تور بیروت 1403

درباره شهر و تور بیروت 2024: شهر توریستی بیروت پایتخت لبنان و بزرگترین شهر این کشور است که به عنوان عروس خاورمیانه نیز شناخته می شود. این شهر با قرارگرفتن در ساحل مدیترانه ای و تاریخ دور و درازی که دارد، اما دارای جاذبه های گردشگری متنوع، سواحل زیبا، شب زنده داری و حس و حال عجیبی است که در کنار تاریخ غنی و مردمان خونگرم، آن را به مقصدی جذاب برای گردشگران تبدیل کرده. امکانات فرهنگی و سنگ فرش های زیبا و جاذبه های طبیعی و مناطق سرسبز و زیبا، بناهای سنتی و ساختمان های بلند و سربه فلک کشیده و رستوران های بزرگ با غذاهای لذیذ همگی باعث شده تا بیروت به یکی از جاذبه های دیدنی لبنان تبدیل شود.

راهنمای کامل شرایط و هزینه سفر به بیروت

خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما بیروت:

بهترین بلیط پرواز بیروت و ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران به بیروت و همچنین بهترین قیمت بلیط بیروت به تهران لحظه آخری چارتر و سیستمی با ایرلاین های ترکیش ایر و امارات ایرلاین و قطر ایرویز در سامانه فروش آنلاین آژانس آهنگ پرواز اینترنتی و با کارت شتاب و همچنین با پشتیبانی 24 ساعته و استرداد آنلاین فوری در کمترین زمان را با اطمینان خریداری نمایید.

رزرو آنلاین هتل بیروت:

در وبسایت فروش آنلاین هتلهای بیروت آژانس آهنگ پرواز، شما براحتی می‌توانید رزرو آنلاین ارزانترین و بهترین هتل های بیروت از 1 تا 5 ستاره و لوکس در مرکز شهر و با دسترسی به مراکز خرید، هتل آپارتمان، هتلهای ساحلی و ریزورت ها، سوئیت های ارزان و هاستل را براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو و خریداری نمایید.

تفاوت قیمت تور بیروت لبنان آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با دیگر شرکت ها

تورهای مسافرتی خارجی بیروت 1403: تور ۱۰ شب بیروت یک سفر بسیار زیبا و جذاب و بیاد ماندنی است که آژانس هواپیمایی و جهانگردی آهنگ پرواز با سابقه درخشان 19 ساله خود در اجرای تورهای مسافرتی گروهی و انفرادی بیروت، توری کامل از نظر خدمات بلیط هواپیما تا ترانسفر فرودگاهی ویژه ( VIP ) و خدمات رزرو هتل ۳، ۴ و ۵ ستاره و بازدید از اماکن دیدنی و تفریحی و تاریخی بیروت به همراه تور لیدر را به صورت کاملا حرفه ای در تور ۶ شب بیروت به شما عزیزان ارائه دهد. به همین دلیل موضوع قیمت تور ۳ روزه بیروت برای شما بسیار ارزانتر از جاهای دیگر خواهد شد. به علاوه شما می توانید تور لحظه آخری بیروت را هم با کمترین هزینه رزرو کنید و یک پیشنهاد ویژه دیگر آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز شما می توانید بلیط بیروت لحظه آخری با قیمتی ارزان دریافت کنید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

رزرو اینترنتی تور بیروت و بلیط بیروت و خرید آنلاین تور ارزان بیروت آهنگ پرواز + ارزانترین تور بیروت 2023

