنند میتوانند با کاهش هزینه های خود یک سفر اقتصادی و مقرون به صرفه تور آسیایی برای خود تهیه نمایند، با این تفصیل که در نظر بگیریم یک تور ۲ یا ۳ روزه آسیایی قطعاً کفاف کارهای شما را خواهد داد و شما میتوانید با تهیه هتل ۲ و یا ۳ ستاره در نزدیکی مکانی که شما به آنجا رفت و آمد خواهید داشت امورات خود را رتق و فتق نمایید، چون معمولاً در تورهای اقتصادی و تجاری آسیایی شما برای گردش سفر نکرده اید و درجه هتل و کیفیت از نظر امکانات و لوکیشن زیاد مد نظر و مورد توجه شما نخواهد بود، برای مثال شما در سفر آسیایی هستید و هتلهای آسیایی هم که کلاً در منوی خود صبحانه را سلف میکنند و شما ناهار و شام را هم باید بیرون....، حالا هزینه تاکسی و ایاب و ذهاب را هم اضافه کنیم، قاعدتاً هزینه ها سرسام آور خواهد بود و با ریال ما همخوانی نخواهد داشت.

پس مشاوره و همفکری در یک سفر اقتصادی و کم هزینه آسیایی که از ملزومات سفر آسیایی شما میباشد و میتواند کمک بزرگی در جهت کم کردن هزینه های تور ارزان قیمت آسیایی برای شما تلقی گردد.

کارگزار رسمی تور آسیایی و آژانس مجری مستقیم تور آسیایی :

کارگزار تورهای آسیایی و مجری تورهای آسیایی: جالب است بدانید آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم تور آسیایی و کارگزار رسمی تورهای ۱ شب و ۲ روزه آسیایی در ایران با سال ها تجربه حرفه ای و کادر مجرب خود در خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های گردشگری و مخصوصا اجرا کننده تورهای آسیایی، افتخار می کند تا از شروع مسیر تا انتهای مسیر سفری بیاد ماندنی و شاد را برای شما فراهم کند. و در زمینه هزینه ها نگران قیمت تور آسیایی نباشید، چون تیم آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با ارائه تور لحظه آخری آسیایی و با پکیج کامل خدمات خود، شرایطی ویژه را برای شما محیا میکند تا به همراه کمترین و ارزانترین هزینه در سفر تور آسیا، بیشترین لذت را با آرامش خاطر داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

رزرو هتل آسیایی 1404:

ارزانترین قیمت هتلهای 3 ستاره و 4 ستاره و 5 ستاره آسیایی 1403: برای خرید هتل ارزان قیمت و رزرو هتل خارجی در تورهای آسیایی همه ما به فکر این هستیم که چه هتلی را در تور آسیایی انتخاب کنیم و یا بهترین قیمت هتل های تورهای آسیایی از نظر درجه کیفیت هتل چگونه میباشند. برای این که شما بتوانید بهترین قیمت هتل را در شهرهای توریستی دلخواه آسیایی انتخاب کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید، هتلی که در تور آسیایی خود انتخاب میکنید در کدام منطقه از شهر قرار دارد و چه خدماتی از نظر پذیرایی، خدمات، منو غذایی، گشت مفرح رایگان، ترانسفر فرودگاهی ( VIP ) دارد؟ مورد بعدی کیفیت اتاقهای آن از نظر سایز تخت، کیفیت تشک تخت، متراژ اتاقها میباشد، برای داشتن یک تور آسیایی ارزان با هتل لوکس و لوکیشن مناسب در مرکز شهر، باید به این چند نکته توجه داشته باشید، و اگر فرصت کافی برای جستجو درباره هتل خود در تور ارزان آسیایی را ندارید، کارشناسان ما با اعلام تمامی جزئیات هتل های ارزان شهرهای آسیایی، شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی خواهند نمود.

