در مورد شهر زیبای مرسین

شهرمرسین را به راحتی می توان قطعه‌ای نامید که هنوز توسط بسیاری از مردم کاوش نشده است، و با مناطق محبوب و شناخته شده‌ای مانند آنتالیا یا آلانیا برابری کند.

در مورد خصوصیات این شهر :

شهرمرسین در واقع یک منطقه بسیار رو به رشد است که در آن می‌توانید املاک و مستغلات عالی را در نزدیکی ساحل با هزینه‌ای مقرون به صرفه پیدا کنید .شهرمرسین یک مرکز منطقه‌ای بزرگ واقع در جنوب شرقی ترکیه و در سواحل دریای مدیترانه است و به عنوان یازدهمین منطقه پرجمعیت ترکیه رتبه بندی شده است.تاریخچه این منطقه به هزاران سال پیش باز می‌گردد - اولین سکونت گاه های انسانی در منطقه ای به نام یوموک تپه پیدا شد که بیش از شش هزار سال قبل از میلاد تأسیس شده‌اند.شهر مرسین یکی از بزرگترین شهرهای بندری است. با آب و هوای معتدل، دوره تعطیلات از اواسط آوریل تا اواسط نوامبر ادامه داردشهر.مرسین در ابتدا به عنوان یک شهر تفریحی تنها توسط ساکنان محلی شناخته می‌شد، اما سال به سال در بین مسافران خارجی و خریداران املاک و مستغلات محبوبیت بیشتری پیدا می‌ کند. شهرمرسین نه تنها با آب وهوای گرم، سواحل شنی تمیز و شگفت‌انگیزومیراث فرهنگی غنی، بلکه با قیمت‌های پایین مسکن زندگی کردن در این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار میباشد. در همین حال، افتتاح برنامه ریزی شده فرودگاه چوکوروا در پایان سال 2022، تنها در 42 کیلومتری این شهر، تلاش عظیم دیگری برای توسعه خطوط حمل و نقل بین‌المللی خواهد بود و در نتیجه تعداد گردشگران و ساکنان اینجا افزایش می‌یابد. امروزه می توانید از فرودگاه آدانا که در 70 کیلومتری شهرمرسین واقع شده است به مرسین بروید.

فاصله مرسین تا استانبول :

فاصله این شهر تا استانبول چقدر است؟ اگر به موقعیت مرسین بر روی نقشه توجه کنید، متوجه خواهید شد که مرسین در جنوب کشور ترکیه است در صورتی که استانبول در شمال غربی این کشور قرار دارد بنابراین سفر از مرسین به استانبول به صورت زمینی کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد ،اگر بخواهید با هواپیما از مرسین به استانبول بروید، ابتدا باید به شهر آدانا بروید زیرا مرسین فرودگاه ندارد. از فرودگاه آدانا تا استانبول 1 ساعت و 25 دقیقه طول می کشد که کانکشن این مسیر نیز چیزی در حدود 2 ساعت و 45 دقیقه می باشد. برای طی این مسیر با استفاده از اتومبیل شخصی، با تصور این که هیچ توقفی نداشته باشید و در بهترین حالت 10 ساعت و 20 دقیقه زمان لازم است و اتوبوس مستقیمی هم برای رفت و آمد بین این دو شهر وجود ندارد.