تور بیروت لبنان و بهترین فصل مسافرت به بیروت: گردشگران و مسافران تور ۶ روزه بیروت لازم هست بدانید برای رزرو و خرید پکیج تور خیلی ارزان قیمت بیروت معمولاً اوایل هفته ها ( جمعه تا دوشنبه ) و همچنین نیمه دوم فروردین ( بعد از تعطیلات نوروزی 1404 ) و همچنین مهر ماه هم بعلت بازگشایی مدارس بهترین زمان برای سفر با تور ارزان قیمت بیروت لحظه آخری هستند. البته شما از بعد از ژانویه یعنی اوایل بهمن تا اواسط اسفند ماه هم میتوانید از تور ارزان بیروت بهره لازم را ببرید. خرید آنلاین تور بیروت لبنان لحظه آخری و تور ارزان قیمت بیروت لبنان و اما یک پیشنهاد و آفر ویژه ارزان: آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم و کارگزار تور ۱۰ روزه بیروت لبنان برای شما مسافران عزیز تور مسقط ارزان قیمت را با خدماتی بینظیر و لوکس و کامل و همچنین اخذ ویزای بیروت رزرو و اجرا مینماید. شما میتوانید با تماس واحد خدمات تور آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز ، با پرداخت کمترین قیمت تور ارزان بیروت لبنان را خریداری کرده و از سفر خود لذت برده و خاطره خرید متفاوت تور ارزان قیمت بیروت لبنان را در ذهن خود داشته باشید. آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز خدمات ویژه ی را برای تور ماه عسل بیروت برای عروس و دامادهای عزیز از لحاظ قیمت تور و خدمات مازاد بعنوان هدیه ی ناقابل در نظر گرفته است.

قیمت تور لحظه آخری بیروت لبنان 1403 + تور بیروت لحظه آخری + تور بیروت ارزان لحظه آخری

ارزانترین قیمت تور لحظه آخری بیروت لبنان با هواپیما 1403: معمولا و قطعاَ ما برای سفر سیاحتی و تفریحی به شهر بیروت با یک جستجوی ساده تور ارزان لحظه آخری بیروت 1403 در موتور جستجوی گوگل ( google )، بدون شک اسم تورهای لحظه آخری ارزان بیروت لبنان و بلیط هواپیما لحظه آخری بیروت را بارها دیده و شنیده ایم، در حقیقت تور لحظه آخری بیروت یا تور ارزان قیمت و یا تور آفر خورده بیروت به تورهایی اطلاق میشود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای یک تور تکمیل نگردیده و فروشنده یا برگزار کننده تور در جهت جلوگیری از ضرر، مجبوراً قیمت تور را با تخفیف به متقاضی ارایه میکنند که در این صورت قیمت تور بیروت ۸ روزه لبنان با این شرایط پایین خواهد آمد. یا اینکه ایرلاین های تور بیروت تعداد محدودی صندلی، یا جای خالی موجود داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به ارایه قیمت بلیط ارزان بیروت به شما خواهند شد، که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری بیروت لبنان گفته خواهد شد. تور لحظه آخری بیروت لبنان از تهران و تور لحظه آخری بیروت از تبریز و تور لحظه آخری بیروت از مشهد و تور لحظه آخری بیروت از اصفهان و تور لحظه آخری بیروت از شیراز و تور لحظه آخری بیروت از اهواز معمولاً در آژانس هایی که مجری مستقیم تور هفتگی بیروت هستند انجام میپذیرد و زمان سفر و شرایط جوی و متاسفانه سیاسی تاثیرات فراوانی را در اجرا و قیمت تور لحظه آخری بیروت لبنان خواهد داشت.

قیمت تور بیروت 1403 + هزینه تور بیروت:

تضمین بهترین قیمت تور مسافرتی بیروت 1404: بیشترین لذت سفر خارجی ارزان قیمت با تور آسیایی هوایی بیروت در ابتدای آن با خرید تور ۳ شب ارزان قیمت بیروت هوایی شروع میشود، بنابراین یکی از پیشنهاد های ما پیش خرید تور ارزان بیروت لبنان با بهترین و ارزانترین هزینه و قیمت مناسب تور ۴ روزه بیروت است، در واقع منظور از پیش خرید تورهای هوایی بیروت یعنی اینکه شما حداقل ۲ الی ۳ ماه قبل تر از تاریخ سفر تور لاکچری بیروت خود را رزرو و خریداری نمایید ، که در این صورت قیمت سفر با تور ۵ شب و 6 روزه بیروت برای شما ارزانتر خواهد بود ، این را هم باید در نظر بگیرید که پیش خرید و قیمت تور بیروت ارزان و لوکس را باید از یک آژانس مسافرتی معتبر استعلام و خرید نمایید . آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز مجری مستقیم و آژانس کارگزار تور بیروت لبنان در ایران با کادر متخصص و مجرب خود توانسته در پکیج خود قیمت تور ۸ شب مسقط را ارزان و مناسب با خواسته های مسافرین تور بیروت لبنان و با خدماتی ویژه به شما عزیزان ارائه نماید .