رزرو آسان تور ارزان آسیایی در سایت آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز :

تور هوایی لبنان 1404: آژانس هواپیمایی و مسافرتی و جهانگردی آهنگ پرواز از بهترین آژانس های هواپیمایی و مسافرتی در ایران و تهران برای تسهیل در رزرو و خرید آنلاین هتل آسیایی و دریافت آنی واچر هتل، بلیط هواپیمای آسیایی، بیمه مسافرتی، تلاش فراوانی را انجام داده و توانسته تمامی خدمات مسافرتی در تورهای هوایی آسیایی را با بهترین و ارزانترین نرخ های موجود در بازار گردشگری، با کلیه پروازهای داخلی و خارجی و ارزانترین و لوکس ترین هتل های آسیایی با قیمت ارزان در اختیار شما قرار دهد . یکی دیگر از ویژگی های سایت آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز این است که مشخصات هتل مورد نظر شما از نظر کیفیت، خدمات هتل و لوکیشن و با ارائه توضیحات در سایت قرار داده شده است، کافیست فقط هتل مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده و بر روی آن کلیک نماید تا تمامی مشخصات برای شما نمایش داده شود و اگر هتل مد نظر شما در سایت یافت نشد و یا پروازی که شما میخواهید در سایت وجود نداشت، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با بهترین قیمت بلیت چارتری هواپیما آسیایی و هتل ارزان قیمت و خدمات مورد نظر را برای شما رزرو نمایند.

منظور از بیمه مسافرتی تورهای آسیایی چیست ؟

خرید آنلاین بیمه نامه مسافرتی تور آسیایی: در زمان رزرو و خرید تور آسیایی پرسنل آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بیمه نامه مسافرتی را همراه با واچر هتل آسیایی و بلیط هواپیمای آسیایی به شما تحویل خواهند داد. بیمه نامه مسافرتی چیست؟ بیمه نامه مسافرتی در اصل پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه شده که پس از آغاز سفر به خارج بروز می دهد و یا عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که مبتلا به آن یا آغاز آن پس از آغاز سفر به خارج بوده و باعث درخواست امداد از طرف بیمه شده یا نمایندگان وی شود. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز بیمه نامه اختصاصی برای تورهای آسیایی به شما ارائه میدهد که سقف ارزش آن بالاتر از شرکت های مسافرتی دیگر میباشد.

قیمت و هزینه بلیط هواپیما به کشورهای آسیایی:

بلیط هواپیما آسیایی: قیمت بلیط هواپیما داخلی از تهران به شهرهای کشورهای آسیایی با پرواز مستقیم تهران به موارد گوناگون و مختلف بستگی دارد. شما قبل از تهیه بلیط هواپیما ارزان به شهرها و کشورهای آسیایی در نظر داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما آسیایی در ابتدا به شهر مورد نظر با بعد مسافتی آن و در مرحله بعدی تاریخ سفر رفت و برگشت، نوع هواپیما و ایرلاین مورد نظر و در نهایت انتخاب کلاس پروازی از کلاس اکونومی تا بیزنس کلاس و فرست کلاس که انتخاب میکنید بستگی خواهد داشت. شما برای مشاهده قیمت و تهیه و رزرو بلیط کشورهای آسیایی میتوانید با مراجعه به قسمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در صفحه اصلی همین سایت، با درج اطلاعات لازم پرواز مورد نظر، از قیمت و هزینه بلیط هواپیما مطلع گردید.

معنی عبارت O.R در تور آسیایی چیست؟

عبارت OR مخفف کلمه ONLY ROOM است که نشان از پرداخت هزینه اتاقه بدون سایر سرویس‌ های لازمه است. مسافرین تور آسیایی که احتیاجی به سرویس صبحانه یا هر وعده‌های غذایی دیگر و ترانسفر و... در هتل را نداشته باشند میتوانند سرویس OR را انتخاب کرده و هزینه های مسافرتی خود را کاهش دهند.

معنی عبارت B.B در تور آسیا چیست ؟

در زمان خرید تور آسیایی سرویس B.B را اگر انتخاب نمایید، هتل به همراه اتاق رزرو شده، سرویس صبحانه را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. عبارت BB مخفف کلمه BED & BREAKFAST می باشد. شما با انتخاب سرویس B.B در تور آسیایی فقط صبحانه را میتوانید در هتل میل کنید و برای نهار و شام باید هزینه جدگانه ی را پرداخت نمایید.

معنی عبارت H.B در تور آسیا چیست؟

عبارت H.B که بصورت کامل معنی کلمه HALF BOARD میباشد در تور آسیا در واقع شامل اتاق رزرو شده به همراه ۲ وعده غذایی صبحانه + نهار و یا وعده صبحانه + شام میباشد که بستگی به انتخاب شما خواهد داشت. البته ناگفته نماند انتخاب صبحانه+ نهار یا وعده صبحانه + شام به نوع سرویس دهی هتل و زمان حضور شما در تور آسیا در فصلهای مختلف سال و شلوغی و خلوتی هتل بستگی دارد.

معنی عبارت F.B در تور آسیا چیست؟

عبارت F.B که همان کلمه FULL BOARD میباشد معمولاَ در تور آسیا و هتلهای آن رایج میباشد، بصورتی که شما ۳ وعده غذایی صبحانه + نهار + شام را به همراه اتاق رزرو کرده اید که به این پکیج فول بورد اتلاق میشود. البته در این نوع خرید تور آسیا سلایق هتلها در ارائه نوع غذا فرق داشته و شما باید در بدو ورود به هتل از زمانبندی سرویس غذا و ساعات آن با رزروشن هماهنگ کرده و مطلع باشید.

معنی عبارت ALL در تور آسیا چیست؟

سرویس ALL در تور آسیا در واقع سرویس تکمیل شده F.B یا همان فول بورد میباشد، بصورتی که در سرویس ALL شما علاوه بر دارا بودن ۳ وعده غذایی اصلی، میان وعده‌ و نوشیدنی های مختلف بهمراه مراسم ها و تفریحات هتل را به صورت رایگان میتوانید استفاده نمایید که به این سرویس ALL INCLUSIVE اتلاق میشود.

معنی عبارت UALL در تور آسیا چیست ؟

سرویس UALL مخفف کلمه ULTRA ALL INCLUSIVE میباشد که در تور آسیا بیشتر در هتل‌ های ساحلی ارائه میگردد. در سرویس UALL به شما صورت ۲۴ ساعته میتوانید از کلیه امکانات هتل که شامل ۳ وعده غذایی، نوشیدنی های مخصوص و رایج، میان وعده های مختلف، سرویس اتاق، استخر و.... استفاده نمایید بصورتی که دیگر نیازی برای بیرون رفتن از هتل خود نخواهید داشت. بنابراین مسافرانی که عازم تور آسیایی میباشند، با انتخاب سرویس UALL از سفر خود نهایت استفاده را کرده و لذت سفر با تمامی امکانات در هتل را تجربه نمایند.

هزینه عوارض خروج از کشور در سال 1403

عوارض خروج از کشور 1403: اگر شما تاکنون به دلایل مختلف گردشگری و تفریح، مسائل تجاری و بیزنسی، پزشکی و درمانی و... از کشورمان خروج کرده اید، قطعاً با کلمه عوارض خروج از کشور آشنایی کامل داشته و آن را هم پرداخت کرده اید. شما برای سفر با تورهای آسیایی آژانس آهنگ پرواز مجبور به پرداخت عوارض خروج از کشور در سال 1403 میباشید.

1- اولین گروهی که از پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور معاف میباشند و مجبور به پرداخت این هزینه نمیباشند کلیه خدمه کشتی و پروازی کشورمان میباشند .