تور بیروت بهار 1404 + قیمت تور بهار بیروت + قیمت تور بیروت فروردین 1404 + قیمت تور بیروت اردیبهشت 1404 + قیمت تور بیروت خرداد 1404 ( از مارس تا ژوئن 2025 ):

تورهای خارجی بیروت بهار 1404: با سفر به شهر بیروت در فصل زیبای بهار 1404 که به فصل بازگشایی شکوفه ها و غنچه ها معروف میباشد ، مطبوع ترین و زیباترین روزهای ابتدایی دلنشین بهاری سال جدید و نوروز باستانی 1404 را میتوانید برای خود و خانواده جشن بگیرید. ابتدای بهار 1404 در تقویم کشورمان میتواند فرصتی مناسبی را جهت سفری جذاب با تورهای خارجی بیروت بهار 1404 را با مزایای خوب برایمان در برداشته باشد. با فرا رسیدن نوروز 1404 مدارس حدود ۱۵ الی ۱۷ روز تعطیل بوده و دغدغه ی بابت این موضوع نخواهید داشت، با هوای عالی و مطبوع و معتدل ( نه گرم و نه سرد ) با مناظر بی نظیر و کویر زیبای بیروت روبه رو خواهید شد و این فرصت مناسبی میتواند باشد تا شما از تور بیروت فروردین 1404 به نحو احسن استفاده لازمه را ببرید، ناگفته نماند تور بیروت فروردین 1404 در نیمه دوم فروردین هم با قیمت مناسب تر از نیمه اول میتواند انتخاب دوم شما نیز تلقی گردد. در تور بیروت اردیبهشت 1404 هزینه‌های روزانه و قیمت هتلها مناسب تر از نوروز و فروردین بوده و قیمت پروازهای مسقط شاید کمی نسبت به زمستان گران شده باشد اما نه به شدت قیمت پروازهای نیمه اول فروردین 1404 و ایام نوروز. همچنین شما میتوانید در صورت نداشتن کودک بالای ۷ سال ( به جهت امتحانات نهایی سال تحصیلی ) از تور بیروت خرداد 1404 نیز در این ایام استفاده کرده و از قیمت مناسب تور بیروت و خلوتی آن از لحاظ مراکز خرید و دیدنی استفاده را برده و لذت ببرید. قیمت تورهای ترکیبی مسقط مناسب تر و ارزانتر از تورهای انفرادی ( ۲، ۳، ۴ نفره ) خواهد بود. همراهی تور لیدر فارسی زبان و گشتهای مفرح متنوع از مزایای تورهای ترکیبی بیروت میتواند تلقی شود. البته در طول فصل بهار تورهای بیروت ازدحام جمعیت کمتری نسبت به تابستان داشته و شما تا آخر فصل بهار این فرصت را خواهید داشت تا از خلوتی تور بیروت استفاده نموده و به آرامش دلخواه خود در تور بیروت لبنان بهار 1404 برسید.

تور بیروت تابستان 1404 + قیمت تور تابستان بیروت + قیمت تور بیروت تیر 1403 + قیمت تور بیروت مرداد 1403 + قیمت تور بیروت شهریور 1403 ( از ژوئن تا سپتامبر 2024 ) :

تورهای خارجی بیروت تابستان 1403: با گرمی هوا ازدحام مسافران و گردشگران از کل دنیا در شهر بیروت تابستان 1403 به احتمال زیاد نمیتواند مسبب عدم انتخاب شما برای خرید تور آسیایی بیروت تابستان 1403 پر از هیجان و تاریخ و قدمت و زیبایی و فرهنگی متفاوت تر از ما ایرانیان باشد. سفر به بیروت عمان در تابستان 1403 فرصتی مناسب است تا از تعطیلات تابستانی مدارس استفاده کرده و یک سفر رویایی و بیادماندنی در شهر زیبای بیروت را برای خود و خانوداه رقم بزنید. استفاده از تورهای بیروت تابستان 1403 گروهی میتواند در کاهش هزینه های تور تابستانی 1403 مسقط تاثیر گذار باشد. چون در تورهای گروهی بیروت هزینه هایی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و هزینه تور لیدر همراه در بین کل نفرات گروه تقسیم خواهد شد و از این حیث برتری هزینه ی نسبت به سفر انفرادی در تور بیروت ارزان قیمت خواهید داشت، اما در هزینه های بلیط بیروت و نیز رزرو هتل در بیروت، گرانترین ایام برای سفر به بیروت تابستان 1403 خواهد بود. شما بعلت داشتن ویزای فرودگاهی بیروت میتوانید با انتخاب چند شهر از کشورهای مختلف در این سفر، یک تور دور بیروت را با دیدن مکانهای مختلف تاریخی زیبا و همچنین سواحل بینظیر شهرهای لبنان تجربه نمایید.

تور بیروت پاییز 1403 + قیمت تور پاییز بیروت + قیمت تور بیروت مهر 1403 + قیمت تور بیروت آبان 1403 + قیمت تور بیروت آذر 1403 ( از سپتامبر تا دسامبر 2024 ) :

تورهای خارجی بیروت پاییز 1403: برنامه سفر با پاییزی به بیروت پس از تابستان طاقت فرسا و گرم سوزان با تور بیروت در فصل خزان پاییز 1403 به لحاظ اتمام سفرهای گردشگری پر ازدحام تابستانی ( های سیزن ) ( HIGH SEASON )، میتواند توری مقرون به صرفه از نظر ارزان شدن قیمت هتلها در بیروت و همچنین پروازها که حدوداَ ۴۰ الی ۵۰ درصد کاهش پیدا میکنند در سبد خرید دوستداران تور بیروت در فصل پاییز 1403 یا افرادی که قصد خرید تور پاییز بیروت دارند قرار گیرد. تور بیروت مهر 1403 از نظر آب و هوایی کمی آفتابی و بسیار دلنشین خواهد بود اما در تور بیروت آبان 1403 و تور بیروت آذر 1403، کم کم با فاصله گرفتن از تابستان سوزان و گرم و همچنین شرجی، بارش باران را هم در این سفر زرد و خزان باید در نظر بگیرید. با شروع پاییز فصل لو سیزن ( LOW SEASON )، فصل خوبی برای خرید در تور بیروت پاییز 1403 میتواند باشد ، چون با بازگشایی مدارس در سراسر دنیا ( تقریباَ از ۱۰ شهریور تا ابتدای ماه مهر ) مسافرتهای توریستی بعلت لو سیزن افت محسوسی پیدا کرده و قیمت اجناس در فروشگاهی البسه بخصوص با آفرهای خاص و تخفیف‌های فوق العاده‌ی برندها عرضه خواهد شد.

تور بیروت زمستان 1403 + قیمت تور زمستان بیروت + قیمت تور بیروت دی 1403 + قیمت تور بیروت بهمن 1403 + قیمت تور بیروت اسفند 1403 ( از دسامبر تا مارس 2025 ) :

تورهای خارجی بیروت زمستان 1403: مهمترین دلیلی که ممکن است شما زمستان 1403 را جهت سفر به شهر بیروت انتخاب کنید، احتمالاَ کم هزینه بودن مخارج سفر بعلت کمتر بودن متقاضی نسبت به سایر فصل ها در تور بیروت و زمستان 1403 خواهد بود . تور بیروت دی ماه 1403 قطعاَ تحت تاثیر عید کریسمس قرا خواهد گرفت و البته فرصت خرید مناسب با تخفیفات ۵۰ درصد الی ۷۰ درصد برندهای مختلف و معروف میتواند مزیدی بر علت باشد که شما تور بیروت در فصل زمستان 1403 را برای خود انتخاب نمایید ، اما تور بیروت بهمن 1403 جزو ماهای پرطرفدار بعلت وجود تعطیلات متعدد بهمن ماه در ایران میباشد که فرصت مناسبی را برای مشتاقان سفر به بیروت در زمستان 1403 فراهم میاورد ، در آخرین ماه سال تور بیروت اسفند 1403 هم آب و هوای عالی و نزدیک به بهار هم میتواند شما را به سفری چند روزه و ارزان بیروت و قبل از تعطیلات نوروز 1404 ترغیب نماید . البته هزینه های تور بیروت مانند بلیط هواپیما تقریبا با ۲۰ درصد تخفیف و هزینه هتلها تقریباَ شما با ۴۰ درصد تخفیف آن را پرداخت خواهید کرد هم میتواند از دلایل جذاب و وسوسه انگیز انتخاب تور بیروت زمستان 1403 باشد ، در واقع میتوان گفت تور بیروت در فصل زمستان 1403 اقتصادی ترین فصل سفر در یک تور ارزان قیمت بیروت میباشد .