2- متقاضیان سفرهای زیارتی در بازه زمانی اربعین که برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر میکنند هم از پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور معاف میباشند، البته اشخاصی که از طریق مرزهای هوایی به زیارت عتبات عالیات غیر از بازه زمانی اربعین مسافرت میکنند مبلغ ۴۵ هزار تومان را به عنوان عوارض خروج از کشور باید پرداخت نمایند، این مسافران در صورتی که از طریق مرز زمینی یا مرز آبی به زیارت عتبات عالیات در عراق یا سفر زیارتی به سوریه داشته باشند مبلغ ۱۵ هزار تومان مجبور به پرداخت هزینه عوارض خروجی میباشند.

3- دارندگان گذرنامه‌ های سیاسی و خدمت دارند هم جزوء اشخاصی هستند که از پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور معاف میباشند.

4- بیماران و افراد نیاز به درمان در خارج از کشور ، که از شورای پزشکی وزارت بهداشت مجوز درمان و پزشکی در خارج از کشور دارا میباشند و همچنین جانبازان عزیز کشورمان که نیازمند به درمان و معالجه از خارج کشورمان میباشند هم از پرداخت عوارض خروجی معاف میباشند به علاوه همراه بیمار هم میتواند حدود ۴۰ تا ۶۰ % تخفیف عوارض خروجی بهره مند گردد.

5- در انتها دانشجویانی که ویزای تحصیل در خارج از ایران را دارند در صورتی که از آخرین ورود و بازگشت به ایران بیش از ۳ ماه گذشته باشد هم جزوء گروهای معاف از پرداخت عوارض خروج میباشند .

مبلغ عوارض خروج از کشور در سال 1403 برای مرتبه اول 520 هزار تومان ، برای مرتبه دوم 780 هزار تومان و مرتبه سوم و به بعد 1،070 هزار تومان توسط دولت تعیین گردیده است .

جهت پرداخت اینجا را کلیک نمایید .

تور هوایی آسیایی:

برای سفر با تور آسیایی انتخاب مسیر سفر از نوع هوایی و یا زمینی جزوء مهمترین آیتم های تاثیرگذار در قیمت تور آسیا میباشد. اگر تمایل به سفر هوایی و خرید بلیط ارزان قیمت را دارید باید با در نظر داشتن زمان سفر لو سیزن (low season) و های سیزن (high season) اقدام به خرید بلیط آسیا نمایید. در تور هوایی آسیایی قیمت هتلها را هم مانند زمان خرید پرواز آسیایی، با توجه به نرخ ارز باید در نظر داشته باشید که در ایام های سیزن (high season) قیمت و نوع هتل میتواند در انتخاب تعداد شبهای مسافرت شما تاثیرگذار باشد .

تور آسیایی از همه شهرهای ایران 1404:

رزرو تور آسیایی و خرید تور آسیایی از همه شهرهای ایران برای شما امکان پذیر میباشد، بصورتی که شما تور آسیایی خود را از آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز خریداری کرده و اگر شهر سکونت شما جزوء شهرهایی که دارای فرودگاه بین المللی باشد میتوانید از همانجا سفر کرده و دیگر به تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی مراجعه نکنید. برای مثال تور آسیایی از تبریز، تور آسیایی از ارومیه، تور آسیایی از اهواز از فرودگاه بین‌المللی اهواز و همچنین تور آسیایی از تهران و از فرودگاه بین المللی امام خمینی، تور آسیایی از مشهد، تور آسیایی از شیراز، تور آسیایی از اصفهان، تور آسیایی از کیش, تور آسیایی از قشم، تور آسیایی از رشت قابل مسافرت بوده و این کار شما را در جهت صرفه جویی زمانی و کوتاه کردن مسیر مسافرت و همچنین یک تور اقتصادی ارزان و داشتن سفری راحت برقرار خواهد کرد.

۱۰ نکته مهم در تور آسیایی:

1- پاسپورت تنها مدرک هویتی و شناسایی شما در مسافرت میباشد. از همراه داشتن و همراه بردن پاسپورت نیز در خارج از هتل تا جای ممکن خودداری نمایید.

2- به هیچ عنوان کلیه پولهایتان را با خود همراه نبرید، چون در تمامی اتاقهای هتل‌ها گاوصندوق رمزدار برای نگهداری پولهای شما وجود دارد که امن میباشد . بخاطر

داشته باشین در بدو ورود رمزگذاری کنید و با خیال راحت استفاده نمایید .