البته این را هم باید در نظر بگیریم که این تخفیفات شامل ایام عید کریسمس و ژانویه نخواهد شد ، چون هزینه بلیط و هتل تقریباَ از ۲۲ - ۲۳ دسامبر تا ۰۷ - ۰۸ ژانویه در مسقط کاملاَ غیر معقول و بسیار گران خواهد بود . در پکیج های تورهای آسیایی زمستانه آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز قیمت تور مسقط تخفیف ۲۰ درصد الی ۳۰ درصد برای هتل و ۴۰ درصد نیز برای بلیط هواپیما در نظر گرفته شده که این موضوع میتواند فرصتی مناسب برای دوستداران سفرهای اقتصادی و ارزان قیمت در تور مسقط زمستان 1403 درنظر گرفته شود .

تور بیروت نوروز 1404 + تور نوروزی بیروت ۱۴۰۳ + قیمت تور بیروت عید نوروز ۱۴۰۳ ( مارس 2024 ) :

تورهای خارجی نوروزی بیروت ۱۴۰۳: قاعدتاً برنامه ریزی برای سفر هوایی در عید نوروز ۱۴۰۳ و تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ و مسافرت به بیروت در عید نوروز ۱۴۰۳ آن هم از نوع آسیایی سختی و روند خاص خود را خواهد داشت که شما باید از پیش آن را ارزیابی و آنالیز کرده باشید. گرفتن ویزای بیروت اولین مرحله سخت برای تور آسیایی بیروت خواهد بود. مسافران و متقاضیان برای خرید پکیج تور نوروزی بیروت ۱۴۰۳ و اطلاع از قیمت تورهای ارزان آسیایی نوروز ۱۴۰۳ و همچنین اخذ ویزای بیروت لبنان میتوانند با پکیجهای آژانس مسافرتی آهنگ پرواز ، که از هم اکنون آماده پیش فروش با کمترین قیمت تور آسیایی بیروت نوروز ۱۴۰۳ برای متقاضیان و مسافران دوستار بیروت لبنان میباشد تماس گرفته و تور مورد نظر خود را با راهنمایی کارشناسان ما انتخاب نمایند. تعطیلی مدارس و مشاغل در ایام نوروز و همچنین هوای مطلوب بهاری در بیروت خشک و کویری میتواند مهمترین دلیل انتخاب تور آسیایی برای مسافرت در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ باشد .

شما میتوانید از هم اکنون با مقایسه خدمات تور بیروت نوروز ۱۴۰۳ و همچنین قیمت تور بیروت نوروز ۱۴۰۳ آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز با سایر آژانس های بازار تور ایران ، بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ بفرمایید. بهترین زمان خرید تور نوروزی بیروت حداقل ۲ الی ۳ ماه قبل از نوروز ۱۴۰۳ بعلت ارزان بودن قیمت تورها میتواند باشد .

تور اقتصادی بیروت یا تور کم هزینه بیروت :

تور هوایی بیروت 1403 :تورهای اقتصادی یا تور کم هزینه بیروت معمولاً به تورهایی که جنبه تجاری و بیزنسی دارند اتلاق میشود . اکثر بازرگانان و تجار که مجبوراً و در راستای تجارت به بیروت سفر میکنند میتوانند با کاهش هزینه های خود یک سفر اقتصادی و مقرون به صرفه بیروت برای خود تهیه نمایند ، با این تفصیل که در نظر بگیریم یک تور 2 یا 3 روزه بیروت قطعاً کفاف کارهای شما را خواهد داد و شما میتوانید با تهیه هتل 2 و یا 3 ستاره در نزدیکی مکانی که شما به آنجا رفت و آمد خواهید داشت امورات خود را رتق و فتق نمایید ، چون معمولاً در تورهای اقتصادی و تجاری بیروت شما برای گردش سفر نکرده اید و درجه هتل و کیفیت و لوکیشن زیاد مد نظر و مورد توجه شما نخواهد بود ، برای مثال شما در سفر بیروت هستید و هتلهای بیروت هم که کلاً در منوی خود صبحانه را سلف میکنند و شما ناهار و شام را هم باید بیرون....، حالا هزینه تاکسی و ایاب و ذهاب را هم اضافه کنیم ، قاعدتاً هزینه ها سرسام آور خواهد بود و با ریال ما همخوانی نخواهد داشت .

پس مشاوره و همفکری در یک سفر اقتصادی و کم هزینه آسیایی که از ملزومات سفر بیروت شما میباشد و میتواند کمک بزرگی در جهت کم کردن هزینه های تور ارزان قیمت بیروت برای شما تلقی گردد .

س

بلیط هواپیما بیروت 1403 + ساعات پروازی + نوع ایرلاین‌ + مستقیم یا غیرمستقیم بودن پرواز = تاثیر مستقیم در هزینه تور بیروت ارزان

ارزانترین پرواز بیروت و بلیط هواپیما بیروت : شما برای رزرو و خرید ارزان و مقرون بصرفه ترین بلیط هواپیما و تور بیروت عمان ، باید ابتدا نوع ایرلاین و ساعات پروازی و زمان ترانزیت را که بسیار تاثیرگزار در قیمت پرواز بیروت و تور بیروت هستند را در نظر بگیرید . جای بسی خوشحالیست که از چند شهر ایران به سمت بیروت پرواز غیر مستقیم وجود داشته و این کار شما را راحت کرده است . درست است که پرواز مستقیم به بیروت برای شما از لحاظ قیمت ، زمان خیلی بصرفه تر خواهد بود ، اما مجبوراَ از شهرهای ایران بسمت بیروت پرواز غیر مستقیم باید رزرو و خریداری نمایید . این را در نظر داشته باشید قیمت پرواز غیرمستقیم تهران بیروت حدوداَ ۵۰ درصد از پرواز مستقیم تهران بیروت گرانتر خواهد بود.

گذشته از این‌ موضوع ، ساعتهای پروازی هم در قیمت تور بیروت ارزان مجدداَ تاثیر خواهد داشت . معمولاَ بهترین قیمت بلیط بیروت ، خرید ساعات پروازی شب میباشد ، که میتوان تاثیر مستقیم آن را در تور بیروت مشاهده نمود . ناگفته نماند قیمت بلیط ایرلاین‌های خارجی از قیمت بلیط ایرلاین‌های ایرانی بعلت یک توقف ( ترانزیت ) در کشور مقصد ایرلاین مربوطه گرانتر می‌باشد ، مگر اینکه از فرودگاه بین المللی امام خمینی پرواز مستقیم بیروت تهیه نمایید.

تور لوکس بیروت + تور لاکچری بیروت :

تور لاکچری و لوکس بیروت تفاوت قابل محسوسی در مقایسه با تور اکونومی و اقتصادی بیروت را خواهد داشت. هزینه های شما بالاتر خواهد رفت اما کیفیت تور و مسافرت آسیایی شما هم متفاوت خواهد بود . غالباً درجه هتلها در بیروت ،۴ ستاره و کیفیت آنها متوسط رو به پایین هستند و شما انتظارات را برآورده نخواهند کرد . توصیه ما این است حتماً برای لاکچری کردن سفر آسیایی خود هتل ۵ ستاره رزرو کنید ، که حدوداً شبی باید 200 الی 350 دلار برای هر نفر پرداخت کنید ، ترانسفر VIP بگیرین و با ماشین کلاسیک و روز اروپا مسیر فرودگاه تا هتل را طی نمایید . پرواز بیزنس کلاس خریداری کنید تا مسیر تهران تا بیروت را ( پرواز مستقیم ) در کمال آرامش استراحت کنید و از سرویس های ویژه غذایی و نوشیدنی ها و دسرهای مختلف در طول مسیر بهرمند شوید تا زمان سفر برای شما آزار دهنده نباشد . رویای سفر لاکچری و تور لوکس آسیایی بیروت دور از دسترس نخواهد بود مگر اینکه سر کیسه را شل کرده و برای دلتان خرج کنید . البته داشتن تور لیدر شخصی هم میتواند کمک شایانی در تفریحات روزانه شما داشته باشد ، با هزینه روزانه حدود 100 تا 130 دلار میتوانید یک تور لیدر اختصاصی و در اختیار داشته باشین تا از سفر لوکس بیروت خود کمال استفاده را برده باشید .