3- در رستورانهای ، مغازه های ، فروشگاه ها و همچنین در لابی هتل و رستوران هتل و سر صبحانه وسایل شخصی مانند موبایل و کیف و وجه نقد را روی میز قرار ندهید .

4- لطفاَ بیزنس کارت هتل و آدرس و شماره تلفن هتل بهمراه کپی پاسپورت را در جیب فرزندان خود قرار دهید ، تا در صورت گم شدن مشکلی بابت این موضوع بوجود نیاید .

5- اماکن توریستی شهر‌های توریستی آسیایی و ایستگاه‌های اتوبوس مترو مکان مناسب برای سارقین و جیب برهای در کمین نشسته توریستها میباشد که این مورد هم باید بسیار مورد توجه شما قرار بگیرد.

6- با اشخاصی که خواهان بازرسی کیف شما هستند حتی بعنوان پلیس ، به هیچ وجه همکاری نکنید ، چون اکثر این افراد سارق هستند و در قالب لباس پلیس از توریستها سرقت میکنند .

7- اگر زبان خاصی را بلد نیستید که به شما کمک نماید ، دانستن کلمات و عبارات و اصطلاحات زبان انگلیسی شما را در سطح شهر و فروشگاها و ... بسیار کمک کرده و مشکل گشا خواهد بود.

8- مرکز شهرهای آسیایی جزوء کوچه ها و خیابان های تو در تو میباشد که باعث سردرگمی میگردد ، خواهشمند است حتماَ با گروه تور حرکت کنید و به علايم توجه نمایید .

9- از بار دستی کیف و کوله پشتی و ساک خود مراقبت کنید ، بخصوص در اماکن عمومی مانند پارک مترو و فروشگاه ها و موزه ها ، چون پلیس‌ها به وسایل رها شده دقت کرده و جمع اوری میکنند و این موضوع زمان شما را در سفر آسیایی کلی هدر خواهد داد.

10- لازم به ذکر است اکثر کوچه ها و خیابان‌های کشورهای آسیایی باریک و تنگ بوده و تردد اتوبوس در مکانهای توریستی شهرهای آسیایی غیر ممکن میباشد ، لذا پوشیدن کفشهای مناسب در زمستان و تابستان جزؤ ملزومات واجب سفر میباشد .

تور لوکس آسیایی+ تور لاکچری آسیایی:

تور لاکچری و لوکس آسیایی تفاوت قابل محسوسی در مقایسه با تور اکونومی و اقتصادی آسیایی را خواهد داشت. هزینه های شما بالاتر خواهد رفت اما کیفیت تور و مسافرت آسیایی شما هم متفاوت خواهد بود. غالباً درجه هتلها در شهرهای آسیایی، ۴ ستاره و کیفیت آنها متوسط رو به پایین هستند و شما انتظارات را برآورده نخواهند کرد. توصیه ما این است حتماً برای لاکچری کردن سفر آسیایی خود هتل ۵ ستاره رزرو کنید، که حدوداً شبی باید 200 الی 350 دلار برای هر نفر پرداخت کنید، ترانسفر VIP بگیرین و با ماشین کلاسیک و روز اروپا مسیر فرودگاه تا هتل را طی نمایید. پرواز بیزنس کلاس خریداری کنید تا مسیر تهران تا شهرهای آسیایی را ( پرواز مستقیم ) در کمال آرامش استراحت کنید و از سرویس های ویژه غذایی و نوشیدنی ها و دسرهای مختلف در طول مسیر بهرمند شوید تا زمان سفر برای شما آزار دهنده نباشد. رویای سفر لاکچری و تور لوکس آسیایی دور از دسترس نخواهد بود مگر اینکه سر کیسه را شل کرده و برای دلتان خرج کنید. البته داشتن تور لیدر شخصی هم میتواند کمک شایانی در تفریحات روزانه شما داشته باشد، با هزینه روزانه حدود 100 تا 130 دلار میتوانید یک تور لیدر اختصاصی و در اختیار داشته باشین تا از سفر لوکس آسیایی خود کمال استفاده را برده باشید.