مزایای خرید تور لحظه آخری بیروت:

یکی از فواید خرید تورهای لحظه آخری بیروت عدم تفاوت کیفیت تور لحظه آخری با تورهای خرید عادی میباشد، یعنی شما در هواپیما نشسته اید و با خوش شانسی تور لحظه آخری بیروت را خریداری کرده اید و پرداختی شما با مسافران همسفر که حداقل 1/5 برابر شما پرداخت کرده اند متفاوت خواهد بود که این اولین و برترین مزیت تور لحظه آخری بیروت میباشد و شما آن بدست آورده اید و این کام شما را با لذت خرید ارزان تور قیمت بیروت ، جوری دیگر شیرین خواهد کرد .

رزرو هتل بیروت + بهترین قیمت هتل های بیروت با تخفیف 50 الی 70 درصد:

ارزانترین قیمت هتلهای 3 ستاره و 4 ستاره و 5 ستاره در بیروت 1403: برای خرید و رزرو هتل خارجی در بیروت همه ما به فکر این هستیم که چه نوع هتلی را در تور ۱ هفته ای بیروت انتخاب کنیم و یا ارزانترین و بهنرین قیمت هتل های بیروت از نظر درجه کیفیت هتل چگونه میباشند . برای این که شما بتوانید بهترین هتل را در شهر توریستی بیروت انتخاب کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید ، هتلی که در تور ۷ شب بیروت خود انتخاب میکنید در کدام منطقه از شهر قرار دارد و چه خدماتی از نظر پذیرایی ، خدمات ، منو غذایی ، گشت رایگان ، ترانسفر فرودگاهی دارد ؟؟ مورد بعدی کیفیت اتاقهای آن از نظر سایز تخت ، کیفیت تشک تخت ، متراژ اتاقها میباشد ، برای داشتن یک تور بیروت با هتل لوکس و لوکیشن مناسب در مرکز شهر ، باید به این چند نکته توجه داشته باشید ، و اگر فرصت کافی برای جستجو درباره هتل خود در تور ارزان بیروت را ندارید ، کارشناسان ما با اعلام تمامی جزئیات هتل های شهر بیروت ، شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی خواهند نمود .

آدرس رستوران ایرانی در بیروت :

برای رفتن به رستوران ایرانی در بیروت با یک جستجوی ساده در گوگل به راحتی میتوانید رستورانهای ایرانی در شهر بیروت را پیدا کرده و در فراسوی آبهای ایران نیز از طعم غذاهای بینظیر سنتی ایرانی لذت ببرید . لازم به یادآوری هست از طریق تور لیدرهای آژانس هواپیمای اهنگ پرواز پیدا کردن رستوران ایرانی در بیروت نیز به راحتی امکان پذیر میباشد .