مزایای خرید تور لحظه آخری آسیایی:

ارزانترین بلیط هواپیما آسیایی: یکی از فواید خرید تورهای لحظه آخری آسیایی عدم تفاوت کیفیت تور لحظه آخری با تورهای خرید عادی میباشد، یعنی شما در هواپیما نشسته اید و با خوش شانسی تور لحظه آخری آسیایی را خریداری کرده اید و پرداختی شما با مسافران همسفر که حداقل 1/5 برابر شما پرداخت کرده اند متفاوت خواهد بود که این اولین و برترین مزیت تور لحظه آخری آسیایی میباشد و شما آن بدست آورده اید و این کام شما را با لذت خرید ارزان تور قیمت آسیایی ، جوری دیگر شیرین خواهد کرد .

معایب خرید تورهای لحظه آخری آسیایی:

باید چمدان ها را ببندید و آماده سفر باشید چون هر لحظه ممکن است از آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با شما تماس بگیرند و بلیط و هتل تور لحظه آخری آسیایی شما را که از قبل سفارش داده اید را برایتان ارسال کنند که در این صورت شما باید آماده باشید و سریع خودتان را به فرودگاه برسانید. خوش شانس باید باشید که یک هتل خوب و لاکچری در تور لحظه آخری آسیایی تخفیف خوبی خورده باشد و برایتان فرش قرمز پهن کند و با حداقل قیمت هتل از شما پذیرایی نماید، وگرنه در تور لحظه آخری ارزان دیگر حق انتخابی وجود ندارد و شما مجبورید با بعضی کم و کاستی ها کنار بیایید.

قیمت تور لحظه آخری آسیایی به چه آیتم هایی ارتباط دارد ؟

ارزانترین قیمت تورهای لحظه آخری آسیایی به چند فاکتور مهم بستگی دارد که میتواند تاثیر مستقیم در خرید تور لحظه آخری ارزان آسیایی شما داشته باشد. طول مسیر پروازی، نوع هواپیمای تور، قیمت بلیط، درجه هتل و همچنین تایپ اتاق و خدمات تور آسیایی جزؤ اقلام تخفیف دار تور شما محسوب میشود که با ۱۰ الی ۴۰ درصد تخفیف، میتواند لقب تور لحظه آخری آسیایی را در خرید شما پر رنگ نماید . البته تکمیل شدن یا نشدن تور اصلی ترین دلیل ارزان بودن آن میباشد ، که در هر صورت خدمات تور یکسان خواهد بود و تفاوتی با سایر همسفران ، حتی اگر گرانتر از شما خریده باشند هم نخواهد داشت .

قانون و هزینه کنسلی تور لحظه آخری آسیایی:

معمولاَ پرواز و هتل تورهای لحظه آخری آسیایی چارتری بوده و طبق قانون هزینه در تورهای چارتری هم غیر قابل بازگشت میباشد و مبلغی به شما عودت نخواهد شد که این بزرگترین عیب تور چارتری لحظه آخری آسیایی بشمار میرود، پس باید در خرید تور لحظه آخری ارزان قیمت آسیایی در نظر داشته باشید چون در صورت کنسلی تور توسط شما، کل هزینه سوخت خواهد شد.

خدمات تور آسیایی، باب میل مسافران:

ویزای مسافرتی

گشت شهری

تور لیدر فارسی زبان

راهنمای محلی با تجربه.

بلیط رفت و برگشت هواپیما امارات

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

ترانسفر بین شهری ( در تورهای ترکیبی )

رزرو هتل ۳ و ۴ و ۵ ستاره با صبحانه بوفه

بیمه مسافرتی با پوشش ۵۰ هزار یورویی و مناسب با مدت اقامت در تور آسیایی

تور اقساطی آسیایی:

تور قسطی آسیایی: پرداخت هزینه های هتل آن هم با محاسبات و افزایش قیمت نرخ دلار و نرخ یورو، امروزه تبدیل به بزرگترین دغدغه و معضل برای مسافران تور آسیایی شده و تصمیم گیری برای سفر به آسیایی را سخت کرده است . آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خرید تور اقساطی آسیایی را برای شما مهیا ساخته و هزینه هتل و خدمات در تور آسیایی را بصورت اقساط ۴ الی ۱۰ ماهه از شما دریافت خواهد کرد. توجه داشته باشید که شما هزینه ریالی پرواز را باید نقداً پرداخت نمایید و برای پرداخت اقساط تور آسیایی ، چک شخص مسافر یا همراه مسافر مهمترین فاکتور برای خرید تور آسیایی اقساطی میباشد . هیچ تفاوتی در ارائه خدمات تور آسیایی از نظر درجه و تایپ هتل اقامت آسیایی ، مراحل اخذ ویزا آسیایی ، ضمانت بازگشت از سفر آسیایی و همچنین خدمات تور آسیایی با تورهای معمولی ( خرید نقدی تور آسیایی ) وجود نداشته و تنها تفاوت در مراحل پرداخت هزینه های تور میباشد .

در سفر به شهرهای آسیایی چگونه سیم کارت تهیه کنیم ؟

در اغلب نقاط شهرهای آسیایی دسترسی به اینترنت وجود دارد. شما با یک جستجوی ساده در قسمت وای فای ( WIFI ) گوشی تلفن همراه میتوانید به اینترنت رایگان عمومی شهرهای آسیایی وصل شده و از آن استفاده نمایید ، البته با حجم خیلی محدود. ولی برای اینکه همیشه اینترنت همراه پر سرعت داشته باشید لازم هست که یک سیم کارت مسافری تهیه نمایید تا دغدغه ی برای اینترنت و ارتباطات نداشته باشید. به هیچ عنوان در ابتدای ورود به فرودگاه سیم کارت نخرید ، چون باید مبلغی معادل چندین برابر از داخل شهر باید بابت سیم کارت پرداخت نمایید و این میتواند اولین رکب خوردن شما در کنترل هزینه های سفر تلقی شود.

روشهای خرید تورهای آسیایی:

1- خرید آنلاین تور آسیایی :

برای خرید تور آسیایی بصورت آنلاین ، شما میتوانید با ورود به سایت فروش آنلاین آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز، تور موردنظر خود را رزرو و خریداری نموده و از تخفیف 2/5 درصد بابت خرید آنلاین تور آسیایی بهرمند شوید.

2- خرید تلفنی:

دومین روش خرید تورهای آسیایی خرید بصورت تلفنی میباشد، شما در این روش کافیست با کارشناسان بخش تور آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز تماس گرفته و با ارسال مدارک خود از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی و پس از مشاوره و راهنمایی، تور آسیایی را خریداری نمایید .

3- خرید حضوری:

سومین روش خرید تور آسیایی خرید بصورت حضوری میباشد، شما با جستجوی آدرس آهنگ پرواز در اپلیکیشن گوگل مپس (Google Maps) یا اپلیکیشن ویز (Waze) و یا با جستجو در بخش درباره ما در منو اصلی سایت، با مراجعه به دفتر آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز نسبت به خرید حضوری تور آسیایی اقدام نمایید.

رستوران ایرانی در کشورهای آسیایی :

برای رفتن به رستوران ایرانی در کشورهای آسیایی با یک جستجوی ساده در گوگل به راحتی میتوانید رستورانهای ایرانی در کشورهای آسیایی را پیدا کرده و در فراسوی آبهای ایران نیز از طعم غذاهای بینظیر سنتی ایرانی لذت ببرید. لازم به یادآوری هست از طریق تور لیدرهای آژانس هواپیمای اهنگ پرواز پیدا کردن رستوران ایرانی در شهرهای آسیایی نیز به راحتی امکان پذیر میباشد.