قیمت بلیط بیروت و هزینه بلیط هواپیما به بیروت:

بلیط بیروت: قیمت بلیط هواپیما از تهران به بیروت لبنان با پرواز مستقیم تهران بیروت و بلیط بیروت به تهران و همچنین قیمت و هزینه بلیط شهر بیروت به موارد گوناگون و مختلف بستگی دارد . شما قبل از تهیه بلیط هواپیما به بیروت از ایران در نظر داشته باشید که نرخ بلیط هواپیما به بیروت در ابتدا به شهر مورد نظر با بعد مسافتی آن و در مرحله بعدی تاریخ سفر رفت و برگشت، نوع هواپیما و ایرلاین مورد نظر و در نهایت انتخاب کلاس پروازی از کلاس اکونومی تا بیزنس کلاس و فرست کلاس که انتخاب میکنید بستگی خواهد داشت . شما برای مشاهده قیمت و تهیه و رزرو بلیط بیروت میتوانید با مراجعه به قسمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آژانس هواپیمایی آهنگ پرواز در صفحه اصلی همین سایت ، با درج اطلاعات لازم پرواز مورد نظر ، از قیمت و هزینه بلیط هواپیما به بیروت و شهرهای آن مطلع گردید .

تور بیروت از همه شهرهای ایران 1403:

تور هوایی بیروت: رزرو تور بیروت و خرید تور یک هفته ی بیروت لبنان از همه شهرهای ایران برای شما امکان پذیر میباشد ، بصورتی که شما تور یک هفته ی بیروت خود را از آژانس مسافرتی و هواپیمایی آهنگ پرواز خریداری کرده و اگر شهر سکونت شما جزوء شهرهایی که دارای فرودگاه بین المللی در ایران باشد میتوانید از همانجا سفر کرده و دیگر به تهران و فرودگاه بین المللی امام خمینی مراجعه نکنید. برای مثال تور بیروت از تبریز، تور بیروت از ارومیه، تور بیروت از اهواز و همچنین تور بیروت از تهران ، تور بیروت از مشهد ، تور بیروت از شیراز ، تور بیروت از اصفهان ، تور بیروت از کیش ، تور بیروت از رشت ، تور بیروت از کرج , تور بیروت از بندرعباس قابل مسافرت بوده و این کار شما را در جهت صرفه جویی زمانی و کوتاه کردن مسیر مسافرت و همچنین یک تور اقتصادی ارزان بیروت و داشتن سفری راحت برقرار خواهد کرد.

پیش از سفر به بیروت به این نکات توجه داشته باشید :

۱- پیش از خرید تور بیروت و یا بلیط هواپیما تهران بیروت، حتما تاریخ انقضای پاسپورت را خود چک بفرمایید. حداقل اعتبار ۶ ماهه پاسپورت برای خروج از ایران ضروری میباشد.

۲- وسایل و اشیاء غیر مجاز و ممنوعه در پرواز بیروت را از سایت ایرلاینی که بلیط تهیه کرده اید را بررسی نمایید .

۳- مقدار بار مجاز را میتوانید از سایت ایرلاینی که با آن پرواز به بیروت را خریداری کرده اید ، بررسی نمایید و یا اینکه از روی بلیط هواپیما بیروت هم قابل تشخیص میباشد .

4- وضعیت آب و هوایی را در طول مدت زمانی که در بیروت اقامت خواهید داشت را بررسی نمایید و لباس‌های مناسب فصل همراه داشته باشید .

۵- پول خود را از صرافی‌های معتبر ( Currency Exchange office ) داخل شهر یا فرودگاه تبدیل به دلار یا یورو کنید .

۶- در صورتی که داروی خاصی مصرف میکنید حتماَ نسخه پزشک را همراه خود داشته باشید .

7- از آژانس هواپیمایی که تور تهران بیروت را خریداری می‌کنید حتما بیمه مسافرتی خود را دریافت نمایید . بیمه مسافرتی در بیروت یکی از موارد ضروری سفر میباشد ، چون در صورتی که دچار حادثه‌ای شوید هزینه‌های درمان را بیمه صورت کامل و رایگان تقبل می‌کند ، هزینه‌های درمان در بیروت بالاست و در صورت داشتن بیمه مسافرتی در بیروت مشکلی از بابت نخواهید داشت .

۸- علاوه‌ بر بازدید از جاذبه های توریستی و گردشگری بیروت ، افراد زیادی برای خرید به مراکز خرید بیروت مراجعه می‌کنند . با آگاهی و اطلاعات از مراکز خرید ارزان بیروت ، میتوانید هزینه‌های خریدتان را تا حد امکان کاهش دهید ، ضمناَ اطلاع از مکان و زمان حراج‌ها هم کمک‌تان خواهد کرد .